Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Od doby.. takže jsi tak taky jezdil.
No, ale vysvětlit to těm uživatelům co tak jezdí.. a že jich je sakra hromada. A on ten nouzák není jen o zatuhlé regulaci.
No, ale vysvětlit to těm uživatelům co tak jezdí.. a že jich je sakra hromada. A on ten nouzák není jen o zatuhlé regulaci.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
- BigBang
- Příspěvky: 1880
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
ano, asi tak první rok, co jsem měl papíry stačilo mi si přečíst „nekonečné téma“ o nouzáku na VW clubu...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jak napsal Pitris: Každým dalším příspěvkem potvrzuješ že si zralý tak akorát na návštěvu u ChocholouškaJerry3 píše:No a přesně toho/takovéhoto vnímání chtěl autor dosáhnout.
Co by na tom změnilo, kdybys ho osobně znal?
Jinak jsi velmi nechápavý a snadno manipulovatelný.
PavelRS - kravina VGT turbo ? No pro někoho kravina, pro ty chytřejší - stačí jen jezdit jak napsal BIGBANG
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
A proč VGT Turbo asi přišlo? Koukni se na svůj otáčkoměr, možná pochopíš.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
VAG nikdy nic nepochopí, on na to totiž nemá. Ostatně jako většina koncerňáků i on trpí kognitivním deficitem.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
ANO PRAVE PRO TO..Matěj píše:A nejsou ty "vady" TDi vidět proto, že jich jezdí prostě hodně?
5 Hond a 21 Toyot co u nás jezdí prostě nemůže už z toho množství mít stejně závad jako desetitisíce TDiček.
Lidi prostě chtějí a kupují "koncern v naftě". Na parkovišti v práci stojí desítky a desítky TDi a jen 2 Hondy..........
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No pekne jsi se rozkecal,hotova slohova prace..PavelRS píše:Ona to taková jasná převaha TDi nad benzinem není. A ani v rámci koncernu.
Když člověk projde parkoviště např. u Kauflandu, tak najde dost benzinových Octavií, Seatů atd. A i kdyby poměr byl 60 vs. 40% ve prospěch nafty, tak ty problémy jsou vidět, protože skutečně jsou.
Motory PD byly problém sami o sobě. A slavné TDI rotačky, byť spotřebou byly velmi dobré, také bezporuchové nejsou. Viz. variabilní geometrie turba. S tím se potýká každý, kdo jí má, každý to šudlá a pak se diví. A taky jsou vidět občas vyletěné ojnice a prasklé písty, že by pokusy udělat z toho sporťáka?
Nejlepší byl jeden známí co jí má. Turbo po repasu, vytočil to do 3000 ot. a nouzák.
Pak jsme se bavili u turbu všeobecně a zeptal se mně, zda se mi zasekává a padá mi auto do nouzového režimu. No, s úsměvem jsem mu řekl, že nepadá, protože takovou kravinu jako VG Turbo naštěstí nemám.
Kdyby lidi koukali i na charakteristiku motoru, využitelnost otáček a na to, že u benzinu je mnohem méně potencionálních problémů, tak v životě taková TDI mánie není. Bohužel, lidé jsou hloupí a koukají hlavně na spotřebu a vynalézavý Čech i Slovák si naftu dost často opatří jinde než na pumpě, že?
Dcera mé známé chtěla Alfu Romeo GT, a koupila si jí. 1.9 JTD 16V CR 110 kW, dovoz z Německa. Rozmlouvali jí to a věděli proč. Po velmi krátké době od koupě se navýšila pořizovací cena o 25%, když musela kupovat nové vstřikovače. A to ještě měla slevu v servisu, jinak by se to blížilo skoro 50%.
Já si za cenu těch vstřikovačů udělal komplet servis po nákupu ojetiny, k tomu navíc preventivní dobrovolný servis a mám klid. A ještě mi dost podstatná částka zbyla .
Než jsem změnil zaměstnání, tak jsem jezdil do různých firem se zbožím a před cca rokem jsem do jedné přijel a tam 15 nových Rapidů. Ptám se technika, který měl na starosti zboží, které jsem vozil, co koupili. Nadhodil jsem: "To jsou 1.6 TDi?" a on: "Ne, kde pak, 1.2 TSička. Na to naše ježdění nám to stačí, problémy už Škodovka vyřešila a když jsme si spočítali, kolik ušetříme na servisu, pojistce a hlavně když jsme řešili, co se může všechno na té naftě vys.at, tak jsme koupili benzinový. Ta spotřeba je tam skoro stejná a i kdyby byla vyšší, tak jsme stejně šli do benzinu. Za ty problémy nám litr spotřeby navíc nevadí."
Některé firmy už uvažují taky jinak.
Co bys nasel na motoru AGR krom maleho vykonu..? Tak a ted se predved ty teoretiku.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
A o cem dalsim? Necham se poucit.PavelRS píše:Od doby.. takže jsi tak taky jezdil.
No, ale vysvětlit to těm uživatelům co tak jezdí.. a že jich je sakra hromada. A on ten nouzák není jen o zatuhlé regulaci.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No ja se koukal..na nic jsem neprisel,a to mam wastegate turbo.Jezdim 2000-4000 ot a vic nepotrebuji.PavelRS píše:A proč VGT Turbo asi přišlo? Koukni se na svůj otáčkoměr, možná pochopíš.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Hlavne tady michate hrusky s jabkama.Od rotacek skok k PD motorum..klasice 1.8 20v skok k TSI..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No já bych některé puritánské projevy petrolheadů akceptoval od lidí. co si piplají v garáži něco skutečně puristického. To určitě není 20V 1,8, která začala fungovat až díky turbu.
Mlácení hubou o blbcích s naftou je úsměvné a až si říkám, co k tomu člověka vede. Přece, když jsem spokojený, tak většinou nemívám nutkání konentovat a poukazovat na věci mimo můj fokus...
Mlácení hubou o blbcích s naftou je úsměvné a až si říkám, co k tomu člověka vede. Přece, když jsem spokojený, tak většinou nemívám nutkání konentovat a poukazovat na věci mimo můj fokus...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Kdyby to bylo jen věcí vkusu, OK. Ovšem tohle je o otrávení ovzduší v evropských městských aglomeracích a nejen tam - viz údolí řeky Inn. Kromě toho zde jde rovněž o nerovnou spotřební daň.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
AGR, byť je to asi to spolehlivější, taky není ztělesnění dokonalosti. Taky si počteš o padání do nouzového režimu, ztrátě tahu, škubání motoru, problémy s EGR ventilem atd.
Ano, přesně tak Novone, 2000 až 4000 ot. Což pro mě uživatelsky není příjemné díky tomu úzkému spektru využitelných otáček, ještě k tomu to má delší zpřevodování (ale ve finále omezené stejně otáčkami) a jde to do nich pomaleji. Někomu nenáročnému to možná stačí...
Já jezdil tři roky v zaměstnání s podobně silným nafťákem (66kW/200 Nm) byť o menším obsahu, ale bylo to spíš utrpení. Rozjezdy ve městě na křižovatce šílené, protože do 2000 ot. to doslova nejelo. Pak to vystřelilo a po chvilce zase už netáhlo. K tomu neustálé řazení ve městě. Při předjíždění to při překročení 3500 zase nejelo, takže předjíždění si člověk musel sakra rozmýšlet a i při něm samořejmě řadit nahoru, což manévr zrovna nezkrátí. Podřazovat před předjížděním nešlo. Jezdil jsem s tím v rámci třech krajů a samozřejmě ve městech, najel jsem s tím cca 50 tisíc km.
S AGR jsem nejel, ale se silnější 1.9 TDi 81 kW ano a tam bylo chování pod turbem dost podobné, byť turbo naběhlo trošku níž než ve 2000 ot.
To už byla příjemnější jízda a stále je s Feldou 1.3 MPi. byť bez kopance, a taky malým výkonem, ale radši plynulost, než jízdu na houpačce. U 1.8T je náběh taky lineární bez kopance a hlavně s širokým spektrem využitelných otáček.
Kamarádův nový Peugeot 1.2 pure-tech 81kW/205Nm v není taky žádná hitparáda a má citelnou turbodíru, ale rozhodně je příjemnější. Hlavně při předjíždění mi stačil jeden kvalt a nemusel jsem řadit. Což u dieselu v práci bylo na denním pořádku.
Dobrá možná ti stačí 2000-4000 ot. V tom případě jsi hodně skromný člověk, ale pokud tohle někdo označuje za "dokonalost" (nemyslím tím tebe)...
rousini: To samé bych mohl říci v kontextu toho, že nafta bez turba je jen lemra "co jede, ale nejede" - viz 1.9 sdi, kterou jsem si taky vyzkoušel.
Ano, přesně tak Novone, 2000 až 4000 ot. Což pro mě uživatelsky není příjemné díky tomu úzkému spektru využitelných otáček, ještě k tomu to má delší zpřevodování (ale ve finále omezené stejně otáčkami) a jde to do nich pomaleji. Někomu nenáročnému to možná stačí...
Já jezdil tři roky v zaměstnání s podobně silným nafťákem (66kW/200 Nm) byť o menším obsahu, ale bylo to spíš utrpení. Rozjezdy ve městě na křižovatce šílené, protože do 2000 ot. to doslova nejelo. Pak to vystřelilo a po chvilce zase už netáhlo. K tomu neustálé řazení ve městě. Při předjíždění to při překročení 3500 zase nejelo, takže předjíždění si člověk musel sakra rozmýšlet a i při něm samořejmě řadit nahoru, což manévr zrovna nezkrátí. Podřazovat před předjížděním nešlo. Jezdil jsem s tím v rámci třech krajů a samozřejmě ve městech, najel jsem s tím cca 50 tisíc km.
S AGR jsem nejel, ale se silnější 1.9 TDi 81 kW ano a tam bylo chování pod turbem dost podobné, byť turbo naběhlo trošku níž než ve 2000 ot.
To už byla příjemnější jízda a stále je s Feldou 1.3 MPi. byť bez kopance, a taky malým výkonem, ale radši plynulost, než jízdu na houpačce. U 1.8T je náběh taky lineární bez kopance a hlavně s širokým spektrem využitelných otáček.
Kamarádův nový Peugeot 1.2 pure-tech 81kW/205Nm v není taky žádná hitparáda a má citelnou turbodíru, ale rozhodně je příjemnější. Hlavně při předjíždění mi stačil jeden kvalt a nemusel jsem řadit. Což u dieselu v práci bylo na denním pořádku.
Dobrá možná ti stačí 2000-4000 ot. V tom případě jsi hodně skromný člověk, ale pokud tohle někdo označuje za "dokonalost" (nemyslím tím tebe)...
rousini: To samé bych mohl říci v kontextu toho, že nafta bez turba je jen lemra "co jede, ale nejede" - viz 1.9 sdi, kterou jsem si taky vyzkoušel.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
PavelRS: Zadny motor neni dokonaly. 1.8 20V at s turbem nebo bez je jediny motor pouzity v platforme A4,ktery za neco stoji z hlediska mechaniky,tim to konci.U ostatnich,ac se snazis jak chces jde do haje mechanika.
Ale chuj s tym,napis jak jsi spokojeny az tam budes mit 300 tis.km,jo?
U sveho auta citim nabihat turbo pri 1750 ot.Pokud chci predjet nekoho tak mi staci mit motor ve 2000 ot a jen slapnout na plyn,netreba mi podrazovat,kroutak se "o to postara".Kdyz jedu mazdou,tak je mi sakra otravne to drzet furt v otackach,aby to jelo..
Ale chuj s tym,napis jak jsi spokojeny az tam budes mit 300 tis.km,jo?
U sveho auta citim nabihat turbo pri 1750 ot.Pokud chci predjet nekoho tak mi staci mit motor ve 2000 ot a jen slapnout na plyn,netreba mi podrazovat,kroutak se "o to postara".Kdyz jedu mazdou,tak je mi sakra otravne to drzet furt v otackach,aby to jelo..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Kdykoli, tedy až na světlé výjimky, které rozhodně nebyly od koncernu, jsem jel s turbodieselem, trpěl jsem přesně v duchu Pavlova popisu. A když mi tehdy ještě nové Mondeo předvedlo něco podobného, okamžitě jsem to reklamoval jako vadu. Někomu to holt vyhovuje dokonce jako vlastnost a ještě je schopen to vyzdvihovat.