Misojogi píše: chcelo by to nieco do mesta ktore zerie minimum napr viem ze taka Toyota Aygo zerie minimum, ale keby som chcel nieco s vacsim vykonom?
jeden protiklad za druhym.
ujasni si aky mas rozpocet, a ake mas predstavy o aute.
bud chces sportovy vykon a vysoku spotrebu, alebo naopak lacne vozenie. nemozes mat uplne vsecko.
LPG X-CESS VST MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Misojogi píše:....chcelo by to nieco do mesta ktore zerie minimum....ale keby som chcel nieco s vacsim vykonom?
A už je tady zase Ty s tím nepřestaneš, co
Kdy už konečně pochopíš, že koňům musíš dát i nažrat Buď budeš šetřit, nebo jezdit....
Dej si do Matesa 4 turba a nechej je čipnout na 3,5 baru. A nebo si kup Mustanga 5.0 V8
pepoh tieto Mišove auto-predvýbery ešte asi nečítal; príznačné pre ne je sumárne to, že minimálne jeden parameter/prvok/požiadavka nikdy nedokáže sadnúť do žiadanej skladačky (väčšinou sa v nich nachádza i nižšia cena).
Aj na toto mestské auto s nízkou spotrebou by sa však dal nájsť jeden vhodný -hoci smrdutý- kandidát: Predám Peugeot 309 1.9 diesel bez hrdze stk ek platna do maja 2019; 340 EUR
A vyšší výkon? Svojho času na takom ojazdenom dochádzal kolega každý týždeň z Košíc do Bratislavy a okrem nízkej spotreby si pochvaloval -vyzdvihoval- aj jeho výkon. Takým štýlom, že neexistuje, žeby akékolvek benzínové Saxo bolo rýchlejšie než tento Peugeot, pretože v ňom je predsa motor kubatúry 1.9, takže so 'slabšími' 1.4i - 1.6i to nie je možné (a zároveň ho údajne nikdy žiadne Saxo nepredbehlo a z ostatných len máloktoré; v skutočnosti ho dokáže akceleračne nechať za sebou už aj benzínová 1.1i) .
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Se starým kulatým Matizem jsem jezdil v autoškole a byl to děs. S novějším (od známé) jsem jel jednou po výměně atypické autobaterie. Motor točí, ale nic z toho nejde, tak si to točím a koukám 120 skoro na tacho lekl jsem se a málem jsem nedobrzdil, taky se to dost kývalo. Známá pak říkala, že to nějak lépe jede Ano, byla to typická ženská podtáčečka.
Jediná volba pro tebe je LPG, něco o něm vím. A když to přišlo levné mně, tak to musí přijít levné každému
Dizla sice nemám,... ale jedno z áut ktoré vlastním (leon 1p 2,0TSI 155kw) aktualne 270 tis.km.. pri 40tis.km urobená úprava SW na cca 195kw.
Motoricky (co sa týka toho "železa" motora) doteraz bez jedineho problému. Ma prejav stále ako novy zabehnutý motor (výkonovo aj kultúrou chodu). Olej pravidelne 8-10tkm, posledné 2 roky ešte častejšie. Poctivé zahrievanie a nepodtacanie, naopak výkon a otáčky využívané veľmi často. Podľa mňa kvalitná rozumná úprava a aspoň bežný poctivý servis a nemôže byť problém (samozrejme ak s tým clovek nebude jazdiť ako úplne prasa, to by ale od*ebal aj motor so sériovym SW)