Ošetření dutin a podvozku
Moderátor: Colommbo
Re: Ošetření dutin a podvozku
Jinak ten FLUID FILM se mi jevi do dutin jako velice dobry.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Ošetření dutin a podvozku
To je pravda a patří mu za to díkNOVON píše:Nicmene diky mišovi ziskavame prehled o antikoro pripravcích.. ..
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ošetření dutin a podvozku
Tak už třetí den hltám informace o tom FLUID FILM.
Narazil jsem na něj již dříve ale nevěnoval tomu pozornost.
Prošel jsem spoustu zahraničních fór kde to lidi znají, jsou dokonce i lepší na stejném principu Lanolinu.
Ale u nás jde koupit jen tohle.
Asi je to přesně co hledám. Vždycky mě vadilo stříkat asfaltovou barvu plnou inhibitorů - na obalu napsáno STOP efekt...
Když to po 2 letech prasklo, zjistil jsem že plech pod nátěrem uhnil inhibitor neinhibitor - .
Zkoušel jsem resistin ML, CAR, konkor 101, konkor 500. Různě míchat... nepomohlo nic
Jelikož mám úplně zdravý spodek - Ital nejetý v soli, napadl mě nějaký wetcoat s křemíkem.. jenže prý to dodrbou kamínky skoro hned a nevydržela by ani keramika.. Na laku drží perfektně 2-3 měsíce a nejde zničit ani kyselinami. Aplikace super.
https://www.youtube.com/watch?v=Xf10M9C_PVI
No a pak jsem objevil tohle.
https://www.youtube.com/watch?v=sl0Ciegi_dE
Stejný princip - odpuzuje vodu.
Takže FLUID FILM, pokud to má být cenově přijatelné existuje
pouze balení 5kg řídkého oleje za 1900,- potom jsou i menší balení
nebo 1kg gelu (BN - neutrální barva, měkké máslo) za 460,- Kč
No a právě tím máslem (vidím to na 1,5 - 2kg) bych zastříkl komplet spodek před každou zimou.
Má někdo osobní zkušenost jak s tímto FLUID FILM BN, případně BW? Jak ho nastříkat, natřít, ale hlavně jak to rozředit.
Na zahraničních fórech psal někdo že to ředí kerosinem (petrolej)... na stránkách výrobce že to nejde ředit. že jedině olejem. No jenže to by zpětně nezhoustlo.
Narazil jsem na něj již dříve ale nevěnoval tomu pozornost.
Prošel jsem spoustu zahraničních fór kde to lidi znají, jsou dokonce i lepší na stejném principu Lanolinu.
Ale u nás jde koupit jen tohle.
Asi je to přesně co hledám. Vždycky mě vadilo stříkat asfaltovou barvu plnou inhibitorů - na obalu napsáno STOP efekt...
Když to po 2 letech prasklo, zjistil jsem že plech pod nátěrem uhnil inhibitor neinhibitor - .
Zkoušel jsem resistin ML, CAR, konkor 101, konkor 500. Různě míchat... nepomohlo nic
Jelikož mám úplně zdravý spodek - Ital nejetý v soli, napadl mě nějaký wetcoat s křemíkem.. jenže prý to dodrbou kamínky skoro hned a nevydržela by ani keramika.. Na laku drží perfektně 2-3 měsíce a nejde zničit ani kyselinami. Aplikace super.
https://www.youtube.com/watch?v=Xf10M9C_PVI
No a pak jsem objevil tohle.
https://www.youtube.com/watch?v=sl0Ciegi_dE
Stejný princip - odpuzuje vodu.
Takže FLUID FILM, pokud to má být cenově přijatelné existuje
pouze balení 5kg řídkého oleje za 1900,- potom jsou i menší balení
nebo 1kg gelu (BN - neutrální barva, měkké máslo) za 460,- Kč
No a právě tím máslem (vidím to na 1,5 - 2kg) bych zastříkl komplet spodek před každou zimou.
Má někdo osobní zkušenost jak s tímto FLUID FILM BN, případně BW? Jak ho nastříkat, natřít, ale hlavně jak to rozředit.
Na zahraničních fórech psal někdo že to ředí kerosinem (petrolej)... na stránkách výrobce že to nejde ředit. že jedině olejem. No jenže to by zpětně nezhoustlo.
GSX-R 750, Motul 5100 ester
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
Re: Ošetření dutin a podvozku
dnes som s nimi komunikoval cez chatTakže FLUID FILM, pokud to má být cenově přijatelné existuje
pouze balení 5kg řídkého oleje za 1900,- potom jsou i menší balení
nebo 1kg gelu (BN - neutrální barva, měkké máslo) za 460,- Kč
No a právě tím máslem (vidím to na 1,5 - 2kg) bych zastříkl komplet spodek před každou zimou.
ak das najprv FluidFilm a na to das ako navrch PermaFilm tak 15 rokov nemusis s tym nic robit, ten Perma je velmi stabilny a odolny voci kamienkom a Fluid ako podklad prenikne do korozie a zastavi ju
a v dutinach FluidFilm AR (ten hustejsi vydrzi tiez 15 rokov, ten redsi len 2 roky)
ale na karoseriu odporucaju nieco ine od ineho vyrobcu lebo toto je pruzne a plasticke a vydrzi namahanie ,...
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Ošetření dutin a podvozku
já to právě překrýt ničím černým nechci - chci vidět origo barvu. Korozi nemám. Ale chci aby na povrchu nedržela břečka. Na jaře oddělám podběhy a prahy a spláchnu to i se slanou břečkou pryč. A znova namastím.
Proto chci co nejhustší, ale nevím jestli mi to máslo elektrická pistole natáhne. Vzduch nemá šanci vůbec.
Leda to něčím těkavým naředit.
Na karoserii mám japonský vosk FUSSO SOFT99 - vydrží 12 měsíců, dávám ho 2x ročně vč. předchozí komplet dekontamice, vyclayování a odmaštění.
Proto chci co nejhustší, ale nevím jestli mi to máslo elektrická pistole natáhne. Vzduch nemá šanci vůbec.
Leda to něčím těkavým naředit.
Na karoserii mám japonský vosk FUSSO SOFT99 - vydrží 12 měsíců, dávám ho 2x ročně vč. předchozí komplet dekontamice, vyclayování a odmaštění.
GSX-R 750, Motul 5100 ester
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
Re: Ošetření dutin a podvozku
No ten fluidfilm A mi silne pripomina ten Autokoroil,resp.Konkor 101,co jsem aplikoval do dutin a Fluidfilm AR mi pripomina "lanovou vazelinu",kterou jsem tam soupnul po tom autokoroilu..Oboje jsem tam pral 6 atm z kompresoru,no reknu vam,byl to teda dým odevsad z pod tapeciru apod..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Ošetření dutin a podvozku
A vydrzelo? A - olej je stejne jako AR jen ar je aerosol uz ve spreji.
Nas - kecup
BN - maslo
No jeden ten udajne top konkurencni vyrobek se jmenuje lanex. Je to prave na lana.
Co z techto lanolinu bude mit nejvetsi travanlivost, alespon do jara na podvozku A? Blbost, NAS (kecup) dava se asi nejvic, nebo BN (Bw)?
Vsechny videa na yt je jen plechovka fluidfilm a neni tam typ.
Ti amici jsou asi upne vygumovani ze to nereknou.
Nas - kecup
BN - maslo
No jeden ten udajne top konkurencni vyrobek se jmenuje lanex. Je to prave na lana.
Co z techto lanolinu bude mit nejvetsi travanlivost, alespon do jara na podvozku A? Blbost, NAS (kecup) dava se asi nejvic, nebo BN (Bw)?
Vsechny videa na yt je jen plechovka fluidfilm a neni tam typ.
Ti amici jsou asi upne vygumovani ze to nereknou.
GSX-R 750, Motul 5100 ester
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
Re: Ošetření dutin a podvozku
jurawood: To co jsem psal vyse jsem fouknul nedavno do uz chycene Mazdy (lemy,prahy),ucinek se projevi pozdeji.Resp.ted to jeste zvednu za prahy,pokud to pristi rok uz nezvednu a lemy mi odpadnou,tak se to neosvedcilo
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Ošetření dutin a podvozku
Tak zrovna Konkor nie je nič moc,má len malu životnost,ked je vystavený nepriazni počasia,životnost max 2 mesiace,ked len vlhku,tak do 6 mesiacov. A mazivo na laná je potrebné volit s najnižšou viskozitou,inak nezatečie všade a chráni len povrch. Ale je to mazivo a nie konzervačný prípravok,lepí na seba prach.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Ošetření dutin a podvozku
brembo: No myslim,ze nemas az tak pravdu s tim mazivem na lana.Konzervacni vlastnosti musi mit taky,kdyz se jim osetruji lana venkovnich portalovych jerabu,lan ve vytahovych šachtách i v důlním prumyslu.Aplikace je takova,ze se bud nahriva a pak aplikuje nebo redi tech. benzinem.Jde o to,aby to lano bylo cele nasakle tim mazivem,a to proniklo i do koudelove "duše" lana.
Je to silne lepivá vazelína,ktera se absolutne nemisi z vodou,voda po ni stece.To mam vyzkouseno v plechovce,ve ktere jsem to redil.Nechal jsem ji venku na desti,plechovka se naplnila vodou jak lilo.Pak jsem tu vodu normalne vylil bezezbytku a ta vazelina na stenach zustala,ani nestekla,od plechovky se neoddelovala nebo tak neco..
Co se tyce konkoru 101,tak ten jsem volil proto,ze se nasakne,napije do rzi,molekulam koroze zabrani pristupu ku kysliku a zabrani jejimu dalsimu sireni.
Co je mastne nerezne,to je proste fakt.Kolega mel astru F,dost chycene lemy a kolem vicka nadrze.Vystrikal jsem mu to tehda vazelinou zevnitr a po 3 roky co to auto jeste mel,ta koroze nepostupovala dal.Puchyre zustaly jak byly,nic se nezozsirovalo.
Dodam jen,ze olej a vazelina samo dlouhodobeji funguje jen v takrka uzavrenych dutinach,tam kde strika voda od kol atd. se samozrejme splachne.
Je to silne lepivá vazelína,ktera se absolutne nemisi z vodou,voda po ni stece.To mam vyzkouseno v plechovce,ve ktere jsem to redil.Nechal jsem ji venku na desti,plechovka se naplnila vodou jak lilo.Pak jsem tu vodu normalne vylil bezezbytku a ta vazelina na stenach zustala,ani nestekla,od plechovky se neoddelovala nebo tak neco..
Co se tyce konkoru 101,tak ten jsem volil proto,ze se nasakne,napije do rzi,molekulam koroze zabrani pristupu ku kysliku a zabrani jejimu dalsimu sireni.
Co je mastne nerezne,to je proste fakt.Kolega mel astru F,dost chycene lemy a kolem vicka nadrze.Vystrikal jsem mu to tehda vazelinou zevnitr a po 3 roky co to auto jeste mel,ta koroze nepostupovala dal.Puchyre zustaly jak byly,nic se nezozsirovalo.
Dodam jen,ze olej a vazelina samo dlouhodobeji funguje jen v takrka uzavrenych dutinach,tam kde strika voda od kol atd. se samozrejme splachne.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Ošetření dutin a podvozku
Co se týká ošetření zbraní, je to propadák, funguje dobře v trezoru, nebo pravidelně ošetřovat. Na některých bylo dokonce napsáno - Používá armáda ČR, což není pravda. Nejlepší co je http://www.alliancze.cz/konzervacni-ole ... l/d-71377/, dá se i ve větším balení. Ale něco míchat s lanovou vazelínou určitě super. Ověřeno u jeřábů odjakživa.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Ošetření dutin a podvozku
Kdysi jsem Konkor 101 rovněž používal. Nic jiného tehdy nebylo. A rozhodně bych se dnes k němu nevrátil.
Re: Ošetření dutin a podvozku
Taky. A dnes uz nee. Zalepuje.
Konzervace ale uchazejici.
Jednou, kdysi, z nouze tycky v prasetech. Po mesici postupne, prestalo auto brzdit. Nebylo moje, tim hur. Oprava do dvou hodin a gratis.
Konzervace ale uchazejici.
Jednou, kdysi, z nouze tycky v prasetech. Po mesici postupne, prestalo auto brzdit. Nebylo moje, tim hur. Oprava do dvou hodin a gratis.
Re: Ošetření dutin a podvozku
viem dobre,čo je mazivo na laná a na čo sa používa a tiež ako. A nie všade sa dá zahrievat alebo riedit,preto by som volil nižšiu viskozitu,ptretože niektoré su velmi viskozne. Ale na ošetrenie dutín su inšie a lepšie fungujuce prípravky.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Ošetření dutin a podvozku
Fluid Film, nakoupeno, vyzkoušeno a skončil jsem dost neúspěšně. prozatím
Tak alespoň jsem vyzkoušel několik typů pistolí na podvozek a dutiny a mám závěr.
99% pistolí na dutiny jsou podvod.
Resp. fungují pouze s velmi řídkým roztokem v UBS plechovkách.
Stačí si dát vyhledat "pistole na dutiny nefunguje" a nestačil jsem se divit, kolika lidem to nefungovalo na různé vosky apod..
Protitlak na trysce je tak výrazný, že znemožní Venturiho efekt v pistoli. Už vím proč mají tyhle hračky tak tlusté dutinové trubky, kterými se nikam nedá dostat, no aby nekladly žádný odpor, že.
Asi jako dát turbo na karbec a divit se proč nefunguje.
Jelikož jsem studoval karburátory na VŠ úrovni, docela brzy jsem problém odhalil a našel vhodné pistole.
Musí fungovat naprosto stejně jak funguje turbo u karburátoru
Tyhle fungují, poznávací znamení je také o poznání tenčí hadička, a 10x menší dýza.
Už mám objednáno.
Tak alespoň jsem vyzkoušel několik typů pistolí na podvozek a dutiny a mám závěr.
99% pistolí na dutiny jsou podvod.
Resp. fungují pouze s velmi řídkým roztokem v UBS plechovkách.
Stačí si dát vyhledat "pistole na dutiny nefunguje" a nestačil jsem se divit, kolika lidem to nefungovalo na různé vosky apod..
Protitlak na trysce je tak výrazný, že znemožní Venturiho efekt v pistoli. Už vím proč mají tyhle hračky tak tlusté dutinové trubky, kterými se nikam nedá dostat, no aby nekladly žádný odpor, že.
Asi jako dát turbo na karbec a divit se proč nefunguje.
Jelikož jsem studoval karburátory na VŠ úrovni, docela brzy jsem problém odhalil a našel vhodné pistole.
Musí fungovat naprosto stejně jak funguje turbo u karburátoru
Tyhle fungují, poznávací znamení je také o poznání tenčí hadička, a 10x menší dýza.
Už mám objednáno.
GSX-R 750, Motul 5100 ester
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4