toto ma zaujima, ake su to haciky?Zrovna u wobenzymu, aby to dobře fungovalo, to dávkování má pár háčků.
Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Ostatní
si vymenoval keto dietu a este tam patri aj pivoShi píše:
Zubům škodí špatné pH slin a bakterie. Když vynecháš nebo aspoň minimalizuješ těstoviny, sladkosti a slazené nápoje, tak to zubům udělá dobře. Jednak to zlepší pH a taky bakterie nebudou mít tolik co žrát.
Re: Ostatní
Cílem není dostat tělo do ketózy, navíc ketodieta toleruje moderní sladké ovoce, takže spíš je to paleo dieta. Pivo je asi docela dost sacharidové, takže na zuby nevím zda je ideální (já ho skoro nepiji, takže jsem se nikdy o pivo moc nezajímal).
Miso: K wobenzymu si přečti příbalový leták. Uvidíš, že dávkování je zhruba od 2x denně jedna tableta (2 tablety za den) až někam k 3xdenně 10 tablet (30 tablet za den). Zakopaný pes je v tom, že mladému a zdravému člověku se enzymů tvoří dost a žádné externí enzymy nijak moc nepotřebuje. Odtud zhruba pramení názor, že enzymoterapie nefunguje a fungovat nemůže, protože tělo má enzymů tak akorát.
Stárý nebo porouchaný člověk enzymů tvoří málo, jenomže když do něj začneš prát enzymy ve velkém, tak může skončit ve špitále. Mechanismus je úplně stejný, jako když do starého zaneseného motoru naleješ kvalitní moderní motorový olej a ten začne příliš rychle rozpouštět letité nánosy.
Takže u wobnezymu platí většinou tohle:
1) Bere se minimálně dvě hodiny po jídle nebo cca hodinu před jídlem tak, aby šel do prázdného žaludku a co nejrychleji jím prošel do střev.
2) Kdo ho bere musí opravdu dostatečně pít, starší lidi mají obecně tendenci pít spíš málo, což je průšvih, protože enzymy v oběhu začnou uvolňovat bordel a ten se musí vyplavit nějak z těla, což bez tekutin fakt nejde.
3) Dávkovat se začíná od malého množství a dávka se když tak zvedá ne častěji než jednou za tři dny a to tak, aby člověk netrpěl průjmy. Když wobenzym vyvolává průjmy, tak je potřeba dávkování snížit. Průjem znamená, že je dávka příliš vysoká. Právě proto někteří lidé mají wobenzym za předražené projímadlo. Průjem je naopak příznak toho, že wobenzym funguje (příliš dobře) a tělo nikoliv. Ikdyž přestaneš brát wobenzym, tak průjem tě může pronásledovat ještě dva dny a lze se dostat do stavu, kdy je to na sanitku .... Člověk, kterému se enzymy tvoří dostatečně a který není "zanesený", z wobenzymu průjem nemá ani při vysokých dávkách.
4) Ideální je dostat tělo do stavu, kdy už ani celkem vysoké dávky (na sobě mám vyzkoušeno i 3x10) nevyvolávají průjem. Někoho však sestřelí už dávka 3x1, takže začínat se musí fakt opatrně a čím je člověk starší nebo nemocnější, tím opatrněji a pomaleji se s dávkou stoupá.
5) Člověk nemá brát wobenzym déle než cca tři týdny v kuse.
Ve výsledku jak vidíš to není jednoduché a žádná studie nebude dávkovat stylem "trochu míň než do průjmu". Jenomže když je dávka malá, tak to pořádně fungovat nebude a když je velká, tak lidé (kterým by to nejvíc pomohlo) ze studie vypadnou, protože nejsou ochotni podstupovat průjmy způsobené příliš vysokou dávkou. Blbý je, že průjem nastoupí až druhý nebo třetí den a pokud to člověk s dávkou přežene, tak opravdu není dobré se vzdalovat od toalety na víc, než pár metrů. Průjem je hodně urputný, může trvat dlouho a navíc je tělo tak trochu přiotrávené tím, co se snaží dostat z těla - nic příjemného. Navíc průjem znamená dehydrataci, takže i proto je potřeba si s wobenzymem hlídat přísun tekutin a elektorlytů.
No a samozřejmě leze to hodně do peněz. Podstatně levnější než wobenzym by měl být Neprinol, ale i tam je to celkem ranec. A dávkování je samozřejmě jiné, byť výše uvedené principy platí.
Miso: K wobenzymu si přečti příbalový leták. Uvidíš, že dávkování je zhruba od 2x denně jedna tableta (2 tablety za den) až někam k 3xdenně 10 tablet (30 tablet za den). Zakopaný pes je v tom, že mladému a zdravému člověku se enzymů tvoří dost a žádné externí enzymy nijak moc nepotřebuje. Odtud zhruba pramení názor, že enzymoterapie nefunguje a fungovat nemůže, protože tělo má enzymů tak akorát.
Stárý nebo porouchaný člověk enzymů tvoří málo, jenomže když do něj začneš prát enzymy ve velkém, tak může skončit ve špitále. Mechanismus je úplně stejný, jako když do starého zaneseného motoru naleješ kvalitní moderní motorový olej a ten začne příliš rychle rozpouštět letité nánosy.
Takže u wobnezymu platí většinou tohle:
1) Bere se minimálně dvě hodiny po jídle nebo cca hodinu před jídlem tak, aby šel do prázdného žaludku a co nejrychleji jím prošel do střev.
2) Kdo ho bere musí opravdu dostatečně pít, starší lidi mají obecně tendenci pít spíš málo, což je průšvih, protože enzymy v oběhu začnou uvolňovat bordel a ten se musí vyplavit nějak z těla, což bez tekutin fakt nejde.
3) Dávkovat se začíná od malého množství a dávka se když tak zvedá ne častěji než jednou za tři dny a to tak, aby člověk netrpěl průjmy. Když wobenzym vyvolává průjmy, tak je potřeba dávkování snížit. Průjem znamená, že je dávka příliš vysoká. Právě proto někteří lidé mají wobenzym za předražené projímadlo. Průjem je naopak příznak toho, že wobenzym funguje (příliš dobře) a tělo nikoliv. Ikdyž přestaneš brát wobenzym, tak průjem tě může pronásledovat ještě dva dny a lze se dostat do stavu, kdy je to na sanitku .... Člověk, kterému se enzymy tvoří dostatečně a který není "zanesený", z wobenzymu průjem nemá ani při vysokých dávkách.
4) Ideální je dostat tělo do stavu, kdy už ani celkem vysoké dávky (na sobě mám vyzkoušeno i 3x10) nevyvolávají průjem. Někoho však sestřelí už dávka 3x1, takže začínat se musí fakt opatrně a čím je člověk starší nebo nemocnější, tím opatrněji a pomaleji se s dávkou stoupá.
5) Člověk nemá brát wobenzym déle než cca tři týdny v kuse.
Ve výsledku jak vidíš to není jednoduché a žádná studie nebude dávkovat stylem "trochu míň než do průjmu". Jenomže když je dávka malá, tak to pořádně fungovat nebude a když je velká, tak lidé (kterým by to nejvíc pomohlo) ze studie vypadnou, protože nejsou ochotni podstupovat průjmy způsobené příliš vysokou dávkou. Blbý je, že průjem nastoupí až druhý nebo třetí den a pokud to člověk s dávkou přežene, tak opravdu není dobré se vzdalovat od toalety na víc, než pár metrů. Průjem je hodně urputný, může trvat dlouho a navíc je tělo tak trochu přiotrávené tím, co se snaží dostat z těla - nic příjemného. Navíc průjem znamená dehydrataci, takže i proto je potřeba si s wobenzymem hlídat přísun tekutin a elektorlytů.
No a samozřejmě leze to hodně do peněz. Podstatně levnější než wobenzym by měl být Neprinol, ale i tam je to celkem ranec. A dávkování je samozřejmě jiné, byť výše uvedené principy platí.
Re: Ostatní
a je este nejaka ina nahrada?Podstatně levnější než wobenzym by měl být Neprinol,
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Ostatní
https://video.aktualne.cz/z-domova/to-d ... aign=Video
A klidně se nechám, třeba hódně dlouho, přesvědčovat o tom, že přece "fetují všichni"...
A klidně se nechám, třeba hódně dlouho, přesvědčovat o tom, že přece "fetují všichni"...
Re: Ostatní
Už zase několik zákazů řízení, pro mě to znamená, že fetují hlavně úředníci, kterým to přijde normální.
Re: Ostatní
Takovej haj*l co si z maření úředního rozhodnutí dělá dobrej den bude jezdit furt. Je neponaučitelnej a podle dnešního práva vlastně asi skoro nepostižitelnej.
Někdy je škoda že byly zrušeny tělesné tresty. Ono rozsekat mu prdel a solit aby se to náhodou pánovi nezanítilo, chudákovi, a on by si to příště rozmyslel.
Někdy je škoda že byly zrušeny tělesné tresty. Ono rozsekat mu prdel a solit aby se to náhodou pánovi nezanítilo, chudákovi, a on by si to příště rozmyslel.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
A tenhle xindl a vše okolo platíme ze svých daní
Re: Ostatní
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/firm ... &source=hp
Pšt, o největší ekonomické krizi (přinejmenším od té ropné), která už klepe na dveře, se nesmí mluvit! A kdo na ni nejvíce doplatí? Přece montovny!
Pšt, o největší ekonomické krizi (přinejmenším od té ropné), která už klepe na dveře, se nesmí mluvit! A kdo na ni nejvíce doplatí? Přece montovny!
Re: Ostatní
zda sa ze casy hojnosti koncia
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/spec ... esko-76184
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/spec ... esko-76184
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Ostatní
mozes to brat pozitivne, budu zlavy....
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Ostatní
Ano, napřed budou slevy, a pak už nic.
Re: Ostatní
Mě hrozně baví, jak kapitalizmus je tržní a socialismus plánovité hospodářství. Tohle jsem žral ještě chvíli po revoluci.
Dneska každá firma chce expandovat a každý fiskální rok mají dopředu připravený objemem výroby. Jakýkoli jiný výsledek než růst vyšší než loni se bere za neúspěch. Už tomu nepomáhají ani šizuňky a kurvítka.
Dneska každá firma chce expandovat a každý fiskální rok mají dopředu připravený objemem výroby. Jakýkoli jiný výsledek než růst vyšší než loni se bere za neúspěch. Už tomu nepomáhají ani šizuňky a kurvítka.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Ostatní
Krutá to skutečnost!
Re: Ostatní
Zkuste si uvest na trh skoro jakykoliv technicky vyrobek a uvidite jak brutalne je vsechno zregulovane tak, ze s volnym trhem to nema spolecneho temer nic. A rok od roku je to horsi. Kapitalismus ? Kde ?
Naposledy upravil(a) Shi dne úte črc 23, 2019 16:20, celkem upraveno 1 x.