V tom případě by to fakt bylo mimo mísu - srovnávat oleje s různou HTHS viskozitou. Ikdyž údajně za velkou louží jsou i některé oleje xw40 s HTHS od 2,9 mPa.s.Mirec 29 píše:....vo všetkých odkazoch sa porovnáva 5w30 A5
olej 5w30 vs. 0w30 v TSI
Moderátor: Colommbo
Re: olej 5w30 vs. 0w30 v TSI
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: olej 5w30 vs. 0w30 v TSI
Potvrdzujem čo píše quido, niektoré servisy už leju 0W30 LLIII norma VW 504/507.
Bude to asi toto
https://www.olejrwk.sk/VAG-LongLife-III ... d24773.htm
Bude to asi toto
https://www.olejrwk.sk/VAG-LongLife-III ... d24773.htm
Re: olej 5w30 vs. 0w30 v TSI
okrem vrchneho odkazu, ostatne nie su specializovane weby, skor vseobecne ako noviny.Khamos píše:Dovolím si reagovat na Pitrisův přehled použitelnosti SAE.
Ač s ním souhlasím, zahraniční zdroje to uvádí spíš naopak (30 vs 40), čím to?
https://www.total.co.uk/difference-betw ... engine-oil
http://www.differencebetween.net/object ... -and-5w40/
https://www.zoniv.com/5w30-vs-5w40/
Píšou například, že 5W40 se hodí do městkého prostředí (krátké trasy) nebo že rychleji začíná mazat (přestože je hustší). Nebo že lépe maže v zimě (přestože oba typy jsou 5W). Nechápu?
nuz da stretnut s blbostami aj v moto novinach, napr ze "mala vzdialenost riadiacej jednotky od elektromotora zrychluje signaly a reakcie.."
zabudli na drobny detail, rychlost sirenia elektriny v dratoch (>50% rychlost svetla) satelitne mikrovlny sa v automotive kabelazi sa neprenasaju. najrychlejsie na palube je can-bus hs. na to staci tocena dvojlinka.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: olej 5w30 vs. 0w30 v TSI
Znovu zdravím, do Golfa IV 1.6 75 kW (AVU, EURO 4) jsem nalil tento olej:
https://mlparts.cz/total-5w-40-quartz-9000-5l-energy
Co tam bylo předtím netuším. Pak jsem si na krytu motoru všiml nálepky z autorizáku, že doporučený je olej 0W-30 LL s normou 503.00/506.00. Ty už snad ani neexistují? Předpokládám, že zakoupený olej můžu použít? Na LL intervaly kašlu, měním po 10 tkm. Ale radši se ptám, sichr je sichr. Díky
https://mlparts.cz/total-5w-40-quartz-9000-5l-energy
Co tam bylo předtím netuším. Pak jsem si na krytu motoru všiml nálepky z autorizáku, že doporučený je olej 0W-30 LL s normou 503.00/506.00. Ty už snad ani neexistují? Předpokládám, že zakoupený olej můžu použít? Na LL intervaly kašlu, měním po 10 tkm. Ale radši se ptám, sichr je sichr. Díky
Re: olej 5w30 vs. 0w30 v TSI
Buď v klidu, udělal si správně. Dávej olej VW 502.00 5w40 a měň co 10 tkm - bude dobře (v) motoru A po "LL" provozu není od věci první výměnu udělat už po 5-ti tkm aby se to (aspoň trochu) pročistilo.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF