Systém míst k sezení v nových tramvajích navrhoval nejspíš liliput. S takovým názorem přišel čtenář deníku Metro Jan Baranyk. Do Hlídače nám poslal fotografii, na které je patrný nedostatek prostoru mezi sedadly umístěnými naproti sobě v nových vozech Škoda 14T. „Možná by to chtělo tam ty lidi nejdřív posadit, než schválíte takovej nesmysl za miliardy,“ napsal čtenář na facebookovou stránku dopravního podniku. Dodnes údajně nedostal odpověď.
Podle dopravní fanynky Terezy Turčanové se dokonce vozům 14T poťouchle přezdívá Potěmkin, a to právě kvůli množství místa pro nohy cestujících. „Tam kde místo není a nebylo, ani lidé z dopravního podniku ho neudělají. Říkám to pořád, že to měli začít šrotovat hned po vyjetí z linky,“ žertuje Turčanová.
dokonca viem ze v Bratislave najnovsie elektricky (tramvaje) (z CKD?) praskaju v nosnych castiach (unavove trhliny) zatial co stare chodia uz 30 a viac rokov a nemaju ziadne problemy
nieco hnije v state danskom
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
Mame vlakno OSTATNI v sekci OSTATNI. I Bjuk rozdycha, pouzivani JEHO vlakna.
Miso, Pandora ma hafo stranek na Fabosu. E1h na to kdysi upozornil. Ok. Nicméně, jedno vlakno.
Domivam se, ze neni nutno, zakladat stale nove, dalsi. Mozna mi admin opravi, respektuji.
Edit-
O tomto neco vim, vcetne praskani ramu v busech.
Navic mate na chuja rozchod koleji na velka vozidla. Napoveda. Vic se nebudu a nechci rozepisovat.