Ošetření dutin a podvozku
Moderátor: Colommbo
Re: Ošetření dutin a podvozku
to si nemyslim, je to poukazanie na pravnicke slovicka "az" atd..
napr aditivum zmensi trenie az o 15%, ( aj nula je tymto osetrena a nevysudis nic )
preventivne som kupil toto, https://www.bonmoto.sk/lcr-emulzia-corr ... aplikator/ pripomina husty zeleny olej. tekutejsi brat-acf50 je znamejsi, najma u motorkarov.
ocakavam ze to aspon trochu pomoze proti slanej brecke. nechcem davat nejake trvale natery.
garaz s jamou nemam, budem musiet kupit nejake rampy...videl som cosi v autokelly
napr aditivum zmensi trenie az o 15%, ( aj nula je tymto osetrena a nevysudis nic )
preventivne som kupil toto, https://www.bonmoto.sk/lcr-emulzia-corr ... aplikator/ pripomina husty zeleny olej. tekutejsi brat-acf50 je znamejsi, najma u motorkarov.
ocakavam ze to aspon trochu pomoze proti slanej brecke. nechcem davat nejake trvale natery.
garaz s jamou nemam, budem musiet kupit nejake rampy...videl som cosi v autokelly
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Ošetření dutin a podvozku
Švédové vyzkoušeli odolnost nových aut proti korozi. Řada z nich dál rychle rezne.
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/sv ... -internetu
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/sv ... -internetu
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Re: Ošetření dutin a podvozku
na rampy sa vykašli-30 alebo 25 cm teda vela nepridá a budeš pod autom prišpendlený. Navyše nájazdový uhol vhodný tak pre škodovky a žiguláky alebo off road-šetrenie materiálu. S normálnym moderným autom sa na ne bez odstránenia nárazníka nedostaneš. To by museli byt dlhé 1,5 metra,aby si pri zvýšení na 30cm neodtrhol nárazník. Použitelné ešte tak na krpaté autá,sedanom na ne nevídeš.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Ošetření dutin a podvozku
A jak rády ujíždějí... A dělají se jen do určité šířky pneu
Chtělo by to nějakou mobilní rampu (zdviž), nenapadá někoho něco?
Chtělo by to nějakou mobilní rampu (zdviž), nenapadá někoho něco?
Re: Ošetření dutin a podvozku
Podívej se na YouTube. Je tam toho mraky. Já osobně budu dělat něco takového. A můžeš sundat i kolo. Ty nájezdy se mi zdají docela o hubu.
Re: Ošetření dutin a podvozku
Prosím, nějaký odkaz bys nedal? K nasměrování, co hledat. Díky.
Re: Ošetření dutin a podvozku
Ty jo na to jsem úplně zapomněl. A přitom jsem jej zkopíroval ale nevložila. Tak tady je.
https://youtu.be/yqXIrSVQ3ts
https://youtu.be/yqXIrSVQ3ts
Re: Ošetření dutin a podvozku
Díky.
V tom videu má pěknej hever. Hodně nízkej, že mezi něj a auto ještě dostane stojku.
Já u svých aut jsem rád že dostanu hever a gumovou podložku. Takže zatím řeším s nožičkama pod nápravu.
Forichtung je to pěkný, ale jde mu železo na železný práh
Ale díky za nasměrování, co mám zkoušet hledat.
V tom videu má pěknej hever. Hodně nízkej, že mezi něj a auto ještě dostane stojku.
Já u svých aut jsem rád že dostanu hever a gumovou podložku. Takže zatím řeším s nožičkama pod nápravu.
Forichtung je to pěkný, ale jde mu železo na železný práh
Ale díky za nasměrování, co mám zkoušet hledat.
Re: Ošetření dutin a podvozku
Jsem stejného názoru. K tomu přistupuje ještě jeden problém: co se stane, když vyheveruješ auto ještě i na druhé straně...
Re: Ošetření dutin a podvozku
Tak že mu jde železo na železo, to už je jaksi věc každého soudruha jak si to ošetří. Já osobně to vyresim nějakými gumovými puky.
Re: Ošetření dutin a podvozku
Řešíte již dávno vyřešené, nejpohodlněji se dělá na kolíbce
http://www.skoda110r.cz/article.php?id=114
http://www.skoda110r.cz/article.php?id=114
Re: Ošetření dutin a podvozku
Buď jsi přes rozumnou míru odvážný anebo neinformovaný. V tom smyslu, že jsi nejspíš dosud nezvedal auto na obou stranách, abys pod něj mohl bezpečně (= bez nebezpečí pro sebe samého) vlézt.
P.S.: To byla reakce na miple-ho příspěvek.
P.S.: To byla reakce na miple-ho příspěvek.
Re: Ošetření dutin a podvozku
Souhlas. Dokud nepostavím garáž a v ní dvousloupový zvedák, tak práce pod autem doma nedělám.
Max. dutiny, ale i tak stojky a raději i kola pod autem. A každou stranu zvlášť postupně. A stejně pod auto nelezu. Bohužel, případů, kdy padlo auto a byl pod ním člověk, mám v okolí několik. Výsledek vždy fatální - smrt. To za to fakt nestojí.
Max. dutiny, ale i tak stojky a raději i kola pod autem. A každou stranu zvlášť postupně. A stejně pod auto nelezu. Bohužel, případů, kdy padlo auto a byl pod ním člověk, mám v okolí několik. Výsledek vždy fatální - smrt. To za to fakt nestojí.
Re: Ošetření dutin a podvozku
dobra rampa nie je zla, navyse lepsie rampy vedia este dodatocne zdvihnut par centimetrovna rampy sa vykašli - 30 alebo 25 cm teda vela nepridá a budeš pod autom prišpendlený.
na druhej strane zasa az tak vysoko nepotrebujes dvihat - lebo lezis na zemi a potrebujes aby si na podvozok dociahol rukami.
ja som to robil tak ze som nabehol jednou stranou na obrubnik a v priestore pod autom uz som sa zmestil (Skoda 100)
ale na niektore veci potrebujes viac priestoru a teda jamu alebo hever (napriklad ked mas nieco povolit golou s trubkou tak na chodniku to nespravis pretoze nemas priestor kde zabrat)
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Ošetření dutin a podvozku
Já zatím nepotřebuji ani ten obrubník, ale je to fakt těsnéMisojogi píše:...ja som to robil tak ze som nabehol jednou stranou na obrubnik a v priestore pod autom uz som sa zmestil (Skoda 100)...