Olej CDI
Moderátor: Colommbo
Re: Olej CDI
V Německu 229.51.Čechách 229.51 a v Polsku 229.51 ale ne všude ,někde 228.51.Jde o motory s DPF.Dokonce jsem viděla Polský maza.plán , kde to je i psáno ta norma 228.51.Tak tam odtud bych auto nechtěla.Stačí to jejich žrádlo. :shock:I když jsem blondýna ,tak u každého diesla jsem měnila mot.olej po 10000 km.
Re: Olej CDI
Jídlo jsem v Polsku koupil dobré i vynikající. Když ale oni jsou Poláci takoví evropští Číňani. Na zakázku vyrobí cokoli v zadané kvalitě. Šikovný národ, kterému však nevadí dle potřeb ojebávat.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Olej CDI
Potřeby mají stále stejnou povahu, z toho plyne i (před)určení výsledku.Jezevcik píše:...však nevadí dle potřeb ojebávat.
Re: Olej CDI
Toto nasvedcuje tomu, ze asi prefarbena....Hana píše:I když jsem blondýna ,tak u každého diesla jsem měnila mot.olej po 10000 km.
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Olej CDI
Přírodajerome píše:Toto nasvedcuje tomu, ze asi prefarbena....Hana píše:I když jsem blondýna ,tak u každého diesla jsem měnila mot.olej po 10000 km.
Re: Olej CDI
Je to sice vzácný úkaz, ale i bloncka může být rozumná a mít cit pro auto
Měnit olej do 10-ti tkm při běžném provozu je jedna z několika TOP věcí co lze pro motor udělat
Měnit olej do 10-ti tkm při běžném provozu je jedna z několika TOP věcí co lze pro motor udělat
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej CDI
Tak potom klobuk dole teda...Hana píše:Přírodajerome píše:Toto nasvedcuje tomu, ze asi prefarbena....Hana píše:I když jsem blondýna ,tak u každého diesla jsem měnila mot.olej po 10000 km.
p.s. prikladam foto servisky od Zdena potvrdzuje to moznost pouzitia oleja s normou 228
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Olej CDI
Tak to tedy
Re: Olej CDI
Mit Dieselpartikelfilter C 200 CDI C 220 CDI C 320 CDI
MB-Blatt-Nummer /229.31/229.51
Ohne Dieselpartikelfilter C 200 CDI C 220 CDI C 320 CDI
MB-Blatt-Nummer 229.1/229.3/229/5
toto mam napsané zase já v Německé servisce.
MB-Blatt-Nummer /229.31/229.51
Ohne Dieselpartikelfilter C 200 CDI C 220 CDI C 320 CDI
MB-Blatt-Nummer 229.1/229.3/229/5
toto mam napsané zase já v Německé servisce.
Re: Olej CDI
Tvá kniha je asi starší jak má kniha. Ty nemáš filtr pevných částic, nemusíš řešit jedničku za pětkou na konci normy. To potvrzuje Pitrise a jeho motul 6100 10w-40.., nebo jiné dle bevoHana píše:Mit Dieselpartikelfilter C 200 CDI C 220 CDI C 320 CDI
MB-Blatt-Nummer /229.31/229.51
Ohne Dieselpartikelfilter C 200 CDI C 220 CDI C 320 CDI
MB-Blatt-Nummer 229.1/229.3/229/5
toto mam napsané zase já v Německé servisce.
https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.3_en.html
dle normy 229.3 ,protože 229.5 se v 10w-40 nedělá.
A vše směřuje zpátky k tomu, jestli tvoje současná náplň není 10w-40 s 228.51.
Re: Olej CDI
Taková značka ,,Mercedes,,, a tolik norem na olej.To snad nedělá jiný výrobce. Člověk aby se v tom pak vyznal.
Re: Olej CDI
Takový koncern /VW/ v tom má ještě větší guláš....MB je v pohoděHana píše:Taková značka ,,Mercedes,,, a tolik norem na olej.To snad nedělá jiný výrobce. Člověk aby se v tom pak vyznal.
Re: Olej CDI
Ted mi jeden pán poslal tabulku ,kde podle značky konkrétního motoru je dán olej.např.OM 611 a norma oleje.Takže do mého byl dán 229.1 neb 229.3 10W40.Nevěřím že by byl u sousedů dán s jinou normou co tam nepatří.228.31 je do DPF.A Těch motorů má Mercedes požehnaně moc.http://bevo.mercedes-benz...com/d/d/de/Spec_223_2.pdf
- BigBang
- Příspěvky: 1880
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej CDI
počkat, počkat, 500.00 (prehistorie), 501.01, 502.00, 503.00, 504.00, 505.00, 505.01, 506.01, 507.00, 508.00 (novinka, pleťovka) - 10 ks MB dle těch příruček „jen“ 7 Nicméně rozdíl je v tom, že u MB je všech 7 norem pro jeden modelbio píše:Takový koncern /VW/ v tom má ještě větší guláš....MB je v pohoděHana píše:Taková značka ,,Mercedes,,, a tolik norem na olej.To snad nedělá jiný výrobce. Člověk aby se v tom pak vyznal.
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Olej CDI
..v tomto by som ale, zas až tak na VAG nekydal ..napr. v mojom prípade (2.0TSI) je manuál ohľadne predpísaných použiteľných noriem olejov dosť stručný a dáva dve jasné možnosti..bio píše:Takový koncern /VW/ v tom má ještě větší guláš....MB je v pohoděHana píše:Taková značka ,,Mercedes,,, a tolik norem na olej.To snad nedělá jiný výrobce. Člověk aby se v tom pak vyznal.
1. LL Eko VW504
2. alebo poctivý "plnotučný" VW502 (táto možnosť je pre TSI aj v dnešnej dobe.. za čo ja osobne VAG musím pochváliť),.. možnosť oficiálneho použitia klasického plnotučného oleja aj v dnešnej "šlahnutej" dobe pre výkonné agregáty a nie byť v obavách čo mu s 220kw mašinou časom narobí omastená vodička 0w-20)