Styl jízdy
Moderátor: Colommbo
- BigBang
- Příspěvky: 1862
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Styl jízdy
je tu skorem 20 čísel
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Styl jízdy
V Brně prší. Tys psal dobře že to tady už mám dát do počasí
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Styl jízdy
Tady trochu pocukrovalo, jen aby se neřeklo. V poledne už tu nic nezbude.
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Styl jízdy
Dnes dopoledne jsem se vracel dom z Práglu. Mezi osmou a devátou na silnici na Kolín žádný provoz a tož mě napadlo jet chvíli jen "defenzívní" osmdesátkou. To se nedá. Teda dá, ale jednak na to nejsem zvyklý, druhak je to fakt docela opruz, ač se okamžitá spotřeba šmrdlá kolem šesti litrů. Bude to asi "v hlavě". Nejsem za volantem žádnej rychlík, ale v Omče je prostě subjektivně nejpříjemnější "okresní" cestovní rychlost 110-120 a tři tisíce na otáčkoměru.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Styl jízdy
Včera jsem točil Kroměříž po okrskách. V obci padesát, mimo 90-110, se spotřebou 6,4L/100km. A to jsem záměrně neřadil za 5, stále max čtverku lehká noha. Ta pětka již potřebuje sílu a to znamená, přišlápnutí plynu.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Styl jízdy
...anebo dva hrnéčky navíc... Mimo obec a za normálních (okoloprovozních) okolností, vím-li, že dál budu pokračovat "svým" tempem, řadím pětku ve stovce. Čtyřka je přímý převod a šestku nemám a vlastně ani nepotřebuju.Hombre píše:...Ta pětka již potřebuje sílu a to znamená, přišlápnutí plynu.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Styl jízdy
isiel som po vypadovke
zprava ma predbehol chlapik co blikal doprava, hovorim si ze subezna jazda
ale zrazu zabocil dolava cez dva pruhy a odbocil dolava hoci blikal vpravo
to je taky problem rozlisit pravu a lavu smerovku? a obiehat sprava?
myslel som ze koncernak ale ked som sa lepsie pozrel mal Forda combi
teraz uz sedim za PC a cudujem sa, je to podla Vas normalne?
zprava ma predbehol chlapik co blikal doprava, hovorim si ze subezna jazda
ale zrazu zabocil dolava cez dva pruhy a odbocil dolava hoci blikal vpravo
to je taky problem rozlisit pravu a lavu smerovku? a obiehat sprava?
myslel som ze koncernak ale ked som sa lepsie pozrel mal Forda combi
teraz uz sedim za PC a cudujem sa, je to podla Vas normalne?
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Styl jízdy
Hombre píše:...Ta pětka již potřebuje sílu a to znamená, přišlápnutí plynu.
Já teda ty dva hrnéčky navíc nenám, ale dělám to skoro stejně. Když chci akcelerovat tak za tři, do 90-ti čtyřka, a pak, předpokládám-li konstantní rychlost po rovině, jde pětka. Při tacho 100 cca 2800 ot.Colommbo píše:...anebo dva hrnéčky navíc... Mimo obec a za normálních (okoloprovozních) okolností, vím-li, že dál budu pokračovat "svým" tempem, řadím pětku ve stovce. Čtyřka je přímý převod a šestku nemám a vlastně ani nepotřebuju.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Styl jízdy
Tož ta tvoje pětka bude asi jako moje čtyřiapůlka - při tachometrové stovce na čtyřku 3000/min. a na pětku 2500/min.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Styl jízdy
Jó, půlený kvalty jsou prima! Třeba blahé paměti Subaru Legacy se sestupnou převodovkou: 10 kvaltů dopředu, dva zpět, akorát se přitom na střídačku kvedlalo dvojicí řadiček, z nichž ta na sestupné převodovce šla použít i bez spojky, jen prací s plynem.
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Styl jízdy
V této souvislosti si vzpomínám (pokud správně...) na jakýsi starý Mitsubishi Colt stávající kdysi u našeho paneláku v Práglu. Jezdívala s ním paní z vedlejšího vchodu a taky měl dvě šaltrpáky, větší a menší...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Styl jízdy
To bylo nejspíš ovládání pohonu 4x4.
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Styl jízdy
Je to možné...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Styl jízdy
Já mám na čtverku při 3000 otáčkách na tachometru 90. A motor ševelí blahem. Dám za pět a okamžitě jde spotřeba o půl litru více. Tak závěrem mohu říci, že u mne za pět dálnice a to rychlost kolem 140 -ti, ale již budu něco pod 8 litrů. Sešlápnu více, a to již si bude brát pod devět. Spotřebu neřeším, jen jsem zjišťoval optimální rychlost na spotřebu a kvalty.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Styl jízdy
Máte kratší kvalty, což se dá, zejm. u Hondy, předpokládat - živý motor, živá převodovka. Už jsem psal, čtverka je přímý převod (1,000), pětka 0,845 a stálý převod 3,90 a motoru to, řekl bych, neva.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90