2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
Moderátor: Colommbo
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
A je to venku! Na má slova vždycky dojde...
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
Proč ne Kia? - Kiu se mi upřímně nechce ani komentovat. Jsou dvě značky, které v automobilovém světě absolutně ignoruji a tou je Kia a Hyundai. Respekutji, že existují - mají určitou historii i dost úspěšných modelů, ale s těmi značkami se prostě nedokážu ztotožnit. Možná je to do určité míry předsudek, ale ta korejská mentalita se promítá i v jejich autech a s tím já nedokážu moc pracovatlefort píše:Proč ne Kia? Blbé nálady Alfy? Pod tím si mám představit konkrétně co? Existuje nějaký objektivní důvod, nebo jen typické předsudky majitele nadAuta proti ostatním značkám?b8rline píše:S Kiou na me nechodte ale Alfa je pekna jen ta vykonnejsi verze zacina snad na 1,5 a QV je uplne ustrel cenou. A taky ac je to auto s dusi, tak si nemuzu dovolit nejake jeji blbe nalady ))))
Blbé nálady Alfy - Alfu mám rád a dokonce jsem uvažoval o pořízení víkendovky 147/156 GTA, ten šestiválec je naprosto dokonalý Ale ty blbé nálady prostě patří k filosofii značky. To máš jak s temperamentní holkou. Dokáže ti vym**at mozek z hlavy, ale je velké riziko, že vym**á i s tebou Ale jak říkám, Alfa Romeo je mi sympatická i do značné míry kvůli té nedokonalosti, které je zase v (použiju tvou terminologii) nadAutě možná až moc (ale časy se mění) Pravda osobní zkušenost nemám, ale pár kamarádů mám co s nimi Alfa několikrát vym**ala, ale nikdy ji za to nehejtovali a nepřestali milovat Něco přímo k Quilii:
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/tot ... fy-giulia/
A jestli dovolíš pokud nemáš nic k LSPI a motorovému oleji do motoru 2.0 TSI, tak bych si dovolil na tvé jízlivé komentáře už nereagovat. Stejně už jsme nejspíš vyčerpali konverzační potenciál a nevím jak přísná pravidla zde na fóru jsou, ale držet se tématu je tak nějak kultura na všech fórech Takže užívej a starej se o ten svůj fordoalfacký vozový park dobře - byla by škoda sponzorovat České dráhy víc, než je zdrávo
Ahoj
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
co myslíš?Jerry3 píše:A je to venku! Na má slova vždycky dojde...
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
Koncerňáctví.
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
okay?Jerry3 píše:Koncerňáctví.
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
mozno motor ma nejaku rezervu, len co na to povie spojka a prevody.b8rline píše:
Co se úprav týká, tak neříkám, že hned půjde na 400 hp, psal jsem pouze, že tam je potenciál jen softwarově a první díl výfuku a jsi u tohoto motoru i přes 400 hp.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
klasika co by? Budou jásat radosti s každým přívalem NM btw. upgrade na DQ500 není taky vyloučený...
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
Právě že užívám, některá auta to totiž umí i bez 500 (400, 280) koní a některým k pobavení ovladače ani to stačit nebudeb8rline píše:Takže užívej a starej se o ten svůj fordoalfacký vozový park dobře - byla by škoda sponzorovat České dráhy víc, než je zdrávo
Ahoj
Jinak díky, rozesmál jsi mě, přesně na tuhle větu jsem čekal. Odhadnul jsem tě naprosto přesně!
Jardo, máme tu dalšího!
Naposledy upravil(a) lefort dne pát bře 29, 2019 10:51, celkem upraveno 1 x.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
Nojo, ale zacal sis
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
Zpět k oleji... pozoruji takový zajímavý jev. Jak už jsem psal, momentálně jezdím na Mobil 1 FS 0W40 a při normálních jízdách po dálnici se teplota oleje málokdy dostane přes 102 stupňů a to i ve vyšším tempu. Po sjetí z dálnice, najetí na okrsku popř. město se teplota začne zvyšovat i kolem 105-109 stupňů. Při vyšší teplotě venku je to častější. Předpokládám, že může mít okolní teplota vliv i na teplotu oleje Nebo to souvisí s LSPI? a vyšším tlakem ve válcích?
- Durex
- Příspěvky: 3948
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
Bude to souviset s tím,že při jízdě po dálnici se olej líp chladí proudem vzduchu ... A když budeš zatěžovat motor stejně jako na dálnici,ale pojedeš výrazně pomaleji,tak zákonitě musí jít teplota nahoru ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
ok díkyDurex píše:Bude to souviset s tím,že při jízdě po dálnici se olej líp chladí proudem vzduchu ... A když budeš zatěžovat motor stejně jako na dálnici,ale pojedeš výrazně pomaleji,tak zákonitě musí jít teplota nahoru ...
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
A já ještě k tomuto:
A dále do spotřeby oleje promlouvá i jeho odparnost - NOACK - a tam nižší je lepší.
Je to možné - olej provozem "řídne" a je to normální, a ten FS 0w40 se už i jako nový hodně svou viskozitou při 100°C blíží "třicítkám". Dá se vyzkoušet olej s za nova vyšší kinematickou viskozitou při 100°C. Třeba Millers EE 5w40 má 14,1 nebo Ravenol VST 5w40 14,3 mm² / s....b8rline píše: ....asi cca po 6-7tis. mi připadá, že to bere olej trošku více než za čerstva - nejspíš ztrátou viskozity....
A dále do spotřeby oleje promlouvá i jeho odparnost - NOACK - a tam nižší je lepší.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
Se nějak bojíš těch čtyř písmenek. Udělali ti něco?b8rline píše: Nebo to souvisí s LSPI?
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: 2.0 TSI 206 kw olej VW 504 00/507 00
Ja to mam odsledovane podobne. Okolo cca 8 tis.km uz viem ze dolejem cca 2-3 dcl oleja. Do vymeny pri 10 tis to vydrzi a šup ho von. Mam to u oboch aut rovnake, kolega na Alfe 1,9 jtd to mal tak isto. Obaja sme tam davali 5w40 c3- on kvoli DPF ja PD,hlavne dialnice .Nie vela ludi pozera pod kapotu pravidelne , otvoria ju az ked zasvieti kontrolka, tak nevedia kolko oleja a kedy zmizne. Olej uz asi po tych km vycerpal svoje najlepsie vlastnosti.