Ostatní

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Ostatní

Příspěvek od Misojogi »

Zrovna u wobenzymu, aby to dobře fungovalo, to dávkování má pár háčků.
toto ma zaujima, ake su to haciky?
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Ostatní

Příspěvek od pepoh »

Shi píše:
Zubům škodí špatné pH slin a bakterie. Když vynecháš nebo aspoň minimalizuješ těstoviny, sladkosti a slazené nápoje, tak to zubům udělá dobře. Jednak to zlepší pH a taky bakterie nebudou mít tolik co žrát.
si vymenoval keto dietu 8) a este tam patri aj pivo :lol:
Shi
Příspěvky: 1340
Registrován: úte úno 19, 2008 23:31

Re: Ostatní

Příspěvek od Shi »

Cílem není dostat tělo do ketózy, navíc ketodieta toleruje moderní sladké ovoce, takže spíš je to paleo dieta. Pivo je asi docela dost sacharidové, takže na zuby nevím zda je ideální (já ho skoro nepiji, takže jsem se nikdy o pivo moc nezajímal).

Miso: K wobenzymu si přečti příbalový leták. Uvidíš, že dávkování je zhruba od 2x denně jedna tableta (2 tablety za den) až někam k 3xdenně 10 tablet (30 tablet za den). Zakopaný pes je v tom, že mladému a zdravému člověku se enzymů tvoří dost a žádné externí enzymy nijak moc nepotřebuje. Odtud zhruba pramení názor, že enzymoterapie nefunguje a fungovat nemůže, protože tělo má enzymů tak akorát.

Stárý nebo porouchaný člověk enzymů tvoří málo, jenomže když do něj začneš prát enzymy ve velkém, tak může skončit ve špitále. Mechanismus je úplně stejný, jako když do starého zaneseného motoru naleješ kvalitní moderní motorový olej a ten začne příliš rychle rozpouštět letité nánosy.

Takže u wobnezymu platí většinou tohle:
1) Bere se minimálně dvě hodiny po jídle nebo cca hodinu před jídlem tak, aby šel do prázdného žaludku a co nejrychleji jím prošel do střev.
2) Kdo ho bere musí opravdu dostatečně pít, starší lidi mají obecně tendenci pít spíš málo, což je průšvih, protože enzymy v oběhu začnou uvolňovat bordel a ten se musí vyplavit nějak z těla, což bez tekutin fakt nejde.
3) Dávkovat se začíná od malého množství a dávka se když tak zvedá ne častěji než jednou za tři dny a to tak, aby člověk netrpěl průjmy. Když wobenzym vyvolává průjmy, tak je potřeba dávkování snížit. Průjem znamená, že je dávka příliš vysoká. Právě proto někteří lidé mají wobenzym za předražené projímadlo. Průjem je naopak příznak toho, že wobenzym funguje (příliš dobře) a tělo nikoliv. Ikdyž přestaneš brát wobenzym, tak průjem tě může pronásledovat ještě dva dny a lze se dostat do stavu, kdy je to na sanitku .... Člověk, kterému se enzymy tvoří dostatečně a který není "zanesený", z wobenzymu průjem nemá ani při vysokých dávkách.

4) Ideální je dostat tělo do stavu, kdy už ani celkem vysoké dávky (na sobě mám vyzkoušeno i 3x10) nevyvolávají průjem. Někoho však sestřelí už dávka 3x1, takže začínat se musí fakt opatrně a čím je člověk starší nebo nemocnější, tím opatrněji a pomaleji se s dávkou stoupá.

5) Člověk nemá brát wobenzym déle než cca tři týdny v kuse.

Ve výsledku jak vidíš to není jednoduché a žádná studie nebude dávkovat stylem "trochu míň než do průjmu". Jenomže když je dávka malá, tak to pořádně fungovat nebude a když je velká, tak lidé (kterým by to nejvíc pomohlo) ze studie vypadnou, protože nejsou ochotni podstupovat průjmy způsobené příliš vysokou dávkou. Blbý je, že průjem nastoupí až druhý nebo třetí den a pokud to člověk s dávkou přežene, tak opravdu není dobré se vzdalovat od toalety na víc, než pár metrů. Průjem je hodně urputný, může trvat dlouho a navíc je tělo tak trochu přiotrávené tím, co se snaží dostat z těla - nic příjemného. Navíc průjem znamená dehydrataci, takže i proto je potřeba si s wobenzymem hlídat přísun tekutin a elektorlytů.

No a samozřejmě leze to hodně do peněz. Podstatně levnější než wobenzym by měl být Neprinol, ale i tam je to celkem ranec. A dávkování je samozřejmě jiné, byť výše uvedené principy platí.
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Ostatní

Příspěvek od Misojogi »

Podstatně levnější než wobenzym by měl být Neprinol,
a je este nejaka ina nahrada?
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

https://video.aktualne.cz/z-domova/to-d ... aign=Video

A klidně se nechám, třeba hódně dlouho, přesvědčovat o tom, že přece "fetují všichni"... :x
Shi
Příspěvky: 1340
Registrován: úte úno 19, 2008 23:31

Re: Ostatní

Příspěvek od Shi »

Už zase několik zákazů řízení, pro mě to znamená, že fetují hlavně úředníci, kterým to přijde normální.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27490
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Ostatní

Příspěvek od Pitris »

Takovej haj*l co si z maření úředního rozhodnutí dělá dobrej den bude jezdit furt. Je neponaučitelnej a podle dnešního práva vlastně asi skoro nepostižitelnej.
Někdy je škoda že byly zrušeny tělesné tresty. Ono rozsekat mu prdel a solit aby se to náhodou pánovi nezanítilo, chudákovi, a on by si to příště rozmyslel.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
rosso
Příspěvky: 513
Registrován: čtv zář 27, 2018 21:48

Re: Ostatní

Příspěvek od rosso »

A tenhle xindl a vše okolo platíme ze svých daní :(
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/firm ... &source=hp

Pšt, o největší ekonomické krizi (přinejmenším od té ropné), která už klepe na dveře, se nesmí mluvit! A kdo na ni nejvíce doplatí? Přece montovny! :idea:
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Ostatní

Příspěvek od Misojogi »

Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Ostatní

Příspěvek od pepoh »

mozes to brat pozitivne, budu zlavy.... :mrgreen:
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Ano, napřed budou slevy, a pak už nic. :(
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Ostatní

Příspěvek od rousini »

Mě hrozně baví, jak kapitalizmus je tržní a socialismus plánovité hospodářství. Tohle jsem žral ještě chvíli po revoluci.
Dneska každá firma chce expandovat a každý fiskální rok mají dopředu připravený objemem výroby. Jakýkoli jiný výsledek než růst vyšší než loni se bere za neúspěch. Už tomu nepomáhají ani šizuňky a kurvítka.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Ostatní

Příspěvek od Jerry3 »

Krutá to skutečnost! :cry:
Shi
Příspěvky: 1340
Registrován: úte úno 19, 2008 23:31

Re: Ostatní

Příspěvek od Shi »

Zkuste si uvest na trh skoro jakykoliv technicky vyrobek a uvidite jak brutalne je vsechno zregulovane tak, ze s volnym trhem to nema spolecneho temer nic. A rok od roku je to horsi. Kapitalismus ? Kde ?
Naposledy upravil(a) Shi dne úte črc 23, 2019 16:20, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět