Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
"Drobný" rozdíl však spočívá právě v tom, že pouze MMC je snad jedinou automobilkou, která není závislá na vnějších dodavatelích, poněvadž díky šíři záběru portfolia konglomerátu Mitsubishi - matky je schopna si zajistit prakticky všechny díly potřebné k sestavení vozu z vlastních zdrojů. Výjimku tvoří již zmíněné zapalovací svíčky, žárovky, autobaterie, střešní okna, některá ložiska a pneumatiky (alespoň co jsem postupem let svého času zjistil). Jak je tomu dnes, to už bohužel nevím.
Re: Ostatní
je to naozaj vyhoda?
narazam na fakt ze koncerny su sposobom na usporu nakladov.
narazam na fakt ze koncerny su sposobom na usporu nakladov.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Ostatní
Někde jsem již napsal, že pro "koncern" Mitsubishi je výroba aut dceřinou společností MMC pouze doplňkem k jejímu všeobjímajícímu portfoliu od lodí až po vesmírné rakety. Samotná produkce aut "by MMC" tedy rozhodně není orientována tak, jak je to v ryze automobilovém průmyslu obvyklé. Jde jen o to, aby značku Mitsubishi nesly i osobní vozy, nikoli o to se s někým tahat o pozici na trhu.
Re: Ostatní
Dělají toho tolik, že se jim to míchá dohromady, třeba posilovač spojky skončil až v 3000GT A vůbec japíci mě zklamali, protože jsem zvažoval nějaké SEIKO 5 a když jsem kouknul na recenze po 1 roce užívání, tak mě to odradilo S takovou skončím u amfibií a buchanky
Re: Ostatní
pozdravujem Gretu
Vedci (fyzici) Nikolov a Zeller vo svojej práci dokazujú, že „skleníkové plyny“ nemajú vplyv na zemskú klímu, teda na globálnu teplotu planéty, a že tvrdenie o vplyve CO2 vychádza z vedeckého omylu, nakoľko mechnizmus ohrievania atmosféry je nezávislý na zložení atmosféry, ale je analogický adiabatickej kompresii nad povrchom vplyvom gravitácie. Závisí najmä na intenzite slnečného žiarenia.
https://www.byznysnoviny.cz/2017/09/20/ ... ve-studii/
Vedci (fyzici) Nikolov a Zeller vo svojej práci dokazujú, že „skleníkové plyny“ nemajú vplyv na zemskú klímu, teda na globálnu teplotu planéty, a že tvrdenie o vplyve CO2 vychádza z vedeckého omylu, nakoľko mechnizmus ohrievania atmosféry je nezávislý na zložení atmosféry, ale je analogický adiabatickej kompresii nad povrchom vplyvom gravitácie. Závisí najmä na intenzite slnečného žiarenia.
https://www.byznysnoviny.cz/2017/09/20/ ... ve-studii/
Klimaskeptici predsa nespochybňujú objektívne namerané hodnoty, ale tvrdia, že vplyv CO2 a ľudskej činnosti na zvýšenie globálnej teploty je veľmi malý v porovnaní s prirodzenými javmi.
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Ostatní
http://dfens-cz.com/zacatek-konce-svobo ... i-dopravy/
http://dfens-cz.com/kdo-nejvic-nesnasi- ... -regulaci/Kdysi mě zarážel fakt, jak je možné, že automobilky v Evropě, které mají tak silný politický lobbing, si nechávají diktovat přísné bezpečnostní a emisní standardy úředníky, které mají na své výplatní listině. Těmito nařízeními se tak zdražuje cena nových aut a logicky se tím snižují prodeje, jelikož lidé prostě mají své limity, kolik jsou ochotni za nový vůz zaplatit. A pak jsem si v jedné z diskuzí se svým bratrem vzpomněl na starou známou politiku protekcionismu a přišlo mi najednou logické, že jsou to právě samotné automobilky, které se těmito nařízeními chrání před konkurencí z rozvojové Asie. Je nesporné, že spousta lidí by si raději pořídila automobil bez všech těch ekologických a bezpečnostních výdobytků výměnou za nižší cenu, avšak nemohou. Také zde hraje svou roli pravidlo, že někdy je lepší vyrobit méně kusů za vyšší cenu než více kusů za cenu nižší. A nakonec auto je nabízeno poslední dobou jako cool věc se super gadgety a ne nástroj, který vás má spolehlivě dostat z bodu A do bodu B.
Možností je mnoho. Protože představa, že se vzdávám svého vozu, protože mi nezbydou peníze na bydlení a jídlo a jedinou mou možností bude hromadná doprava, mě doopravdy děsí a takovou budoucnost si nepřeji pro sebe ani pro nikoho dalšího
Naposledy upravil(a) Misojogi dne pon pro 02, 2019 10:46, celkem upraveno 1 x.
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Ostatní
A co jako i nejako, tady s tim kopirem,?
Re: Ostatní
Já už jsem mu psal ať se na to kopírování vys*re. Ještě jednou tak mu to pomažu
Ať si ty články lepí třeba nad postel....
Ať si ty články lepí třeba nad postel....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Evidentně jsou to věci, které ho zaujaly. Problém je pouze v tom, že motorista, který je alespoň trochu v obraze, tohle všechno už dávno ví, resp. by měl vědět.
Re: Ostatní
skratil som toať se na to kopírování vys*re.
ani predtym to nebolo cele, ale teraz je to fakt len ukazka
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Ostatní
automobilový priemzsel sa na exhaloch podiela 10 %,v sučastnosti to bude tak 15%. Je ale jednododuchsie zakazovat jednotlivcom cokolvek,i ked hromadne,ako bojovat proti gigantom. Tie maju spravidla penazí tolko,že dokažu zmenit akekolvek politické rozhodnutie vo svoj prospech alebo ho zmenit tak,aby nebolo proti nim.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Ostatní
Tento chodník je opravdu na zblití, taky se mu vyhýbám
https://moravskoslezsky.denik.cz/zpravy ... 91130.html
https://moravskoslezsky.denik.cz/zpravy ... 91130.html
Re: Ostatní
Misojogi píše:... A pak jsem si v jedné z diskuzí se svým bratrem vzpomněl na starou známou politiku protekcionismu a přišlo mi najednou logické, že jsou to právě samotné automobilky, které se těmito nařízeními chrání před konkurencí z rozvojové Asie. ...
Na to existuje řešení
Re: Ostatní
Miso: Vlajku anarchokapitalismu normální smrtelník opravdu nepozná. Když už jsi našel zálibu v textech z D-Fense, tak si tam přečti článěk od autora Cover72 (http://dfens-cz.com/kterak-domobrana-po ... e-zmenila/) a možná ti dojde, proč anarchokapitalismus není řešení a proč, pokud si chceme vládnout sami, je potřeba mít něco jako stát.
Re: Ostatní
Proskákal jsem ten článek a za mě nic moc (dokonce nemá ani moc vysoké hodnocení).