E85 a svíčky - vliv na motor
Moderátor: Colommbo
Přesvědčil jsem se, že E85 nemá stále stejnou kvalitu. Takže i moje dojmy, nepodložené měřením, jsou různé. Na měření nemám podmínky, ani stopky ani náladu....
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Jo jo. Corollka fungovala takto skoro 2 roky. A jak ríkáš,zkusil jsem i 1:1 a to bylo špatné.
Osvědčilo se dlouhodobě 1:2 + VIF.
lepší spodek,vršek nevim,nepoužívám. Parametry spotřeby stejné. Dlohodobě. Ale bral jsem drtivě jen u jedné pumpy,bo jsem onehdy natankoval "mix" u jiné, na delší cestu,cca 300 km a bylo to blbé,spotřeba skoro 7.
Nyní to zkoušim v Almě. Bohužel jezdím málo,tak to zatim nemůžu úplně přesně říci,viz vedlejší vlákno. Opět ale znatelně lepší spodek ač je to 16v,do 3000ot. tuto hodnotu přelezu málo kdy.Jak jsem již někde psal,můj styl-nezátěžové"podtáčení".
Osvědčilo se dlouhodobě 1:2 + VIF.
lepší spodek,vršek nevim,nepoužívám. Parametry spotřeby stejné. Dlohodobě. Ale bral jsem drtivě jen u jedné pumpy,bo jsem onehdy natankoval "mix" u jiné, na delší cestu,cca 300 km a bylo to blbé,spotřeba skoro 7.
Nyní to zkoušim v Almě. Bohužel jezdím málo,tak to zatim nemůžu úplně přesně říci,viz vedlejší vlákno. Opět ale znatelně lepší spodek ač je to 16v,do 3000ot. tuto hodnotu přelezu málo kdy.Jak jsem již někde psal,můj styl-nezátěžové"podtáčení".
nejake info o prestavbe auta na Ethanol
http://www.flexcar.cz/konverzni-kit-ethanol-e85-4-valec
http://www.automedik.cz/palivo-prestavby-e85.html
http://www.flexcar.cz/konverzni-kit-ethanol-e85-4-valec
http://www.automedik.cz/palivo-prestavby-e85.html
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re:
Ahoj, zavítal jsem na tohle fórum při hledání řešení s E85. Mám na tom najeto asi 30 000 km bez jakýchkoliv úprav na čistý E85 a jediné problémy mám při studených startech za nízkých teplot, takže jak dlouhodobě teplota klesá pod 10 stupňů, dojedu zbytek nádrže a tankuju N95. Na E85 jsem neměl zatím žádné problémy, ale je pravda, že jezdím na úsporu a otáčky nejdou dlouhodobě přes 3000, spíše jezdím kolem 2500, což je asi 80km/h. Při používání E85 na neupraveném autě dochází k problémům většinou právě při vyšších otáčkách, kdy se motor hodně přehřívá, ale mě to zatím nepotkalo, radši to zaklepu na dřevo. Úspora není nijak vysoká, asi 200kč/750km, ale mám už dost staré auto a spíš než motor, se mi asi rozpadne kastle.modelář píše:OK, tedy jasně: Domnívám se, že z pistole výdejního stojanu s označením N95 šlo podle všeho do nádrže mého vozu palivo E85, přičemž jsem samozřejmě zaplatil za N95! Jenže vzhledem k tomu, kolikrát a kde všude jsem tankoval předtím a dotankovával potom, to nemohu nijak dokázat, přestože účtenky mám. Problém se projevil až poté, co jsem to pořádně osolil na německé dálnici. Jenže takhle tam jezdím vždy a doposud se nic nestalo.Itall píše:Jestli bys to tedy mohl napsat jasně. Máš za to, že jsi na čerpací stanici z pistole pro benzín tankoval směs s vysokým obsahem etanolu nebo co?
Re: E85 a svíčky - vliv na motor
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: E85 - vliv na motor
pánové proč vlastně svý auta týráte?
jinej termín pro užívání lihu jako paliva do motoru nemam. FUJ !!!
jinej termín pro užívání lihu jako paliva do motoru nemam. FUJ !!!
Re: E85 - vliv na motor
To nás tady nechápe vícL_U_K píše:pánové proč vlastně svý auta týráte?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: E85 a svíčky - vliv na motor
Ale no tak... Nějakou starou plečku na konci životního cyklu, která už neprojde následnou technickou...
Tam bych nic jinýho nelil. VYFRIT, ŘEPOŇA, LÍH
Tam bych nic jinýho nelil. VYFRIT, ŘEPOŇA, LÍH
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: E85 a svíčky - vliv na motor
..pro tyto auta je zde ONO... ale líh si nezaslouží snad žádnej motor..... i starej motor je motor a zaslouží si benzin......rousini píše:Ale no tak... Nějakou starou plečku na konci životního cyklu, která už neprojde následnou technickou...
Re: E85 a svíčky - vliv na motor
Ano a až neprojde tou technickou, tak si zaslouží v garáži vybudovat síň slávy, neodhlásit a dál platit PR. Sem snad jedinej magor???
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: E85 - vliv na motor
To se raději optej v Brazílii nebo i jinde.L_U_K píše:pánové proč vlastně svý auta týráte?
Re: E85 a svíčky - vliv na motor
Brazilců jsem se ptal a v kostce: říkali že jejich auta maj jinak řešený palivový čerpadla - zejména co do mazání, trochu jiný hadičky co do materiálu, jiný sedla ventilů, trochu přizpůsobený těsnění pod hlavou válců..a hlavně - větší teplo a tak jim to startuje celoročně... A trochu jinej vozovej park i mentalitu...