vysoka spotreba oleja
Moderátor: Colommbo
Re: vysoka spotreba oleja
Protože ten motor konstrukčně ze 70. let pochází. Ale i kdyby ne, tak v jeho současné "kondici" je mu jedno, že dostane olej v API SE.
Re: vysoka spotreba oleja
no uz cca pol roka tam pouzivam olej total 15w50 mozno trosku klesla spotreba oleja ale len asi o par deci . z vyfuku ide aj modry dym cize motor spaluje aj olej. Ked som daval merat tlaky motora tak boli od 880 kpa do 1100 kpa. A podla knizky fiat uno jak na to je hranica opotrebenia 700kpa cize tlaky by mali byt este dobre. Ale co som si vsimol tak ma problem po rovine dosiahnut rychlost 120 km/h a akceleraciu z nuly na 100 km/h ma za cca 30- 35 sekund to uz pomaly sa s kamionom rychlejsie rozbehnem . Myslite ze staci dat vymenit piestne kruzky a gufera ventilov a bude to ok ? alebo mam radsej zhanat druhy motor ?
Re: vysoka spotreba oleja
Nedoporučuji překroužkovat a udělat hlavu. Motor byl opotřebován jak na hoře, tak dole. Jestli uděláš jen vrch, je otázkou pár tisíc km , a odejde na klice. To by jsi musel udělat i kliku, šálky......
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: vysoka spotreba oleja
Tohle je na zvážení mechanika po rozborce..Minimalne kroužky a hlavu,no a při jednom i šály,když se budou stejne vytahovat písty..
Tlaky sice nemáš na hranici opotřebení,ale 8,8 bar a 11 bar,či-li 2,2 bar rozdíl mezi válci už je celkem dost.Připustny rozdil je do 1 bar.
Tlaky sice nemáš na hranici opotřebení,ale 8,8 bar a 11 bar,či-li 2,2 bar rozdíl mezi válci už je celkem dost.Připustny rozdil je do 1 bar.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: vysoka spotreba oleja
neviet nahodou preco na skodovkach vzdy odchadzal stvrty valec? vzdy tam bola citelne nizsia kompresia ako na ostatnych valcoch a to plati pre vsetky skodovky ktore sa mi dostali pod ruku (S1000-S125)8,8 bar a 11 bar,či-li 2,2 bar rozdíl mezi válci už je celkem dost.Připustny rozdil je do 1 bar.
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: vysoka spotreba oleja
Nejvzdálenější válec od olejového zubového čerpadla. K tomu neaditované oleje, ucpávající kanálky usazeninama.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: vysoka spotreba oleja
A nejdál od vodniho cerpadla,horši chlazení.Tohle bývá i u vozu,ktere maji motor vepredu podelně.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: vysoka spotreba oleja
mne z toho vyplyva ze ide o nedostatocny navrh jak olejoveho tak vodneho cerpadla
lebo inak by to znamenalo ze najlepsie z tohto hladiska su trojvalce a najhorsie 6 valce
Spravny konstrukcny navrh proste musi ratat s tym ze aj ten posledny valec potrebuje mat chladenie aj mazanie a to aj s rezervou na vôle zubov, zanesenie kanalika atd
lebo inak by to znamenalo ze najlepsie z tohto hladiska su trojvalce a najhorsie 6 valce
Spravny konstrukcny navrh proste musi ratat s tym ze aj ten posledny valec potrebuje mat chladenie aj mazanie a to aj s rezervou na vôle zubov, zanesenie kanalika atd
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: vysoka spotreba oleja
A mě z toho vyplývá že si jako Don Quijote de la Mancha. Pícháš do hov*a, a to tím víc smrdí
Nejlepší je jednoválec - když je jedno čerpadlo. A Colommbo by měl Omču hodit ze skály bo šestiválec, a osmiválce vlastně už ani nejsou mazány a chlazeny.
Krucinál chlape přemýšlej, než něco napíšeš A to je má poslední rada Tobě a i poslední reakce na Tvé příspěvky....
Nejlepší je jednoválec - když je jedno čerpadlo. A Colommbo by měl Omču hodit ze skály bo šestiválec, a osmiválce vlastně už ani nejsou mazány a chlazeny.
Krucinál chlape přemýšlej, než něco napíšeš A to je má poslední rada Tobě a i poslední reakce na Tvé příspěvky....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: vysoka spotreba oleja
Ale aj trojvalec má posledný válec ... Jinak já beru 6 válec jako to nejlepší řešení z hlediska chodu,spotřeby,životnosti a složitosti výroby ...Misojogi píše:inak by to znamenalo ze najlepsie z tohto hladiska su trojvalce a najhorsie 6 valce
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: vysoka spotreba oleja
Ve výčtu ti chybí "vnější charakteristika".
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: vysoka spotreba oleja
To je pravda. Na to sem zapomněl A s tím souvisí i ta vnitřní charakteristikaJerry3 píše:Ve výčtu ti chybí "vnější charakteristika".
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: vysoka spotreba oleja
A blbě je na tom i ten krajní válec u dvouhrnkuDurex píše:Ale aj trojvalec má posledný válec....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: vysoka spotreba oleja
a co teda odporucate vymenit komplet motor za druhy alebo dat prekruzkovat tento stary a vymeniť na nom aj gufera ventilov
Re: vysoka spotreba oleja
Hombre píše:Nedoporučuji překroužkovat a udělat hlavu. Motor byl opotřebován jak na hoře, tak dole. Jestli uděláš jen vrch, je otázkou pár tisíc km , a odejde na klice. To by jsi musel udělat i kliku, šálky......
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF