Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
Taky bych někdy raději vystoupil.
Re: Ostatní
Páč jsem jezdil amatérské závody a většinu pracovního života trávim za volantem,tak v osobním plecháčku odpočívám.
Ale jako mlaďas jsem jezdil dost rychle. Dnes ze mě nikdo víc jak kilo na dálnici nedostane.
Na ostrou jízdu,pokud mám chvíli náladu,mám jednostopky.
V posteli rychlej leda tak usínáním.
A do lednice je to taky fofr.
Tam se nachází,občas,dosti zajímavých věcí ...
Ale jako mlaďas jsem jezdil dost rychle. Dnes ze mě nikdo víc jak kilo na dálnici nedostane.
Na ostrou jízdu,pokud mám chvíli náladu,mám jednostopky.
V posteli rychlej leda tak usínáním.
A do lednice je to taky fofr.
Tam se nachází,občas,dosti zajímavých věcí ...
Re: Ostatní
Jo, když člověka s autobusem nebo trolejbusem táhne na tyči tahač. Ale některý trolejbusy mají dvě serva (druhý pomocný na kardanu), a tam i když jedeš za tahačem a točí se zadní kola, tak klíďo jednoručPePe píše:....Dělám podhmaty někdy taky....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: motorovy olej
5!!!!Colommbo píše:Tssss... do hrnku s kafem pět kostek, nejmíň, celej život a pořád jedu, bez výměny...Ještěr píše:Přestávám sladit kostkovým cukrem...
odpadol som prave, ja nech nejem tak jeden aj pol ,a to iba trstinovy cukor
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: motorovy olej
Milý bjuku, káva musí být horká a sladká, jako láska...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: motorovy olej
Teda když už jste u toho kafe, tak já zase horkou a hořkou....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: motorovy olej
No bodéjť jak musíš našetřit na auto a motorku
PS: Taky nepiji a taky šetřím, jen zatím nevím na co... takže tak nějak z principu
PS: Taky nepiji a taky šetřím, jen zatím nevím na co... takže tak nějak z principu
Re: motorovy olej
Také šetřím z principu, s pitím kafe to, samozřejmě, nesouvisí. Nedá se říci, že bych kafe nepil z principu - ostatně nevím, z jakého principu by to bylo. A protože kafe zvyšuje krevní tlak, už nezačnu .
Re: Ostatní
Dnes, jako obvykle na poslední chvíli jsem šel vylepit novou dálniční známku. To ovšem předpokládá odstranit tu stávající. Navíc v horním rohu jsem měl vylepenu zapomenutou známku ze Slovenska.
Nevím jak Vy, ale já to dělám opravdu nerad, navíc v té zimě se tomu nějak nechtělo ze skla. A tak jsem si trochu zanadával a nevšimnul si, že v garáži je malá vnučka. Najednou slyším: “Babíííí, děda je v garáži a škaredě nadává autu”!!!!! Nevím, po kom je tak užalovaná, ale to je každou chvíli: “Babííí, děda už zase pije pivo” a podobně. Ale k věci. Já tu známku nejprve nahřeji fénem, seškrabu a potom sklo vyčistím technickým benzínem. Ten jsem ovšem nenašel, tak jsem na to vzal ředidlo, tuším že S 6005 a zapatlal celé sklo. No prostě hrůza. Máte na to prosím nějaké jiné a lepší řešení?
Nevím jak Vy, ale já to dělám opravdu nerad, navíc v té zimě se tomu nějak nechtělo ze skla. A tak jsem si trochu zanadával a nevšimnul si, že v garáži je malá vnučka. Najednou slyším: “Babíííí, děda je v garáži a škaredě nadává autu”!!!!! Nevím, po kom je tak užalovaná, ale to je každou chvíli: “Babííí, děda už zase pije pivo” a podobně. Ale k věci. Já tu známku nejprve nahřeji fénem, seškrabu a potom sklo vyčistím technickým benzínem. Ten jsem ovšem nenašel, tak jsem na to vzal ředidlo, tuším že S 6005 a zapatlal celé sklo. No prostě hrůza. Máte na to prosím nějaké jiné a lepší řešení?
Re: Ostatní
Mám, nechám to někomu jinému
Re: Ostatní
NOP ano fen pomoze dat ju dole nahrubo a na ten lep co zostane je 100% Kontox 5 (10) alebo iny sprej na elektrokontakty
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Ostatní
Pánové, dnes jsem dával na Toyota forum dotaz, na který nikdo nezareagoval a tak to překopírovávám sem. Není to nic, bez čeho by nešlo žít, ale z čisté zvědavosti by mne zajímala odpověď. Pokud někdo ví, předem děkuji.
Dnes jsem jel s E11 své ženy a po nějaké době jízdy, kdy jsem měl puštěné vyhřívání zadního skla, jsem pustil stěrač, který se však uprostřed dráhy zasekl o zbytky zmrazků. Zastavil jsem, vše odstranil, ale stejně to nešlo. Šel jsem si tedy mezitím něco vyřídit. Asi po dvaceti minutách jsem se vrátil, natočil auto a stěrač se rozeběhl. Původní myšlenka o vypadlé pojistce se tím pádem rozplynula a jediné, co mne napadá, je bimetalový termokontakt v motůrku.Nevíte někdo s určitostí, jak je to pro tyhle případy pojištěno?
Dnes jsem jel s E11 své ženy a po nějaké době jízdy, kdy jsem měl puštěné vyhřívání zadního skla, jsem pustil stěrač, který se však uprostřed dráhy zasekl o zbytky zmrazků. Zastavil jsem, vše odstranil, ale stejně to nešlo. Šel jsem si tedy mezitím něco vyřídit. Asi po dvaceti minutách jsem se vrátil, natočil auto a stěrač se rozeběhl. Původní myšlenka o vypadlé pojistce se tím pádem rozplynula a jediné, co mne napadá, je bimetalový termokontakt v motůrku.Nevíte někdo s určitostí, jak je to pro tyhle případy pojištěno?
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Ostatní
Dohledal jsem, že "internal circuit braker" se montuje běžně do předních stěračů http://vintage.mitchell1.com/PClubData/ ... 815053.pdf a druhý zdroj http://www.toyotadostlari.com/uploads/WIPER-WASHER.pdf ale o zadních jsem nenašel ani že se montuje, ani že se nemontuje.
V manuálu jsem taky po prolétnutí nic nenašel http://diagramas.diagramasde.com/otros/ ... manual.pdf
Tedy je možné, že tam ochrana je a že po vychladnutí zase spojila obvod.
V manuálu jsem taky po prolétnutí nic nenašel http://diagramas.diagramasde.com/otros/ ... manual.pdf
Tedy je možné, že tam ochrana je a že po vychladnutí zase spojila obvod.
Re: Ostatní
Díky, Luboši. To je asi jediné logické vysvětlení. Musí to být ochráněno proti blbosti uživatele a zároveň ho neobtěžovat s vypadlými pojistkami, o kterých možná mnohdy ani neví, kde je hledat.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40