Tento náterový systém využíva technológiu LCI (Liquid corrosion inhibitor) a kombinuje 4 vlastnosti v 1 výrobku: základná farba, antikorózna ochrana, sprejová farba a krycí lak.
je to urcene pre hrube zelezo
na tenke plechy by som mal obavy aby to nedopadlo ako svojho casu Hammerite (vyzeral super ale pod tym hnilo ako dive, lebo Hamrite je porezny a prepusta vodu dnu)
podla mna samostatne vrstvy su lepsia moznost
Naposledy upravil(a) Misojogi dne pát zář 27, 2019 22:17, celkem upraveno 1 x.
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
Ja som použil vosky Dinitrol. Ešte to nemám kopmlet,auto musím dvíhat zdvihákom,takže zdlhavé -kolesá musia íst tiež dole,ked sa niekde chcem dostat a nastriekat závesi.Ten Dinitrol 4941 na podvozok je hnedý,po zashnutí vyzerá,ako keby to kvitlo hrdzou. Dinitrol 1000 na dutiny je zase číry,pri hrubšej vrstve biely.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
vtipne ze sa to oddeluje od zakladu ako pomarancova supka (a hnije pod tym). ..
clovek by si myslel ze to je najlepsie riesenie. asi tie tekutejsie formy voskov su ideal.
ale zase nagrcat to na hnily zaklad--bude to dalej zit svojim zivotom (preto hrdzu najprv zastavit aspon konvertorom)
Naposledy upravil(a) pepoh dne úte říj 29, 2019 20:16, celkem upraveno 1 x.
LPG X-CESS VST MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Caute jedno moje fiat uno uz dost hnije na podvozku a to tak ze ked dviham na jednej strane auto tak sa to tam pri prahoch sype a zdvihak sa zatlaca do karoserie , aj na podlahe su diery a vidno cez ne elektricke kable. Mate niekto nejaky napadad co s tym ? staci tam napchat nejaky tmel / laminat a pripadne nanitovat nejaky plech ? napiste nejake napady , len nie aby som to dal na vrakovisko. Dakujem
Klidně si ho nechej, ale nejezdi s ním, bo veškerá pevnost a odolnost karoserie po / proti nárazu je v pérdeli
Anebo tam napchaj montážní pěnu a ber ho na vodu - bude plavat
Itala a Japonce ( i jiny) kdyz to nepodchytis včas, je to cssem k vyhození. Zejmena z té doby.
U nas parkuje Uno, puvodni typ, ne Logo, 45k karbec. Puvodni plechy. Pan ho ma od nova 1987. Co dva roky dutiny a spodek.
I moje Panda nehnila, bo oba předchozí i ja se starali.
Ani tri Japonci nehnijou. Musíš koukat, co kupujes.