Pitný režim při řízení
Moderátor: Colommbo
Pitný režim při řízení
Co jste zvyklí si brát na cesty za pití? Minerálka, voda, slazené limonády, džudy?
Modeláři, asi to bude individuálnější. Mi je z klimatizace špatně jako by mi smrdí a co je horší, tak vysušuje.
Ve fabii si pustím běžný větrák, protože při otevřených oknech se nedá v kabině vydržet, nebo otevřu geniální boční okýnka na stovárně. Na stovárně je ještě jedna vychytávka oproti dnešním vozům, a to sice, že větrák saje vzduch zezadu, nikoliv z masky, takže pokud předemnou jede nějaký nafťák, tak to dýchám daleko méně.
Ve fabii si pustím běžný větrák, protože při otevřených oknech se nedá v kabině vydržet, nebo otevřu geniální boční okýnka na stovárně. Na stovárně je ještě jedna vychytávka oproti dnešním vozům, a to sice, že větrák saje vzduch zezadu, nikoliv z masky, takže pokud předemnou jede nějaký nafťák, tak to dýchám daleko méně.
Smrad z klimatizace je typickým důsledkem jejího nesprávného používání, kvůli kterému se v ní uhnízdil kdejaký sajrajt, houbami a plísněmi počínaje a bakteriemi a viry konče. Vysoušení vzduchu je naopak její mimořádně důležitou předností, poněvadž ve většině zeměpisných lokalit Evropy, kde je třeba klimovat, se jedná o vlhké, nikoli suché teplo.
Re: Pitný režim při řízení
Mě "postaví na nohy" hořký černý kafe - "turek", a obyčejná voda. Ale není nad to, občas zastavit, a protáhnout se, a já (přiznám se ) si i zapálím, protože za volantem nekouřím.Koláček píše:Co jste zvyklí si brát na cesty za pití? Minerálka, voda, slazené limonády, džudy?
Vychcal jsem s tím, vezu se s jednou firmou a využívám programu "Vzdělávejte se"s fondů EU sice jsem musel podstoupit dost obštrukcí, ale ve finále mě to výjde, místo 45 000,- pouze 3 200,- za psychotesty,MMR a úřední poplatek za závěrečnou zkoušku.Nedělám nic nelegálního, jen využívám děr v legislativě.Ale stejně je to otrava.Před 19 lety jsem ho dostal automaticky k autobusu.Pitris píše:Jo, v práci jsem se za volantem (a i jenom ve voze) už dávno "odnaučil" kouřit. A jestli si to školení na profesák platíš sám, tak..... pěkně "mastný", co?
Ne, před 19 lety profesáky nebyly, dostal jsem doložku k řidičáku od DP hl. města Prahy, která mi asi dokladovala způsobilost v praxi,profesák mám od 1999, jelikož jsem držitelem sk.D, tak jsem ho dostal automaticky, ten platí pět let a pak následuje obnova mezi tím jsem musel každý rok na školení.Platnost mi končila 2009 a školení jsem se také nezúčastnil, takže to propadlo.Těch 19 let je myšleno v celkovém souhrnu, od kdy jsem dostal déčko a k tomu ještě něco.U DP hl.m. P.byla podmínka získání D věková hranice 20 let jako na vojně, jinde to bylo 21 let.Tak asi proto ta doložka, jiné vysvětlení nemám a ani to po mě nikdo nikdy nechtěl.Pitris píše:Počkej, 19let; ta "degradace řidičáku" - ten profesák - není přece tak starý. Já nastoupil k podniku 1992, a to stoprocentně ještě nebylo (pokud máš tedy na mysli "Osvědčení o profesní způsobilosti řidiče"?) Já bych si tipl, že to začalo tak v osumadevadesátým?
Asi něco jako "podnikový" řidičák. Já mám ještě podnikovou "doložku" na trolejbusový Drážní průkaz. U nás v podniku má autoškola na profesáky akreditaci ministerstva dopravy, takže nám "to hlídá", a zařizuje podnik. Momentálně platí každý rok 7hodin školení, a po pěti letech výměna průkazu, kde musíš doložit 5 těch školení......
Já si tohle musel hlídat sám, jinak bylo vše tak jak píšeš.Pitris píše:Asi něco jako "podnikový" řidičák. Já mám ještě podnikovou "doložku" na trolejbusový Drážní průkaz. U nás v podniku má autoškola na profesáky akreditaci ministerstva dopravy, takže nám "to hlídá", a zařizuje podnik. Momentálně platí každý rok 7hodin školení, a po pěti letech výměna průkazu, kde musíš doložit 5 těch školení......