Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Když už bych si pořizoval Civica, tak rozhodně ne s dieselovým motorem. To je něco jako pořídit si schválně tupý meč.
Re: Jaké auto?
Jenom drobný dodatek k debatě v jiném vláknu: nová Fiesta mi pocity za volantem silně připomíná Lancera z počátku 90. let, ovšem na úrovni požadavků doby a s výrazně lepšími brzdami, třebaže i tady přebrzděnými na předek. Přesto díky za tento, byť silně opožděný pokrok!
Re: Jaké auto?
Škoda, že majú v ponuke benzínových tuším len samé trojštvrťové motory.
Vôbec, nijak nechápem ponuky súčasných motorizácií ostatnej doby - keď už aj VW zavelil, že downsizing nebol úplne správnou cestou, tak teraz zavádzajú do koncernovej ponuky 4-valcové 1.5 ky, ale zas len oturbované...
Vôbec, nijak nechápem ponuky súčasných motorizácií ostatnej doby - keď už aj VW zavelil, že downsizing nebol úplne správnou cestou, tak teraz zavádzajú do koncernovej ponuky 4-valcové 1.5 ky, ale zas len oturbované...
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
- BigBang
- Příspěvky: 1869
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké auto?
Ale oproti původní 1.4 se objem zvedl
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Jaké auto?
Nebylo by od věci přestat na to nahlížet "od stolu" a spíše se jít povozit. Já si tu Fiestu půjčil jen proto, že jsem potřeboval nějak vyplnit čas čekání. Vůbec nic jsem od ní nečekal, o to víc, že byla se slabší verzí motoru 1,0 EB. A poněvadž mne to začalo bavit a měla dálniční známku, vyrazil jsem i na dálnici, abych zjistil, jak se chová tam. Cestou zpět jsem vymetl několik kulaťáků a nakonec ji vracel s velkým úsměvem na tváři. A to se mi už hódně dlouho nepoštěstilo!bloke píše:Škoda, že majú v ponuke benzínových tuším len samé trojštvrťové motory.
Re: Jaké auto?
Tak celkově si myslím, že Ford měl vždy co nabídnout. Ať už jsem měl Cortinu 1300 OHC,
nebo Fiestu v naftě. Byly to hlavně spolehlivý pracanti. Můj šéf, srdcem i duší škodovák,
koupil po jaru na firmu dva Fordy Kuga 1,5 Eco Bost. Čekal na Kodiaqa a zradila ho hlavně
cena. Nemůže si vynachválit. Od tak fanatického škodováka jsem to nečekal. Já by jsem dal
také přednost Fordu.
nebo Fiestu v naftě. Byly to hlavně spolehlivý pracanti. Můj šéf, srdcem i duší škodovák,
koupil po jaru na firmu dva Fordy Kuga 1,5 Eco Bost. Čekal na Kodiaqa a zradila ho hlavně
cena. Nemůže si vynachválit. Od tak fanatického škodováka jsem to nečekal. Já by jsem dal
také přednost Fordu.
Re: Jaké auto?
Rád bych se vůči Fordu vymezil, aby mne náhodou někdo nepodezíral ze zaujaté náklonnosti k této značce: sice momentálně jezdím jeho vozem, ale k srdci mi, na rozdíl od vozů zejména zn. Mitsubishi, nijak nepřirostl. Zároveň ovšem přiznávám, že s tím/s ním jsem schopen žít. Jakože jsou značky, přesněji typy vozů některých značek, pro které to u mě rozhodně neplatí.
Re: Jaké auto?
To beriem, že jazda v novej Fieste môže byť /je príjemná, aj nadpriemerne. Akurát tie laborovania s turbami a pokútne obchádzanie odporúčane - predpísaných eko olejov pre ne v čase záruky, trebárs v 3-valcoch, sú niečím, s čím by som sa radšej nechcel nikdy zaoberať.
Trocha som dúfal, že vzhladom k ostatnému vývoju trendov v EU, nastane už v súčasnosti aspoň čiastočný postupný návrat k atmosférickým 4-valcom trocha vzdialených od 990 ccm naprieč bežnou ponukou.
Ale kým sa k tomu neodhodlá vedúca sila -pionier- VW, tak ostatným to asi nebude stále „dovolené“.
Síce už je vyšlapaná cestička aj v kategórii polo-fabia pre 4-valec, dokonca s vyššou kubatúrou 1.5 a aj v benzíne, akurát tam ešte stále „musí“ byť turbo.
Emisiám absolútne nerozumiem (legislatíva, na ňu naviazaná konštrukcia motorov a okolitých pofidérností), a tak len osobne laicky mi v takom novom koncernovom kvázi plnotučnom motore pôsobí turbo nadbytočne.
Trocha som dúfal, že vzhladom k ostatnému vývoju trendov v EU, nastane už v súčasnosti aspoň čiastočný postupný návrat k atmosférickým 4-valcom trocha vzdialených od 990 ccm naprieč bežnou ponukou.
Ale kým sa k tomu neodhodlá vedúca sila -pionier- VW, tak ostatným to asi nebude stále „dovolené“.
Síce už je vyšlapaná cestička aj v kategórii polo-fabia pre 4-valec, dokonca s vyššou kubatúrou 1.5 a aj v benzíne, akurát tam ešte stále „musí“ byť turbo.
Emisiám absolútne nerozumiem (legislatíva, na ňu naviazaná konštrukcia motorov a okolitých pofidérností), a tak len osobne laicky mi v takom novom koncernovom kvázi plnotučnom motore pôsobí turbo nadbytočne.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Jaké auto?
Problém je v tom, že zatím jedině s pomocí přeplňování (a je jedno, zda turbem nebo kompresorem) dokážeš průběžně, resp. za chodu motoru, ovlivňovat jeden ze základních parametrů motoru, od něhož se odvíjejí emise, spotřeba, ale hlavně výkon (tedy i účinnost), a to "reálný" (možná pro to existuje přesnější výraz, ale žádný jiný mne teď nenapadá) kompresní poměr.bloke píše:Emisiám absolútne nerozumiem (legislatíva, na ňu naviazaná konštrukcia motorov a okolitých pofidérností), a tak len osobne laicky mi v takom novom koncernovom kvázi plnotučnom motore pôsobí turbo nadbytočne.
Re: Jaké auto?
preco potom Fordy tak neskutocne hrdzaveju?Tak celkově si myslím, že Ford měl vždy co nabídnout.
mimochodom Mercedesy tiez a tiez netusim ze preco ?
to je fakt problem vyrobit nehrdzavejuce auto?
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Jaké auto?
misojogi: Uz jsem ti to psal,nekorodujici auto (pokud nebylo vice bourane) je stara dobra AUDI 80.
Par jich bylo k mani,sice v cesku,ale bylo..Jenze nez se ty rozhybes,tak jsou fuč.
Par jich bylo k mani,sice v cesku,ale bylo..Jenze nez se ty rozhybes,tak jsou fuč.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jaké auto?
Stará a nerezavějící ano, ale dobrá?
Re: Jaké auto?
Táák..Po dukladne zdejsi "masazi" jsem se stal hrdym majitelem japonskeho vozu MAZDA 323F,typ BJ,1.5 16V 65kw,r.v.99
Najeto origo 154 tis.km.No nicmene od vyroby na to nikdo moc servisne nesahl,tak me cekaji nejake opravy.Kdo by to cekal za cenu porizeni 5000 kč,ze jo.
Motor a prevodovka jsou super,tam jen vymenit,rozvody, naplne,filtry,ale zadni lemy na prevareni,silenty a kosti vepredu.Cepy rizeni s tema nehnu na geosku,tak taky nove.Vsechny tlumice v haji,nejspis z duvodu rozpadlych prachovek.No a nejake 2 pneumatiky.
Ve finale to vyjde na nejakych 25 tis.kc i s porizenim a bude to cajk,coz si myslim,ze je v poho.
Najeto origo 154 tis.km.No nicmene od vyroby na to nikdo moc servisne nesahl,tak me cekaji nejake opravy.Kdo by to cekal za cenu porizeni 5000 kč,ze jo.
Motor a prevodovka jsou super,tam jen vymenit,rozvody, naplne,filtry,ale zadni lemy na prevareni,silenty a kosti vepredu.Cepy rizeni s tema nehnu na geosku,tak taky nove.Vsechny tlumice v haji,nejspis z duvodu rozpadlych prachovek.No a nejake 2 pneumatiky.
Ve finale to vyjde na nejakych 25 tis.kc i s porizenim a bude to cajk,coz si myslim,ze je v poho.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jaké auto?
Space Wagon, r.v. 1999, 350 tis. km: geometrie upravena dle mých přání (v rámci výrobcem přípustného rozsahu) při první garančce, od té doby na ni nebylo třeba sáhnout.
Re: Jaké auto?
Tak Mišo - máš tady tip za cca 1000 éček
MAZDA 323F,typ BJ,1.5 16V 65kw,r.v.99
NOVON píše:....cenu porizeni 5000 kč + Ve finale to vyjde na nejakych 25 tis.kc i s porizenim....
MAZDA 323F,typ BJ,1.5 16V 65kw,r.v.99
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF