emge píše:.....výrobcovia pneumatík, alebo automobilky? Tí už roky hľadajú vhodné riešenie pri defekte a pri náhrade rezervného kolesa.....
"Něco" už existuje
tzv. „SYSTÉM NOUZOVÉHO DOJETÍ". Princip tohoto systému spočívá v tom, že je DOJEZDOVÁ PNEUMATIKA vybavena podpůrným prstencem. Ten zajišťuje zachování tvaru pneumatiky po defektu, potřebného pro dojetí do servisu.
Dojezdové pneumatiky je ale povoleno montovat pouze na vozidla vybavena plně funkčním zařízením monitorujícím tlak vzduchu v pneumatice.
RFT - BRIDGESTONE - (Run Flat Technology)
SSR, CSR - CONTINENTAL - (Self Supporting Runflate)
DSST, ROF - DUNLOP - (Dunlop Self Supporting Technology)
RFT - FIRESTONE - (Run Flat Technology)
EMT, ROF - GOODYEAR - (Run On Flat)
ZP - MICHELIN (Zero Pressure)
RFT - PIRELLI - (Run Flat Technology)
ZPS - YOKOHAMA - (Zero Pressure System)
XRP - KUMHO - (eXtended Runflat Perfomance).
HRS - HANKOOK
anebo třeba u Continentalu systém ContiSeal™
http://www.conti-online.com/generator/w ... iseal.html