Spotřeba - a jiné
Moderátor: Colommbo
Re: Spotřeba
Napsal jsem to blbě. Je to 1,8 VTEC. Točivý moment přesně nevím, ale variabilní časování
ventilů s téhle pohonné jednotky, dělá velice pružný motor. Dá se jezdit za 7,5/l. To je
třeba držet motor na uzdě, tak 2 až 3 tisíce. Jinak je to tak 8,5l/100 a víc. Pamatuji si na
první jízdu, jen tak to tam odřadím 1až 6, a na displeji jen tak 130 km/h. Tohle auto si
nekupovol brácha na spotřebu, ale na svezení. Škoda, že se mě ještě nepodařilo ho přesvědčit,
aby aditivoval benzin. Motor by si to zasloužil.
ventilů s téhle pohonné jednotky, dělá velice pružný motor. Dá se jezdit za 7,5/l. To je
třeba držet motor na uzdě, tak 2 až 3 tisíce. Jinak je to tak 8,5l/100 a víc. Pamatuji si na
první jízdu, jen tak to tam odřadím 1až 6, a na displeji jen tak 130 km/h. Tohle auto si
nekupovol brácha na spotřebu, ale na svezení. Škoda, že se mě ještě nepodařilo ho přesvědčit,
aby aditivoval benzin. Motor by si to zasloužil.
Re: Spotřeba
Ani jsem si nevšiml 1.8 103kW jsem bral hned jako "ufo"Civic VTI-čko mělo 124kW a bylo v 6. gen.
Jinak těch 8,5 je docela dost na to jsem se s (asi) těžším Accordem s pětikvaltem ještě nedostal a to si (jak jsem napsal) servítky teda neberu a mám tak 80% jízd po městě....
Jinak těch 8,5 je docela dost na to jsem se s (asi) těžším Accordem s pětikvaltem ještě nedostal a to si (jak jsem napsal) servítky teda neberu a mám tak 80% jízd po městě....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Spotřeba
No a teď si vezmi toho Galanta 2,5 V6: ve 130 řadíš teprve trojku. Přitom se s ním dalo jezdit za 6,3 (např. při přejezdu Švýcarska, od St. Margrethenu až po Ženevu, tj. cca 400 km). Tedy se opravdu domníváš, že downsizing něco pozitivního v reálném provozu přinesl? Podle mne jen samé trápení.svara píše:...jen tak to tam odřadím 1až 6, a na displeji jen tak 130 km/h...
Re: Spotřeba
Ten motor by si především zasloužil svíčky Denso Iridium! Spotřeba by šla určitě dolů.svara píše:...Škoda, že se mě ještě nepodařilo ho přesvědčit,
aby aditivoval benzin. Motor by si to zasloužil.
Re: Spotřeba
8,5l/100 je dost, ale brácha s tím jezdí denně do práce a hodně město. Samé couračky.
Re: Spotřeba
Jo to bylo super stejně jako když skoro ve 130 řadím dvojku - na motorce A pak trojku ve 180Návštěvník píše:No a teď si vezmi toho Galanta 2,5 V6: ve 130 řadíš teprve trojku.
Jo, to už za to trochu tahám při normální jízdě jde i pod 6, když "pila" tak dost přes 7 CBR 929Návštěvník píše:Přitom se s ním dalo jezdit za 6,3....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Spotřeba
Spotreba 1.11.-1.1. ,2500km = 4,75. Krajni hodnota pri dalce 4.25,pri jedne couracce ale s divnym benzinem,jinak si to nedovedu vysvetlit skoro 6.
Nasledne dalsi couracky 5,v kose 5,25.
A v zime bezi po startu na dvorku 5min na prazdno.
Konec staleho doplnovani po hrdlo a tedy konec presneho mereni. Nepotrebuji tahat furt 40kg paliva i na couracky. Vracim se ke svym 300kc pri rucce zrovna spadle k 0.
N95 z drtive vetsiny OMV a stale stejny stojan a zbytek ONO Trutnov. Vzdy VIF v cca predepsanem pomeru 1:750-1:1000.
Nasledne dalsi couracky 5,v kose 5,25.
A v zime bezi po startu na dvorku 5min na prazdno.
Konec staleho doplnovani po hrdlo a tedy konec presneho mereni. Nepotrebuji tahat furt 40kg paliva i na couracky. Vracim se ke svym 300kc pri rucce zrovna spadle k 0.
N95 z drtive vetsiny OMV a stale stejny stojan a zbytek ONO Trutnov. Vzdy VIF v cca predepsanem pomeru 1:750-1:1000.
Re: Spotřeba
P107 1.0 po téměř 100000 km 4,7L, dálnice 20%, město 1%. Zimní gumy už furt, olej 10W-40. Splash 1.0 po 45000 km 5,2L. Dálnice 3%, město 20%.
Re: Spotřeba
Na motce se s tím kluci nemažete ale jak vypadá jízda s touto spotřebou v autě a co ti za Vámi
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Spotřeba
Tož, spotřeba na motorce už mi stoupla přes 5L (5,2L - což mě velmi mrzí ), nikoliv celkový průměr (ten je někde 4,8L), ale až v poslední době, co trochu sportuji. V autech jezdím svižně nebo rychle nebo výletně, záleží na příležitosti a spěchu. Při výletním tempu se snažím nezdržovat ostatní, aby mě mohli předjet. Při svižném tempu nikoho v zádech nemívám a předjížděn spěchajícími jsem zcela výjimečně, i ty se snažím nezdržovat. Když spěchám, nikdo se nelepí . Samozřejmě, závodníka se silným vozem pouštím před sebe, problém bývá, že rovinka je jen chvíli, a pak obvykle zdržuje on mě. Takže moje spotřeba je kombinací ani ne jízdních stylů jako různých rychlostních průměrů. Např. na poslední sraz jsem jel s Pedrem v rychlostní kategorii "dost svižně, ale ještě ne rychle". Bylť časový deficit.
P.S.: Pedro, tam, kam nás posílala navigace v Kameni, dle mapy není silnice, která by někam pokračovala. Proto jsem tam neriskoval projet. Bylť časový deficit .
P.S.: Pedro, tam, kam nás posílala navigace v Kameni, dle mapy není silnice, která by někam pokračovala. Proto jsem tam neriskoval projet. Bylť časový deficit .
Re: Spotřeba
Když to tak pročítám, tak jsem se svými 5,9l/100 úplná srábotka. Musím uvést spotřebu
bráchovo Civica 1,8. Když vyloženě eco, tak 6,2 až 6,5l/100. Poslední dobou jezdí hodně
město, včera např. 50 km jenom město, tak je to tak 8l/100.
jezdit za 8l.
bráchovo Civica 1,8. Když vyloženě eco, tak 6,2 až 6,5l/100. Poslední dobou jezdí hodně
město, včera např. 50 km jenom město, tak je to tak 8l/100.
Tak že to jsou malé obsahy, malá auta, tak někde jako Citigo. Nedovedu si představit, s nímItall píše:P107 1.0 po téměř 100000 km 4,7L, dálnice 20%, město 1%. Zimní gumy už furt, olej 10W-40. Splash 1.0 po 45000 km 5,2L. Dálnice 3%, město 20%.
jezdit za 8l.
- Durex
- Příspěvky: 3948
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Co dělám špatně,když jezdím s plechovkou za 8.7? Kam na ty spotřeby chodíte? Ale motorka bere občas víc,takže sem v klidu
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Spotřeba
Je špatně vychutnat si jízdu? Je chybou zaplatit za lístek do kina? Je hříchem koupit si originální hudební nosič? Žijeme snad proto, abychom za každou cenu ušetřili?Durex píše:Co dělám špatně,když jezdím s plechovkou za 8.7?
Pozn. pro ochránce planety: Když nemusím, autem zbytečně nejedu (jezdím na kole i teď, v zimě). Ale pokud už jedu, užívám si to. A to se týká všeho...
Re: Spotřeba
No vidíš - dvoulitr na čtyřech kolech Ti bere míň než třináctistovka na dvou....Durex píše:Co dělám špatně,když jezdím s plechovkou za 8.7? Kam na ty spotřeby chodíte? Ale motorka bere občas víc,takže sem v klidu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF