Ošetření dutin a podvozku
Moderátor: Colommbo
Re: Ošetření dutin a podvozku
K ML u Tectyl je ta sada v sáčku a to celé zavařeno fólií na každém spreji. Hadička je taková měkčená. U předchozích plastových jsem to měl přiděláno gumičkou ke spreji nebo mi to dala u pokladny. Ještě se mi nestalo, že bych ji ulomil ale také s tím neotáčím, nevím proč. Trysky jsou po obvodě a sprej by jsi měl držet dnem dolů.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Ošetření dutin a podvozku
Povedlo se mi to, když jsem ji zastrkoval ze spoda auta do prahu a nešikovně jsem při tom otočil sprayem. Tryska má samozřejmě otvory krásně kolem dokola.
ML se prodává buď s příslušenstvím anebo bez.
ML se prodává buď s příslušenstvím anebo bez.
Re: Ošetření dutin a podvozku
Já ho objednával jako ML, příslušenství jsem neřešil, považoval jsem to za automatické.
Pro Jezevčíka: Dělám spodek Versa 2006. Karoséria má být pozinkovaná ale spodek mi tak nepřipadá. Kde nebyla barva, byla rez, ošetření od výrobce minimální, rezavá nádrž, celý zadek, náprava, pod rezervou, v blatnících pod tím textilem proti kamínkům. Jsem rád, že se to nikdo nesnažil ošetřit před prodejem. Stojí zato to udělat i u nového auta, pokud má zůstat doma. Jinak prahy a dveře ok.
V každém bazarovém inzerátu na Toyota Corolla Verso stojí, že bez koroze, karosérie pozinkovaná. Tak nevím co Turci zinkují.
Pro Jezevčíka: Dělám spodek Versa 2006. Karoséria má být pozinkovaná ale spodek mi tak nepřipadá. Kde nebyla barva, byla rez, ošetření od výrobce minimální, rezavá nádrž, celý zadek, náprava, pod rezervou, v blatnících pod tím textilem proti kamínkům. Jsem rád, že se to nikdo nesnažil ošetřit před prodejem. Stojí zato to udělat i u nového auta, pokud má zůstat doma. Jinak prahy a dveře ok.
V každém bazarovém inzerátu na Toyota Corolla Verso stojí, že bez koroze, karosérie pozinkovaná. Tak nevím co Turci zinkují.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Ošetření dutin a podvozku
Spolehlivost Toyoty je od té doby, co se masivně vyrábí mimo Japonsko, už jen pouhý mýtus. A chce-li někdo prodat, napíše pozink. Bez koroze pak znamená, že koroze je pouze tam, kam není na první pohled vidět.
Re: Ošetření dutin a podvozku
napriklad take BerlingoA chce-li někdo prodat, napíše pozink. Bez koroze pak znamená, že koroze je pouze tam, kam není na první pohled vidět.
vacsinou karoseria je v pohode pretoze je zinkovana, ale treba vediet kde sa pozriet - konkretne na drziaky prednych tlmicov, tie skoro vzdy su prehnite (zdvihnut prednu kapotu)
a samozrejme nosniky dolu.
samozrejme je to lepsie ako starsie skodovky ktore boli hrdzave odhora az dolu ...
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Ošetření dutin a podvozku
Dnes mi přišel mail s odkazem na akci 15.9. - 30. 11. 2018 https://issuu.com/petrstodulka/docs/nov ... 0/64545878
Je tam například Dinitrol 4942 na spodky za 145,- a ML 1000 za 160,- (1l). Při nákupu nad 3.000,- pistole zdarma.
Mají smůlu, už mám ošetřeno Tectylem. Oba porovnám v praxi.
Je tam například Dinitrol 4942 na spodky za 145,- a ML 1000 za 160,- (1l). Při nákupu nad 3.000,- pistole zdarma.
Mají smůlu, už mám ošetřeno Tectylem. Oba porovnám v praxi.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Ošetření dutin a podvozku
ake mate skusenosti striekat dutiny prostriedkom KIM-TEC ?
mne to velmi chvalili ale zatial som nevyskusal
mne to velmi chvalili ale zatial som nevyskusal
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Ošetření dutin a podvozku
tonny: ty s nimi spolupracuješ? Pokud ano, nevíš, jak se u nich dají získat ta aplikační schémata?
Letos již ošetřeno mám - dutiny, kam jsem se lehce dostal, ale na příští rok bych rád ošetřil vše, co doporučují.
Pokud nevíš, no problém, zašlu jim dotaz.
Díky.
Letos již ošetřeno mám - dutiny, kam jsem se lehce dostal, ale na příští rok bych rád ošetřil vše, co doporučují.
Pokud nevíš, no problém, zašlu jim dotaz.
Díky.
Re: Ošetření dutin a podvozku
Nespolupracuji s nikým, jsem elektrikář OSVČ. Předloni jsem stříkal Explorera Dinitrolem, letos Verso Tectylem. Jsou si trochu podobni, minimálně konzistencí a barvou. Dinitrol na otěr v terénu nic moc ale může dobře držet. Tectyl mám od tohoto víkendu.
Já posílal dotaz na cenu Dinitrolu a nikdo se neráčil ozvat. Pak naráz přišel mail jakože registrovanému zákazníku. To je vše.
Já posílal dotaz na cenu Dinitrolu a nikdo se neráčil ozvat. Pak naráz přišel mail jakože registrovanému zákazníku. To je vše.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Ošetření dutin a podvozku
NOVON píše:No matros do hadicky valí "plnou parou".Myslel jsem,ze kdybych mel trysku s mensimi otvory,tak by to bylo ok,samozrejme mensi otvory=vice naredit material.Jurawood píše:musíš do hadičky dopravovat téměř čistý vzduch, jen sem tam trochu konzervačního materiálu. Po cestě musí být emulzní trubice, kde se vytvoří ona emulze. Prostě musí z toho fičet vítr a dělat to mlhu
Ahoj, narazil jsem v diskuzi o konzervaci dutin na tvůj problém s nerozprašující "tryskou" na dutiny u upravenýho hasičáku.
Po vyzkoušení všech možných "rozprašovačů" používám už léta totéž, malej, asi 4L hasičák s trubičkou od hyrokorektorů z fáčka a v ní na konci nacpanej vnitřek z autoventilku Do hasičáku jsem pro přívod vzduchu navrtal rychlospojku se zpětným ventilem, takže to funguje jak trvale připojený ke kompresoru, tak chvilku i bez něj.
Základem pro rozprášení je dostat do hadičky i vzduch, což jsem vyřešil úplně jednoduše - prostě jsem do stoupačky v hasičáku hned nahoře navrtal malou dírku - průměr nevím, chce to vyzkoušet třeba od 1mm. Takže tlak vzduchu netlačí ven jenom konzervační materiál stoupačkou, ale zároveň tou dírkou i sám prochází ventilem do hadičky. Výsledek je oblak mastný mlhy která klidně vychází z auta i na opačný straně, než kam právě foukám.
Ještě jsem upravil původní pákovej ventil, aby vydržel opakovaný mačkání a netekl všude okolo.
Používal jsem to jak na směs Rezistin + převoďák + benzín, tak poslední dobou na rostlinnej olej, o kterým se leckde píše, že taky konzervuje. A hlavně - v létě vytéká a vzlíná odevšud jenom pár dní, pak zežlukne a zůstane na svým místě, odkud nejde vymýt snad ničím kromě třeba benzínu nebo zásaditýho Servošamponu.
Re: Ošetření dutin a podvozku
Rostlinný olej vysychá a při tom se smršťuje. Jinak řečeno, vzniká popraskaný škraloup, který v místech těch prasklin nijak nechrání povrch pod ním.
Re: Ošetření dutin a podvozku
V jedné diskuzi jsem narazil na zajímavé info ohledně záruky na prorezivění kastle a vlastně to ani nepřekvapí:
To mi připomíná podobnou ojebávku, jak výrobci automobilů nabízí x letou záruku proti prorezavění. Vtip je právě v tom slově prorezavění, tedy musíte mít díru skrz naskrz. A k tomu nikdy nedojde, protože podmínkou záruky je pravidelná prohlídka v servisu a tam když zjistí, že to začíná rezivět, tak si to na svý náklady (dokud ještě není díra skrz naskrz) musíte nechat opravit, jinak záruka zaniká.
To mi připomíná podobnou ojebávku, jak výrobci automobilů nabízí x letou záruku proti prorezavění. Vtip je právě v tom slově prorezavění, tedy musíte mít díru skrz naskrz. A k tomu nikdy nedojde, protože podmínkou záruky je pravidelná prohlídka v servisu a tam když zjistí, že to začíná rezivět, tak si to na svý náklady (dokud ještě není díra skrz naskrz) musíte nechat opravit, jinak záruka zaniká.
Re: Ošetření dutin a podvozku
Ano, tak to je.
Re: Ošetření dutin a podvozku
dokonca iba smerom von, nie dnu( od kamienkov)
vzhladom k fosfatovaniu a dalsim ponornym opatreniam, asi nikdy smerom von neprehrdzavie...
vzhladom k fosfatovaniu a dalsim ponornym opatreniam, asi nikdy smerom von neprehrdzavie...
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Ošetření dutin a podvozku
To vypadá jako byste se nemohli dočkat až vám to prorezaví a budete to moct reklamovat.