Pominu-li ten "olejový kondenzát", tak jde o to, že do prostoru s velkým podílem EGR můžeš dodat méně paliva (neboť je v něm méně kyslíku), aby ses dostal na žádoucí hodnotu lambdy. Ostatně právě toto je prapůvodním důvodem zavedení EGR.Durex píše:taky mě nejde do hlavy,proč olejový kondenzát se musí zase cpát do sání...
Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Re: Jaké auto?
preco potom ked odpojim EGR tak ZNIZIM spotrebu? (skusenost mnohych co si ho odpojili)to zasírání sacího traktu není ani tak o přímém vstřikování, jako spíše o záměrném tlačení motoru do práce s chudou směsí.
do prostoru s velkým podílem EGR můžeš dodat méně paliva (neboť je v něm méně kyslíku), aby ses dostal na žádoucí hodnotu lambdy.
nedava mi to logiku
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Jaké auto?
To je jednoduché, záleží totiž na jízdním stylu. EGR přispívá ke snížení spotřeby pouze v režimu částečného zatížení. A jelikož snižuje účinnost práce motoru při limitním využívání jeho možností, samozřejmě se negativně projeví na spotřebě.
Re: Jaké auto?
tsi,tfsi má egr riešené skrze časovanie ventilov.. jazdiť v strednom pásme ot. a nepúšťať pod 2500ot. ani pri ustálenej kľudnej jazde a dá sa tomu svinstvu elegantne vyhnúť
Re: Jaké auto?
Pomalu jsem uvažoval o novém autě, když se mi dostala informace o vlastnostech přímovstřiku. V kombinaci s mým způsobem používání auta (každý týden celkem hodně krátkých tras bez reálné možnosti prohnat někde motor), tak ve mě hrklo, protože já nechtěl ani turbo, natož přímovstřik.Durex píše:Ono to bylo pro mě docela překvapení vidět saní u přímovstřiku. Vypadá to úplně stejně jako u moto,akorát jako bych se koukal na výfukovou stranu špatně fungujícího motoru
Okamžitě jsem koupil skladovku modelu, kterému již byla ukončena výroba, protože jinak pro mě použitelné modely motorů z trhu prostě zmizely (a nebo se dávají do aut, které jsou mimo moje finanční možnosti). Mám atmosferickou 1.8 a jsem spokojený. Nicméně ne-nabídka zajímavých motorů napříč všemi značkami mě docela šokovala. Libil by se mi třeba motor z Toyobaru (Subaru BRZ/ Toyta GT-86), ale musel by být v něčem civilnějším a v přijatelnější cenové hladině ...
Naposledy upravil(a) Shi dne pon říj 16, 2017 15:03, celkem upraveno 1 x.
Re: Jaké auto?
Však tahle jednaosmička je hódně povedenáShi píše:....Mám atmosferickou 1.8 a jsem spokojený.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Jenom aby to bylo jasné: jestliže píšu o EGR, tak hovořím o recirkulaci výfukových plynů, nikoli o tom, jak je konstrukčně zajištěna.
Re: Jaké auto?
To je to pěkně zamotané.
https://auto.idnes.cz/vlastnici-automob ... tomoto_taj
https://auto.idnes.cz/vlastnici-automob ... tomoto_taj
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
Kurnik už idú drahšie jak moj Civic => Škoda
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Jaké auto?
Ta kastle nikdy nepatřila k těm kolům "Emková" karoserie a 14-ky kola s těmito nápravami se ofiko "nepotkaly". Je to (s)lepenka
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké auto?
Tak se mi dostalo cti a mohl sem se projet s tímto:
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5A842318
Jde o 6 hrnek se 340 koníky a převodovkou Steptronic Sport. Na můj vkus moc přeposilovaný řízení. Ale to je tak asi vše,co bych mohl vytknout. Ta převodovka je úžasná. Rychle řadí a i podřazuje. Jak v automatu,tak i pádlama. Motor točivej,akorát bych teda čekal o trochu víc tlačenky
180 tam bylo hned. Je pravda,že když ručička otáčkoměru olizovala 6000 otáček,tak sem zjistil,že to má najeto sotva 700 km ...
A pak si kupte předváděčku ...
Každopádně je dobrý vedět,kam se to zase posunulo a jak jezdí nový AUTA v roce 2017 ...
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5A842318
Jde o 6 hrnek se 340 koníky a převodovkou Steptronic Sport. Na můj vkus moc přeposilovaný řízení. Ale to je tak asi vše,co bych mohl vytknout. Ta převodovka je úžasná. Rychle řadí a i podřazuje. Jak v automatu,tak i pádlama. Motor točivej,akorát bych teda čekal o trochu víc tlačenky
180 tam bylo hned. Je pravda,že když ručička otáčkoměru olizovala 6000 otáček,tak sem zjistil,že to má najeto sotva 700 km ...
A pak si kupte předváděčku ...
Každopádně je dobrý vedět,kam se to zase posunulo a jak jezdí nový AUTA v roce 2017 ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Jaké auto?
Chlapi dajte tip na 7 miestne auto. r.v. 2004 a hore. Dik
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Jaké auto?
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Jaké auto?
Jaká je pro Tebe přijatelná spotřeba?jerome píše:Chlapi dajte tip na 7 miestne auto. r.v. 2004 a hore. Dik
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
A cena
Abychom zase nehledali vodu na Marsu
Abychom zase nehledali vodu na Marsu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF