esterová zložka
Moderátor: Colommbo
esterová zložka
Chystám sa objednať olej na výmenu. Trošku som tu poprezeral príspevky o motul-e...
Pochopil som správne, že ak si budem vyberať medzi viacerými olejmi rovnakej viskozity a normy a jeden z nich je motul s esterovou zložkou, malo by to byť to najlepšie?
Inak povedané - prečo všetci nelejeme do motorov motul, keď je to taká výhra???...
Pochopil som správne, že ak si budem vyberať medzi viacerými olejmi rovnakej viskozity a normy a jeden z nich je motul s esterovou zložkou, malo by to byť to najlepšie?
Inak povedané - prečo všetci nelejeme do motorov motul, keď je to taká výhra???...
ŠKODA YETI 2.0 TDI CR 81kW / RAVENOL VMO 5W-40 C3
ŠKODA OCTAVIA 4 2.0 TDI CR 85kW / RAVENOL VSW 0W-30
ŠKODA OCTAVIA 4 2.0 TDI CR 85kW / RAVENOL VSW 0W-30
- Millers Oils
- Příspěvky: 74
- Registrován: pon bře 02, 2009 13:22
- Kontaktovat uživatele:
Re: esterová zložka
Protoze oleju s estery uz je vicero a dokonce v top kombinaci PAO a (vicenasobneho) esteru. U nas bezne sehnatelne jsou spicky jako Penrite, Yacco, Redline, Millers Oils...
Re: esterová zložka
Proc je nepouzivame? Protoze o kolik jsou drazsi,o tolik nejsou lepsi (vhodnejsi).
Zde se radeji pouzivaji ,,bezne,, osvedcene oleje s cenou kolem 150kc/L(ti stastnejsi,kteri si to mohou vzhledem ke kvalite materialu a konstrukci motoru dovolit),protoze znacna cast lidi zde radeji meni ve zkracenych intervalech,nebot platilo,plati a platit bude,ze casteji levneji lip,nez draho a na limit. Pokud ovsem nechce nekdo zkracovat i ,,hogofogovky,, a ma na to zaludek i prachy.
Zde se radeji pouzivaji ,,bezne,, osvedcene oleje s cenou kolem 150kc/L(ti stastnejsi,kteri si to mohou vzhledem ke kvalite materialu a konstrukci motoru dovolit),protoze znacna cast lidi zde radeji meni ve zkracenych intervalech,nebot platilo,plati a platit bude,ze casteji levneji lip,nez draho a na limit. Pokud ovsem nechce nekdo zkracovat i ,,hogofogovky,, a ma na to zaludek i prachy.
- Colommbo
- Příspěvky: 9941
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: esterová zložka
mj: Je prostě velký rozdíl mezi "do motoru to nejlepší" a "pro motor to nejlepší." Podrobnosti viz příspěvek od Petra.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: esterová zložka
Vytesat do kameneColommbo píše:Je prostě velký rozdíl mezi "do motoru to nejlepší" a "pro motor to nejlepší."
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: esterová zložka
no to je asi tak prečo sa všetci nevozíme v 911... lebo cena vs užitná hodnota je 95% neprijateľná a aj na Fabii sa dovezieme kam potrebujeme.
Re: esterová zložka
jasneee... k tomu niet čo dodať.
a ešte jedna otázka - myslíte si, že menší výrobcovia olejov (ravenol, meguin...) môžu pri rovnakých špecifikáciách reálne ponúknuť porovnateľnú kvalitu ako veľkí producenti (napr. aral)?
a ešte jedna otázka - myslíte si, že menší výrobcovia olejov (ravenol, meguin...) môžu pri rovnakých špecifikáciách reálne ponúknuť porovnateľnú kvalitu ako veľkí producenti (napr. aral)?
ŠKODA YETI 2.0 TDI CR 81kW / RAVENOL VMO 5W-40 C3
ŠKODA OCTAVIA 4 2.0 TDI CR 85kW / RAVENOL VSW 0W-30
ŠKODA OCTAVIA 4 2.0 TDI CR 85kW / RAVENOL VSW 0W-30
Re: esterová zložka
Já bych řekl, že mohou nabídnout a dokonce obvykle nabízejí více, poněvadž zdrojem jejich obživy jsou mezery na trhu, tedy v nabídce velkých poducentů tzv. generického sortimentu.
Ono totiž obecně platí, že nejlepší vlastnosti a kvalitu nabízejí ti výrobci, o jejichž existenci většina spotřebitelů nemá ani tušení.
Ono totiž obecně platí, že nejlepší vlastnosti a kvalitu nabízejí ti výrobci, o jejichž existenci většina spotřebitelů nemá ani tušení.
Re: esterová zložka
Ehm, ja sa v 911 nevozím preto, lebo si to auto jednoducho nemôžem kúpiť a živiť z môjho platu. Ak by som na neho prachy mal, tak práve 911-ka je auto ktoré by som používal na denné jazdenie. Ono totiž práve toto auto je známe tým, že ako jediný športiak sa hodí aj na denné používanie. Či už s pohľadu komfortu, alebo výdrže samotného auta.Návštěvník píše:no to je asi tak prečo sa všetci nevozíme v 911... lebo cena vs užitná hodnota je 95% neprijateľná a aj na Fabii sa dovezieme kam potrebujeme.
Re: esterová zložka
Ani jedno písmeno bych nezměnil.Návštěvník píše:
Ono totiž obecně platí, že nejlepší vlastnosti a kvalitu nabízejí ti výrobci, o jejichž existenci většina spotřebitelů nemá ani tušení.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: esterová zložka
Řekl bych že ano. Třeba ten Ravenol - jejich nabídka převoďáků je až obdivuhodná a 5w40 je PAO....Návštěvník píše:Ono totiž obecně platí, že nejlepší vlastnosti a kvalitu nabízejí ti výrobci, o jejichž existenci většina spotřebitelů nemá ani tušení.
Vlákno "odjelo" jinam - je tady: http://www.oleje.cz/forum/porsche-vs-ferrari-t5999.htmle1H píše:....Ak by som na neho prachy mal, tak práve 911-ka je auto ktoré by som používal na denné jazdenie....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: esterová zložka
Ten Ravenol 5W-40 vůbec nevypadá špatně, teď ještě, aby to nebylo Polsko a mám dalšího kandidáta na příští výměnu
Re: esterová zložka
A třeba dost jejich 4T motoolejů anebo autoolej pro "racing" RSS 10w60 obsahuje esterovou složku
A řekl bych že Ravenol při své "velikosti" nebude stát nikomu za panč; to se "vyplatí" u velkých značek.
A řekl bych že Ravenol při své "velikosti" nebude stát nikomu za panč; to se "vyplatí" u velkých značek.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: esterová zložka
Uvažuju o Ravenolu PAO 5W-40 505.01, ale docela mě zaráží C3-2004 škoda...
http://www.ravenolshop.cz/ravenol/eshop ... AE-5W40-5L
http://www.ravenolshop.cz/ravenol/eshop ... AE-5W40-5L
Re: esterová zložka
pozeral som, ale nejako nevidim ze by ponukali 0W40třeba ten Ravenol - jejich nabídka převoďáků je až obdivuhodná a 5w40 je PAO....
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317