OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Moderátor: Colommbo
Maxx Motion v letní verzi má malinko jiný odstín v barvě, ale je stále hezky čirý. Cetanové číslo má být nad 60 jednotkama a tedy výš než nažloutlej patok Verva. Benzina vůbec neragovala na mé dotazy ohledně kvality v zimě a díky tomu jsem zůstal věrnej OMV a vůbec nelituju že jsem v únoru přešel na Maxx Motion.
Je asi fakt, že na naftě Maxx Motion od OMV "něco bude", protože už si všiml i brácha, že mu s ní ta jeho PéDé-čková Oktávka jede tak nějak líp.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
skusali ste merat aj spotrebu
mne jeden chalan tvrdil ze OMV ide lepsie ale spotreba je vyssia
a Shell ide tiez lepsie ale spotreba je nizsia ..
no tak si vyber ...
mne jeden chalan tvrdil ze OMV ide lepsie ale spotreba je vyssia
a Shell ide tiez lepsie ale spotreba je nizsia ..
no tak si vyber ...
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Čo poviete na toto? Jedná sa o vyjadrenie k OMV MaxxMotion Diesel. Citujem:
Vážený zákazník ,
Cetanové číslo u nafty je určené normou STN EN 590 na minimálnu hodnotu 51.
V tomto parametri nie je rozdiel medzi prémiovou naftou OMV a obyčajnou naftou OMV.
Rozdiely a podstatné sú v obsahu biozložky , bodu tuhnutia a bodu zákalu .
s pozdravom
Dipl. Ing. Ladislav Bičar
Operating Logistics SK, CZ, HU
OMV Slovensko s.r.o.
Einsteinova 25
851 01 Bratislava
Slovakia
Vážený zákazník ,
Cetanové číslo u nafty je určené normou STN EN 590 na minimálnu hodnotu 51.
V tomto parametri nie je rozdiel medzi prémiovou naftou OMV a obyčajnou naftou OMV.
Rozdiely a podstatné sú v obsahu biozložky , bodu tuhnutia a bodu zákalu .
s pozdravom
Dipl. Ing. Ladislav Bičar
Operating Logistics SK, CZ, HU
OMV Slovensko s.r.o.
Einsteinova 25
851 01 Bratislava
Slovakia
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Dle testu SM má MaxxDiesel cetanové číslo kolem 60 a žádný podíl biosložky, narozdíl od Vervy Diesel...
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Podle testu v SM (speciální příloha Diesel podzim 2012) je OMV MaxxMotion špičkou na našem trhu. Za hranicemi má podobné parametry jen Aral Ultimate Diesel od BP. Verva je jen hodně aditivovaný běžný produkt. OMV MaxxMotion však díky absenci MEŘO méně maže. Podle testu má mazivost na hraně normy. Autoři testu doporučují použít nějaké aditivium zlepšující tento parametr. Bohužel žádný vhodný přípravek nenavrhli.
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Nic než holá pravda, cetanové číslo min. 51 / tzn. 52, 55 nebo i 62 / platí pro celou Evropu dle EN 590 a jejich národních norem / ČSN EN 590 v ČR, STN na Slovensku /. Technicky je lepší vyšší cetanové číslo, na druhou stranu motor poklape i cetanovým číslem nižším než 51.Návštěvník píše:Čo poviete na toto? Jedná sa o vyjadrenie k OMV MaxxMotion Diesel. Citujem:
Vážený zákazník ,
Cetanové číslo u nafty je určené normou STN EN 590 na minimálnu hodnotu 51.
V tomto parametri nie je rozdiel medzi prémiovou naftou OMV a obyčajnou naftou OMV.
Rozdiely a podstatné sú v obsahu biozložky , bodu tuhnutia a bodu zákalu .
s pozdravom
Dipl. Ing. Ladislav Bičar
Operating Logistics SK, CZ, HU
OMV Slovensko s.r.o.
Einsteinova 25
851 01 Bratislava
Slovakia
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
To napsali špatně z ÖMV Slovensko, ale správně pro normované hodnoty. Maxx Motion má v zimní verzi(-30C) 55 cetanových jednotek a v letní verzi 60 a vice cetanových jednotek.
Re: OMV MaxxMotion a Benzina Verva
Dneska jsem koupil Svět motorů Diesel 3- vydání a tam je test všech naft a je to velice zajímavý čtení. Protože je to aktuální test tak jseu tam všechny nové nafty včetně Polských a Německých. Maxx Motion je opravdu pouze z Rakouska a je bezkonkurenčně nejlepší ze všech naft. Jedině mazivost je potřeba doléčit aditivem a pak to bude absolutní špička. Mazivost díky chybějící biosložce je v normě, ale ne tak skvělá jako s Meřo (Fame) u běžný nafty. Jenže čistá nafta nové generace s cetanovým číslem 61 je bezkonkurenční