V zásadě souhlasím.svara píše:Motor je nejúčinnější v pásmu největšího točivého momentu.
A v kolika otáčkách má maximum točáku? Předpokládám, že hodně vysoko - a rovnou odkážu na to, co výše psáno jest.svara píše:V rodině máme Hondu Civic
1,8 VTI 103 KW,
I zde jde hlavně o účinnost: myšleno tak, že aby ten motor vykonal určitou práci, musí spálit určité množství směsi, přičemž je vcelku jedno, zda za nízkých otáček v případě přeplňovaného motoru, nebo naopak za vysokých v případě atmosférického. Tedy skutečně nejde primárně o otáčky, ale o to, za kolik paliva vyrobím kolik mechanické energie.svara píše:...I tam platí čím víc otáček tím si nasaje víc směsi, tedy i benzinu.
V daném případě jde pouze o jednoduchý měřák podtlaku v sacím potrubí, který má jen hrubě orientační význam (a to je ještě hodně slušně řečeno - pokud rovnou nechci napsat, že je téměř úplně na ho...).svara píše:Je vybavena i ekonoměrem.