StartStopSystém
Moderátor: Colommbo
Re: StartStopSystém
Jerry3:
Pitris:
Ono nejde o to, že bych ten nesmysl používal, to ne, já ten bazmek občas zapomenu vypnout (nezvykl jsem si jestě pokaždé po startu ten čudl zmáčknout).
Jde mi o to, jestli k vůli tomu, s prominutím kurewstwu - managementu nabíjení, co k vůli emisím chvíli dobíjí a chvili spíše ne, musím dobijet aku častěji, nebo ne. Toť otázka. Bo ten frajer přes akumulátory tam háže hlášku "jednou měsíčně", a to je pro mě lautr novum a otrava
Colommbo:
Noooo, to už je poznateček k zvážení
Pitris:
Ono nejde o to, že bych ten nesmysl používal, to ne, já ten bazmek občas zapomenu vypnout (nezvykl jsem si jestě pokaždé po startu ten čudl zmáčknout).
Jde mi o to, jestli k vůli tomu, s prominutím kurewstwu - managementu nabíjení, co k vůli emisím chvíli dobíjí a chvili spíše ne, musím dobijet aku častěji, nebo ne. Toť otázka. Bo ten frajer přes akumulátory tam háže hlášku "jednou měsíčně", a to je pro mě lautr novum a otrava
Colommbo:
Noooo, to už je poznateček k zvážení
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: StartStopSystém
Jestli tě potěší cizí neštěstí, tak ti napíšu klidovou voltáž v palubní síti mého vozu. A to nemá SSS, "jen" inteligentní dobíjení. Neřeším to, prostě jezdím, dokud dokážu nastartovat.
Re: StartStopSystém
A není to proto aby se SS mohl více uplatnit?Libor píše:....ten frajer přes akumulátory tam háže hlášku "jednou měsíčně"....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: StartStopSystém
Jerry3:
Přiznám se, že jsem ten 900 stránkový manuál k autu ještě nečetl, a Bůh ví, zda tam tato hodnota vůbec bude. A nikdy bych nečekal, že takové věci člověk bude muset řešit, do háje. Klidně tu hodnotu napiš, a s cizím neštěstím to nemá nic společného, jsou to data, informace
Pitris:
Asi máš recht. Já jen chytl brouka, a to hlavně k vůli těm převažujícím velmi krátkým trasám, víš? Výlety a projížďky o víkendu jednou za čas to podle p. Vaculíka zřejmě nedobijí. Prdím na to, krom kontroly oleje a vody, tlaku v pneu, budu taky měřit volty v aku
Přiznám se, že jsem ten 900 stránkový manuál k autu ještě nečetl, a Bůh ví, zda tam tato hodnota vůbec bude. A nikdy bych nečekal, že takové věci člověk bude muset řešit, do háje. Klidně tu hodnotu napiš, a s cizím neštěstím to nemá nic společného, jsou to data, informace
Pitris:
Asi máš recht. Já jen chytl brouka, a to hlavně k vůli těm převažujícím velmi krátkým trasám, víš? Výlety a projížďky o víkendu jednou za čas to podle p. Vaculíka zřejmě nedobijí. Prdím na to, krom kontroly oleje a vody, tlaku v pneu, budu taky měřit volty v aku
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: StartStopSystém
A pokračování o dobíjení zde: http://www.oleje.cz/forum/nabijecka-tad ... 1-701.htmlDurex píše:A ano,rovněž,když ten článek vyšel ve světě motorů,tak po jeho přečtení sem zjistil,že ačkoliv ojnice z bloků nelítají,tak nějak zapomněli napsat o prvních problémech s přidíráním na klice vinou nedostatečného tlaku oleje ... ale alespoň něco v tom článku je a není to úplný blaf
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: StartStopSystém
Další z článků o "výhodnosti" SSS
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/to ... -internetu
Do háje s touto "vychytávkou".
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/to ... -internetu
Do háje s touto "vychytávkou".
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: StartStopSystém
Ano. Přesně tam Jeho jediné pozitivum je, že dokáže snížit PAPÍROVOU spotřebu paliva....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: StartStopSystém
Přesně. A oni navíc ti výrobci potvorovití, až na pár výjímek, vypnututí SSS schovají hluboko do menu, takže než to odklikáš, ztratíš trpělivost. Já mám naštěstí čudlík hned vedle šaltr páky. Líbí se mi řešení třeba u Fiatu 500X, kde SSS vypneš a on zůstává vypnutý i při dalším startu.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: StartStopSystém
Já sice SSS nemám, zato mám "schovaný v menu" vypínač ESP. Také jsem si kvůli tomu málem rozbil auto.
Re: StartStopSystém
Hm... To je zádrhel.
ESP, hlídání jízdního pruhu, Econ (nepoužívám) - vše nad levým kolenem - fyzická tlačítka, naštěstí. Ventilace a vytápění sice na displeji (ale samostatná "tlačítka"), ale bokem mimo Connect (hudební bedna + PP).
ESP, hlídání jízdního pruhu, Econ (nepoužívám) - vše nad levým kolenem - fyzická tlačítka, naštěstí. Ventilace a vytápění sice na displeji (ale samostatná "tlačítka"), ale bokem mimo Connect (hudební bedna + PP).
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: StartStopSystém
tento "uzasny" system vznikol kvoli nedc, staci pozret cyklys, je to jasne.
uzitok pre vodica ziadny, vyssia cena a servisne naklady
rovnaka blbost ako mikrohybrid. iba papierove znizenie spotreby..
teraz ked prichadza novy cyklus, bude iste zabavne sledovat trh ako skokovo zacne menit nazor na downsizing a ine ficuriny
uzitok pre vodica ziadny, vyssia cena a servisne naklady
rovnaka blbost ako mikrohybrid. iba papierove znizenie spotreby..
teraz ked prichadza novy cyklus, bude iste zabavne sledovat trh ako skokovo zacne menit nazor na downsizing a ine ficuriny
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: StartStopSystem
ako jednoducho a ucinne vypnut StartStop
https://www.garaz.cz/clanek/stop-start- ... d-21003800
https://www.garaz.cz/clanek/stop-start- ... d-21003800
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: StartStopSystém
lenže ked systém nebude vediet stav napatia batérie a jeho kapacity,aké nabíjacie napatie zvolí riadiaca jednotka? Ked maximálne možné,teda niekde okolo 15,5V,tak to zrejme tiež nebude najlepšie pre batériu,ba ešte horšie
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: StartStopSystém
Ano, autor článku zcela opomněl tzv. inteligentní dobíjení, které se SSS nemusí souviset, resp. nemusí být na něj navázáno. Např. můj vůz SSS nemá, ale inteligentní dobíjení ano.
- Colommbo
- Příspěvky: 9966
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: StartStopSystém
Osobně bych se takového způsobu vypnutí SSS bál, právě s ohledem na další kurvítko, za něž považuju systém inteligentního dobíjení. Prostě vypínat poctivě tlačítkem a šmytec, myslím, že si lze na to zvyknout a dělat to automaticky podobně jako zapnout pás.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90