Já bych zas řekl, že je to kráva. Pokud se budou střílet jen navzájem v rodině, budiž...Fahrer píše:No, každopádně je docela hezká se zdravým názorem.
(Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Moderátor: Colommbo
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Zbraň má být samozřejmě dobře zabezpečena, ale za propagaci zbraní Jestli ona, holka nezbedná, nečetla americkou ústavuBrembo píše:a dalšia retardovaná chudera http://www.novinky.cz/koktejl/397309-pr ... o-zad.html
Raději být postřelen svým dítětem než vlastní vládou
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Vcera sme menili olej v jednej Felke. Olej smrdel samy benzin. Po odmontovani filtru sme usudili ze uz len kvoli zhrdzavenemu lemu filtra olej asi nebol dlho meneny Neviem osobne som toto este nevidel:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Něco pro potěchu oka
http://www.novinky.cz/auto/403087-jak-s ... kvele.html
http://www.novinky.cz/koktejl/403523-na ... skoda.html
http://www.novinky.cz/auto/404829-desit ... govek.html
http://www.novinky.cz/auto/403087-jak-s ... kvele.html
http://www.novinky.cz/koktejl/403523-na ... skoda.html
http://www.novinky.cz/auto/404829-desit ... govek.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
http://automix.atlas.sk/novinky/868745/ ... 28video%29
Páni novinári su poriadne prispatý,novinka spred 2 rokov je pre nich novinka. Na miestnej čerpačke to už maju minimálne 2 roky-od svojho zrodu.
Páni novinári su poriadne prispatý,novinka spred 2 rokov je pre nich novinka. Na miestnej čerpačke to už maju minimálne 2 roky-od svojho zrodu.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Konštruktérsky um a "inžinierske" riešenia VAGu sú unikátne
Podtlakové ovládanie vírivých klapiek v saní cez rameno a tzv. unášač-kĺb alebo niečo ako valček vo valčeku, ktorý hýbe vírivými klapkami (v modrom krúžku na obr. viď. nižšie) je vymyslený a skonštruovaný tak dokonalo, že po cca 130tkm sa to jednoducho rozpadne, klapky sú neovladateľné, rozhodená regulácia a neduhy v chode motora s tým spojené.. Riešenie je len jedno, komplet nové sacie parohy s ovládaním klapiek, nedá sa to opraviť, nedá sa vymeniť len ovládanie klapiek.. cca 400eur
Mimo to, aj samotné vírivé klapky pri zafixovaní ramena, ktoré ich natáča už aj tak mali vôlu ako vráta do stodoly..
Blbcovi ktorý toto skonštruoval nasrať do rúk, pretože kvôli takejto pi**vine musieť meniť celé sacie parohy s bižutériou, ďakujem pekne..
________________________________________________________________________
..stav v akom to má byť
________________________________________________________________________
..tu odpojené rameno podtlakového ovládania od tzv. "unášača"- na ktorom je už vidieť povyskočený menší vnútorný valček (ktorý natáča klapkami) z vonkajšieho valčeka. Problém ale nieje v odpájaní ramena od unášača, to len pre ilustráciu.. problém je v rozpadnutí samotného unášača, v ktorom je vnútorný valček len flagrantsky zalisovaný do vonkajšieho, čo sa časom úplne rozpadne
________________________________________________________________________
..tu je vidieť úplne vytiahnutý vnútorný valček unášača..
Podtlakové ovládanie vírivých klapiek v saní cez rameno a tzv. unášač-kĺb alebo niečo ako valček vo valčeku, ktorý hýbe vírivými klapkami (v modrom krúžku na obr. viď. nižšie) je vymyslený a skonštruovaný tak dokonalo, že po cca 130tkm sa to jednoducho rozpadne, klapky sú neovladateľné, rozhodená regulácia a neduhy v chode motora s tým spojené.. Riešenie je len jedno, komplet nové sacie parohy s ovládaním klapiek, nedá sa to opraviť, nedá sa vymeniť len ovládanie klapiek.. cca 400eur
Mimo to, aj samotné vírivé klapky pri zafixovaní ramena, ktoré ich natáča už aj tak mali vôlu ako vráta do stodoly..
Blbcovi ktorý toto skonštruoval nasrať do rúk, pretože kvôli takejto pi**vine musieť meniť celé sacie parohy s bižutériou, ďakujem pekne..
________________________________________________________________________
..stav v akom to má byť
________________________________________________________________________
..tu odpojené rameno podtlakového ovládania od tzv. "unášača"- na ktorom je už vidieť povyskočený menší vnútorný valček (ktorý natáča klapkami) z vonkajšieho valčeka. Problém ale nieje v odpájaní ramena od unášača, to len pre ilustráciu.. problém je v rozpadnutí samotného unášača, v ktorom je vnútorný valček len flagrantsky zalisovaný do vonkajšieho, čo sa časom úplne rozpadne
________________________________________________________________________
..tu je vidieť úplne vytiahnutý vnútorný valček unášača..
- Durex
- Příspěvky: 3948
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
On to nebyl blbec! Naopak to zkonstruoval tak dobře,že to vydrží celých 130 000 km a když se to pokazí,musí se měnit komplet celek za 400 eur ...kornel píše:Blbcovi ktorý toto skonštruoval nasrať do rúk, pretože kvôli takejto pi**vine musieť meniť celé sacie parohy s bižutériou
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Jsem stejného názoru. Problémem koncernových (VAG) výrobků není neschopnost výrobce (tu bych vztáhl na některé jiné), ale jeho mimořádná "prefíkanosť".
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
no jo, záruku to vydrží..
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Inak pre zaujímavosť musím spomenúť, že som bol veľmi milo prekvapený (resp. zas až tak moc prekvapený som nebol ) stavom zasvinenia a zakarbonovania sacích kanálov a ventilov.. Po 130tkm bol prítomný len tenučký načernalý film, ktorý naviac šiel ľahko zotrieť handričkou.. žiadne nepríjemné napečené karbonové úsady, tvoriace sa "bradavice" na ventilových stopkách a pod. záležitosti ako to býva u týchto motorov bežné aj s o polovicu menším nábehom kilometrov
..takže nejazdenie na spotrebu ale naopak prevažne využívanie stredného pásma otáčok, časté vyháňanie pavúkov atď., tankovanie benzínu bez resp. s minimálnym obsahom hnoja tomu prospievajú.. Teda naviac ako sa zdá, ani plnotučný FullSaps motorsport olej tomu priamovstreku ani náznakom nerobí zle a vôbec tieto agregáty nepotrebujú kvôli karbonovaniu oleje so zníženým SAPS VW504/507.. a ani kvôli ničomu inému.
..takže nejazdenie na spotrebu ale naopak prevažne využívanie stredného pásma otáčok, časté vyháňanie pavúkov atď., tankovanie benzínu bez resp. s minimálnym obsahom hnoja tomu prospievajú.. Teda naviac ako sa zdá, ani plnotučný FullSaps motorsport olej tomu priamovstreku ani náznakom nerobí zle a vôbec tieto agregáty nepotrebujú kvôli karbonovaniu oleje so zníženým SAPS VW504/507.. a ani kvôli ničomu inému.
- BigBang
- Příspěvky: 1880
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
Pro EA211 stačí oleje VW502.00, takže není co řešit
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: (Nejen) autokuriozity (a nejen) vlastním aparátem...
A vo tom to je. Motor protáhnout do otáček, točit a nenechat ho podtáčet a dusit při vpodstatě zvýšeném volnoběhu. Ale někdo bude jezdit podle šipek na palubovce jak řadit do kopce vyšší kvalt už při 16-ti stech otáčkách - a výrobce bude spokojen. Motor vydrží záruku a pak si spokojený zákazník přijde pro nový, protože je přece super že jezdí za 6 na sto.... Jo, kdyby to točil a nechal motor točit lehce, tak by jezdil za 7. A výrobce by neměl kšeft protože motor by vydržel 3x tolik....kornel píše:....takže nejazdenie na spotrebu ale naopak prevažne využívanie stredného pásma otáčok, časté vyháňanie pavúkov atď., tankovanie benzínu bez resp. s minimálnym obsahom hnoja tomu prospievajú.. Teda naviac ako sa zdá, ani plnotučný FullSaps motorsport olej tomu priamovstreku ani náznakom nerobí zle a vôbec tieto agregáty nepotrebujú kvôli karbonovaniu oleje so zníženým SAPS VW504/507.. a ani kvôli ničomu inému.
Ale to už off topic
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF