Spotřeba - a jiné
Moderátor: Colommbo
Re: Spotřeba - a jiné
Taky jsem si zprvu myslel, že šestka by na mém Mondeu pasovala, ale časem jsem zjistil, že by ta šestka zvýšila spotřebu a rapidně snížila akceleraci. Má nalítáno 250 tisíc,a jezdí za 7,8L. Zajímavé je, že na dálnici 150-170km/hod si vezme 9,3L , to samé jak jen po městě, přitom v papírech by si měl cucnout přes 11L.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Spotřeba - a jiné
Asi tak. Poctivej motor Já jsem na tom podobně. Na dálnici při reál 150-ti točí motor 4 a půl tisíce na 5-ku a jen si ševelí. A když to sešlápnu, tak to jede bo setrvák je pěkně roztočenej Roční Ø 7,5l
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Spotřeba - a jiné
Ano, rozhodně neplatí, že vyšší otáčky = vyšší spotřeba. Tedy kromě u mé motorky, byť s malou modifikací: tam platí: otáčky vs. zařazený kvalt = spotřeba, ale až nad 3000 ot./min., neb pod to není o běhu, ale o trápení motoru a celého stroje + samozřejmě mne samotného.
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Spotřeba - a jiné
Mě bawec žere na dálnici při tempomatu ve 110km/h 6,2 na okresce se jizdou do 100km/h a velmi jemně na plyn dostanu taky pod 7...d Ale ted uz si víc užívám zvoucek (po odstranění nefunkční klapky v koncovce vyfuku) a otáčky jsou vyšší. V městě a tam kde je 50 nejezdim za 4 ale za 3kvalt. A taky aby se motor při vyšších otáčkách víc čistil. Na dalnici jsem spotřebu při 150 na tacho nezkoušel. Ale pod 8 to nebude. Hodně mě mrzí, že nemám 6ti kvalt. To dělá dost. Ale to se do 330i davalo az po roce 2003. Ale na dalnici moc nejezdím. Od roku 19 uz vůbec. Jednou tam vjedu a kurva za 20km 3 zúžení do 1 pruhu....to nee
Re: Spotřeba - a jiné
Litr sem litr tam. Ma to cenu resit? Kdyz to nevybocuje z nejakych mezi pro styl jizdy, techniku..., cetr vem litr na 100. Mozna tak pro ty co z toho maj radost, jak usetrili ne na jizde, ale A-B.
Re: Spotřeba - a jiné
chcel by som sa opytat ci servoriadenie volantu zvysi spotrebu a o kolko
pretoze viem ze klima zvysi spotrebu poriadne, ale snad servo by nemalo zrat az tolko vykonu
pretoze viem ze klima zvysi spotrebu poriadne, ale snad servo by nemalo zrat az tolko vykonu
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Spotřeba - a jiné
Ano, hydraulické servo odebíralo nějaký ten výkon motoru, proto se přešlo na elektrické.
Re: Spotřeba - a jiné
I alternator zvysuje spotrebu.Být tebou,tak jezdím bez altíku.Misojogi píše:chcel by som sa opytat ci servoriadenie volantu zvysi spotrebu a o kolko
pretoze viem ze klima zvysi spotrebu poriadne, ale snad servo by nemalo zrat az tolko vykonu
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Spotřeba - a jiné
Mysliš,ze to je ten pravý důvod?Jerry3 píše:Ano, hydraulické servo odebíralo nějaký ten výkon motoru, proto se přešlo na elektrické.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Spotřeba - a jiné
Samozřejmě, elektrické servořízení má odběr pouze v době, kdy zrovna musí posilovat. Pochopitelně se dost ušetří na součástkách, které tam jaksi nemusejí být, ale to je až druhotné, resp. to nebylo prapůvodním důvodem všeobecného zavedení elektroserv.
Re: Spotřeba - a jiné
pravy dovod bol implementovat nejake to ***urvitkoNOVON píše:Mysliš,ze to je ten pravý důvod?Jerry3 píše:Ano, hydraulické servo odebíralo nějaký ten výkon motoru, proto se přešlo na elektrické.
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Spotřeba - a jiné
myslis si ze by do Matiza pasovalo aj elektricke servo z nejakeho vozu?Jerry3 píše:Samozřejmě, elektrické servořízení má odběr pouze v době, kdy zrovna musí posilovat. Pochopitelně se dost ušetří na součástkách, které tam jaksi nemusejí být, ale to je až druhotné, resp. to nebylo prapůvodním důvodem všeobecného zavedení elektroserv.
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Spotřeba - a jiné
Ale kdež, šlo o úsporu paliva.
Re: Spotřeba - a jiné
Určitě ne!
Re: Spotřeba - a jiné
Furt bys neco predelaval, vymejslel kokotiny, nahanis kdejake puldeci benzinu...,
Co zmenit vozidlo?