BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Moderátor: Colommbo
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
nemam s nimi ziadnu skusenost preto sa ani nevyjadrujem,nemam blizsie preskumane ci na moje vozidlo jesto nejake veci resp za aku cenu,ale seriove platnicky mi uplne zatial postacuju
ps: az to vyskusas daj vediet
ps: az to vyskusas daj vediet
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Já pokusného králíka dělat nechci. Mě už předchozí zkušenosti s opičími kapkami do olejů (LM, Wynn, Bishop, Bardahl, Xeramic atd.) atd. už stačily.
bylo
je
je
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Mě zasej pokusného králíká dělat nevadí, pokud si myslím, že to může fungovat a nepoloží mne to. Dříve jsem vyzkoušel různé zázračné věcičky ale to nebyl internet. Dnes si už také raději pozjišťuji na solidních fórech. Pročetl jsem si pár témat z odkazu garáž.autorevue a tam bych informace zrovna nehledal.
Co jsem kdysi zkoušel Xeramic, Pro-long do oleje tak jsem výsledek poznal v tichosti motoru a lepším zátahu, auto žádné jsem tím nezlikvidoval. Díky i tomuto fóru dnes už vím proč a nedal bych to tam.
Na kryokotouče i kryodestičky se chystám, zas to taková cena není (20-30% z ceny), u carda nakupuji a spokojen. U mne na Ford Explorer kotouč Brembo u nich stojí 1.314,- a přední desky Brembo 606,-czk. Zatím mám kotouče ještě origo a s destičkami bez kryo Brembo od cardo a spokojenej. Auto má 2.100kg tak bych ten lepší účínek a trvanlivost mohl poznat, navíc odolnější proti zvlnění. Každopádně dám vědět.
Co jsem kdysi zkoušel Xeramic, Pro-long do oleje tak jsem výsledek poznal v tichosti motoru a lepším zátahu, auto žádné jsem tím nezlikvidoval. Díky i tomuto fóru dnes už vím proč a nedal bych to tam.
Na kryokotouče i kryodestičky se chystám, zas to taková cena není (20-30% z ceny), u carda nakupuji a spokojen. U mne na Ford Explorer kotouč Brembo u nich stojí 1.314,- a přední desky Brembo 606,-czk. Zatím mám kotouče ještě origo a s destičkami bez kryo Brembo od cardo a spokojenej. Auto má 2.100kg tak bych ten lepší účínek a trvanlivost mohl poznat, navíc odolnější proti zvlnění. Každopádně dám vědět.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
ka-spel píše:Já pokusného králíka dělat nechci. Mě už předchozí zkušenosti s opičími kapkami do olejů (LM, Wynn, Bishop, Bardahl, Xeramic atd.) atd. už stačily.
Naposledy upravil(a) bjukemen dne stř pro 28, 2016 18:41, celkem upraveno 1 x.
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Tak za ty léta co tam jsem vím od koho informace získat lze a kdo se tam jen baví. Ale obecně je tam živo a jak se tam říká garáž ví všechno (stačí hodit dotaz a odpověď je skoro hned). A apka superforum je moje nejpoužívanější v mobilu. Samozřejmě, pokud chci něco úzce technického, tak hledám na forech značek atd.tonny píše:Pročetl jsem si pár témat z odkazu garáž.autorevue a tam bych informace zrovna nehledal.
bylo
je
je
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Našel jsem na svoje kotouče Barum. https://pegasdily.cz/autodily/skoda/oct ... tId=658358 Kdo to vyrábí?
bylo
je
je
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Rovněž psychologicky zajímavý fenomén: Češi kupují (předražené budgetovky Barum), tak proč jim nepodsunout laciné kotouče Barum, vždyť oni tu značku znají - a návnadu prodejce ND zbaští i s navijákem. Osobně bych nic takového nekoupil už z principu.
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Já mám přední kotouče (taky větrané ø 280mm) oba za 1500,- Bremba; a s antikorozní úpravou. Tak na co "neznámý" Barum? Ale je to taky od B.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Prostě Češi kupují to, co rádoby znají. Rádoby proto, že dnes už není nic, jak bývalo.
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
najhorsie na tom je ze uz nikdy nebude nic ako byvalo..
tie kotuce a platnicky barum uz skusil kadekto, lenze kadekto nieje pre mna vypovedna hodnota, zvlast ked mi bolo povedane ze auto brzdí
tie kotuce a platnicky barum uz skusil kadekto, lenze kadekto nieje pre mna vypovedna hodnota, zvlast ked mi bolo povedane ze auto brzdí
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Auto bude brzdit se všemi kotouči, akorát různý účinek a výdrž. Nechápu ale, proč šetřit zrovna na předních brzdách. Najít nejlevněji na netu stejný typ, to jo.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Chlazený přední kotouč "známé" značky od neznámého výrobce za pětikilo...? Mno, je to nebezpečně chytrý a věřím, že řídíce se heslem "do českého auta díly české značky" je dost českých řidičů schopno si je do svého vlhkého snu pořídit...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Ale dyť ka-spel je snad ještě nekoupil
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..
Moje poznámka nebyla cílena na kolegu ka-spela a taky ani v nejmenším nespekuluju s tím, jestli je koupil či nee... Pokud to tak vyznělo, do pléna se omlouvám. Naopak předpokládám, že má-li dostatek rozumu, pořídí něco jiného, "jistějšího".
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90