Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Pokud to neni na skutra a spol, i když i tam jde o kejhak.
Zkoušej to co ti sedí na kedlubnu. Aby si z ni videl i do stran.
Ber trochu pevnesi vyszelky povoli.
Mam tri kokosy a pouzivam je dle potřeby.
I na SV někdy se skutrovkou.
Zkoušej to co ti sedí na kedlubnu. Aby si z ni videl i do stran.
Ber trochu pevnesi vyszelky povoli.
Mam tri kokosy a pouzivam je dle potřeby.
I na SV někdy se skutrovkou.
- BigBang
- Příspěvky: 1880
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak jasný, že budu zkoušet a vezmu tu, která mi sedne nejlíp. Nicméně nepochybuju o tom, že to bude stejný jako s přezkáčema na sjezdovky - některý výrobci dělají spíš užší boty, jiný zase s nižším nártem apod. Proto jsem položil otázku jak jsem ji položil. Moje škéca je trošku specifická, že teroretickou vzdálenost mezi čelem a týlem mám docela krátkou, tudíž mi většina helem byla v podélném směru velká, byť na šířku byla OK nebo dokonce tlačila a bonus k tomu občas byl i v podobě kontaktu brady se skořepinou...
Prozatím mi nejlépe sedla Premier Touran. Zkoušel jsem Shoei, Nexx, Premier, Caberg a XRC.
Prozatím mi nejlépe sedla Premier Touran. Zkoušel jsem Shoei, Nexx, Premier, Caberg a XRC.
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Helma by v první řadě měla mít atest. Pak Ti musí pevně sedět na hlavě, ale netlačit a neměla by omezovat pohyb. A je dobré aby měla větrání.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3948
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak výběr helmy je dost podstatná věc. Co se helem a velikostí týká,tak je dobrý volit model,který se dělá ve více skořepinách. Tedy nic se nedohání vycpáním. To platí zejména,pokud máš nestandardní hlavu.
Některý modely mají možnost dofouknutí lícnic,ale to bych nebral. Důkladně si jí vyzkoušej v prodejně. A až si vybereš favorita,tak by bylo ideální si domluvit vyzkoušení na motorce. Protože najednou zjistíš,že je hlučná,nebo že z ní není vidět.
A stav se u Sharku. Já mám dost specifickou hlavu taky a nic mi nesedí líp ...
Některý modely mají možnost dofouknutí lícnic,ale to bych nebral. Důkladně si jí vyzkoušej v prodejně. A až si vybereš favorita,tak by bylo ideální si domluvit vyzkoušení na motorce. Protože najednou zjistíš,že je hlučná,nebo že z ní není vidět.
A stav se u Sharku. Já mám dost specifickou hlavu taky a nic mi nesedí líp ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já teď bral dvoje (IK16TT a IK20TT) u https://autodilos.cz/vyhledavani?search=IU27D, trochu lepší cena.Libor píše: DENSO IU27D Iridium Power. A u dufy.cz taky fajn cena.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Helem už mám půl tuctu, značkových i neznačkových, v cenovém rozpětí více jak desetinásobném. A na každé mi něco vadí, třebaže jsem vždy pečlivě vybíral. Ostatně proto jich mám tolik. Nejlépe mi sedí SHARK. Naneštěstí se v chladu hodně mlží (ale zase mi do ní ani v průtrži mračen neprší), má úplně na hovno sluneční clonu, což je o to horší, že má zároveň abnormálně vysoké hledí (na supersportu bych to využil, na cesťáku mi to k očím pouští více světla, než je nutné). Přál bych si helmu, která by dokázala skloubit kladné vlastnosti všech, ale bohužel. A tak si z mého arzenálu pokaždé vybírám tu, kterou s přihlédnutím k účelu, délce cesty a očekávaným podmínkám považuji za nejméně obtěžující.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Po městě jezdím z 99% v otevreny skutrovce i na motce. Pres fekal mam sklopny stit a to mi staci. Trocha vody v xychte mi nevadi. Myslim ze je Shiro. Na delsi cesty beru Caberku, se clonou a uzaviratelnym vetranim. Je to ta samá, co jsem se v ni vysekal. Kebuli jsem nejebnul, nebyl duvod ji menit. Uz jsem koukal po nove, preci jen je uz otlacena na vystelkach. Bohužel, taky mam palici blbou (zevnitr i zvenku) a nic mi nevyhovuje. Ten typ co mam, uz se samozřejmě nevyrabi. Taky jsem tenkrát dlouho hledal nez tuto nasel a predchozi mohl odlozit do,, zalohy,,.
Je to vopruz, bo nekdy to mas na kebuli nekolik hodin. Mam velky usiska, tak potrebuji i vetsi prostory. A vzdy jezdim s elastickou trubkou od krku na pul kebule pres usiska a delší cesty se spuntama v nich.
Je to vopruz, bo nekdy to mas na kebuli nekolik hodin. Mam velky usiska, tak potrebuji i vetsi prostory. A vzdy jezdim s elastickou trubkou od krku na pul kebule pres usiska a delší cesty se spuntama v nich.
- Colommbo
- Příspěvky: 9996
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A já pořád pročs mi na jednom srazu připadal takovej jinej a ty ses zapomněl odstrojit...Pedro píše:...s elastickou trubkou od krku na pul kebule pres usiska a se spuntama v nich.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
prave ze jsem sundal jen na jednom srazu...
Vypada to, ze motky od rijna na STK 1x za 4 roky. Pry nenajizdi tolik km, byvaji v lepsich tech stavech nez auta a jedna se z drtive vetsiny o hobby zalezitosti. Zprisni se vsak kontroly na silnicích, ohledně homologace výměnných součástek. Osobně s obojím souhlasim. Urvany výfuky na ujecenych ctyrvalech mi serou.
No u me to moc hobby zalezitost neni. Najizdim podstatě vic km nez s Almou. Ta ma letos 2800km
Vypada to, ze motky od rijna na STK 1x za 4 roky. Pry nenajizdi tolik km, byvaji v lepsich tech stavech nez auta a jedna se z drtive vetsiny o hobby zalezitosti. Zprisni se vsak kontroly na silnicích, ohledně homologace výměnných součástek. Osobně s obojím souhlasim. Urvany výfuky na ujecenych ctyrvalech mi serou.
No u me to moc hobby zalezitost neni. Najizdim podstatě vic km nez s Almou. Ta ma letos 2800km
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Řekl bych že se nikdo z bratrstva dvou kol zlobit nebudePedro píše:Vypada to, ze motky od rijna na STK 1x za 4 roky....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Dobra ilu fotka. Tenhle stroj by neprošel ani, ofiko, nahodou.
Jo, bude to platit, pred chvili mi to prislo z,, vyšších,, míst.
Jo, bude to platit, pred chvili mi to prislo z,, vyšších,, míst.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Líbí se mi, jak ve státech si skládají někteří mota sami, alespoň dle toho seriálu, co kdysi v TV chodilo. Nevím, jak to řeší, připadá mi úřední šiml benevolentnější.
U nás je teď bum skládat kola a elektrokola. Zeťák si nechal udělat eletrokolo za 120.000,-czk, vypadá to jak nějaká harleyka. Také dost jezdí těch elektrokoloběžek s těmi tlustými koly.
U nás je teď bum skládat kola a elektrokola. Zeťák si nechal udělat eletrokolo za 120.000,-czk, vypadá to jak nějaká harleyka. Také dost jezdí těch elektrokoloběžek s těmi tlustými koly.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
V US to možné je, neb nemají typovou homologaci, ale autocertifikaci. V praxi to pak vypadá tak, že sice nikdo nic neplní, ale zas to je žalovatelný.