Nedostanem defekt(zaceli sa sam)

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Nedostanem defekt(zaceli sa sam)

Příspěvek od Misojogi »

http://vipseal.sk/
zaujimave nie ?
precitajte si konkretne detaily na linku a napiste svoje nazory
zaujimalo by ma ci to naozaj moze fungovat
VIPSEAL zaručuje ochranu pred prepichnutím u pneumatík s dušou aj bez nej
VIPSEAL sa aplikuje ľahko cez ventil pneumatiky. Akonáhle sa VIPSEAL úplne rozloží po vnútornej strane tej časti pneumatiky ktorá má kontakt s vozovkou, stará sa o ňu po celú dobu jej životnosti.

Obrázek
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
v.vilik

Re: Nedostanem defekt(zaceli sa sam)

Příspěvek od v.vilik »

Měl bych obavy z toho, že zůstane kapalný. Co to udělá v různých rychlostech? Napadá mě asociace ždímání v automatické pračce, která na začátku procesu různě manipuluje s rychlotmi otáčení, než se hmota rozloží rovnoměrně po obvodu kola. Tohle je sice kapalina, ale při prudké akceleraci (například) nemusí mít dostatek času na rovnoměrné rozložení po obvodu kola.
Jo a klasická úspora paliva, na kterou se snaží nachytat kupce, je taky pofidérní. Naopak, když budeme puntíčkáři, tak se zvýší hmotnost součásti, kterou musím roztočit. A k tomu potřebuji energii, která je jen a jen v palivu.
Itall

Re: Nedostanem defekt(zaceli sa sam)

Příspěvek od Itall »

Vozím plnohodnotnou rezervu.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Nedostanem defekt(zaceli sa sam)

Příspěvek od skodovkar »

Já nepíchám :lol:
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Nedostanem defekt(zaceli sa sam)

Příspěvek od Brembo »

zrejme je to niečo podobné ako Ultraseal-ten skutočne funguje,len cena je zarážajuca.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Nedostanem defekt(zaceli sa sam)

Příspěvek od Jezevcik »

Já bych nebyl tak skeptický.Pročtěte si pořádně sekci"často kladené dotazy".Jsou tam odpovědi asi na vše,co mne napadlo,tedy kromě zvýšené spotřeby vlivem váhy té gelokapaliny.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Itall

Re: Nedostanem defekt(zaceli sa sam)

Příspěvek od Itall »

skodovkar píše:Já nepíchám :lol:
Kór teď v Turecku, jistě nemáš kde (jak/do čeho) píchnout :roll: .
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Nedostanem defekt(zaceli sa sam)

Příspěvek od Jezevcik »

skodovkar píše:Já nepíchám :lol:
To je správné.Nejdřív dostuduj.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
emge
Příspěvky: 370
Registrován: pon bře 12, 2012 22:33

Re: Nedostanem defekt(zaceli sa sam)

Příspěvek od emge »

Vyzerá to zaujímavo, ale keď všetko funguje tak bezchybne, prečo to už dávno nevyužívajú výrobcovia pneumatík, alebo automobilky? Tí už roky hľadajú vhodné riešenie pri defekte a pri náhrade rezervného kolesa.
Pre vlastníka patentu je tiež výhodnejšie predať patent veľkej firme (viacerým firmám), ako predávať výsledný produkt v malom.
e-panolin.cz

Re: Nedostanem defekt(zaceli sa sam)

Příspěvek od e-panolin.cz »

To emge: primárně jsou zaměřeni na výrobu a prodej pneumatik /aut/ a na tom vydělávají, nezajímají je spokojení zákazníci, co třeba použijí "xy"seal a ušetří si defekt nebo koupi nové pneu
emge
Příspěvky: 370
Registrován: pon bře 12, 2012 22:33

Re: Nedostanem defekt(zaceli sa sam)

Příspěvek od emge »

Spokojnosť zákazníkov nemusí byť prioritou, ale medzi výrobcami pneumatík aj automobilov existuje konkurenčný boj. Prísť s niečím novým a prevratným by znamenalo konkurenčnú výhodu a nový, lepší produkt sa dá predať s vyšším ziskom. Preto záujem o funkčný produkt by som zo strany výrobcov očakával.
Nechcem hodnotiť výrobok, ktorý nepoznám. Držím výrobcovi palce, aby to fungovalo a prinieslo to "revolúciu" v oblasti pneumatík. Možno si to aj v budúcnosti kúpim, ale v súčasnosti to nechcem testovať. Len prezentovanie kladných vlastností predajcom mi nepostačuje. Napr. Teleshopping je plný dokonalých a fantastických výrobkov. Realita je však často iná.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Nedostanem defekt(zaceli sa sam)

Příspěvek od Pitris »

emge píše:.....výrobcovia pneumatík, alebo automobilky? Tí už roky hľadajú vhodné riešenie pri defekte a pri náhrade rezervného kolesa.....
"Něco" už existuje :o tzv. „SYSTÉM NOUZOVÉHO DOJETÍ". Princip tohoto systému spočívá v tom, že je DOJEZDOVÁ PNEUMATIKA vybavena podpůrným prstencem. Ten zajišťuje zachování tvaru pneumatiky po defektu, potřebného pro dojetí do servisu. Dojezdové pneumatiky je ale povoleno montovat pouze na vozidla vybavena plně funkčním zařízením monitorujícím tlak vzduchu v pneumatice.
RFT - BRIDGESTONE - (Run Flat Technology)
SSR, CSR - CONTINENTAL - (Self Supporting Runflate)
DSST, ROF - DUNLOP - (Dunlop Self Supporting Technology)
RFT - FIRESTONE - (Run Flat Technology)
EMT, ROF - GOODYEAR - (Run On Flat)
ZP - MICHELIN (Zero Pressure)
RFT - PIRELLI - (Run Flat Technology)
ZPS - YOKOHAMA - (Zero Pressure System)
XRP - KUMHO - (eXtended Runflat Perfomance).
HRS - HANKOOK

anebo třeba u Continentalu systém ContiSeal™ http://www.conti-online.com/generator/w ... iseal.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Nick

Re: Nedostanem defekt(zaceli sa sam)

Příspěvek od Nick »

v.vilik píše:Měl bych obavy z toho, že zůstane kapalný. Co to udělá v různých rychlostech? Napadá mě asociace ždímání v automatické pračce, která na začátku procesu různě manipuluje s rychlotmi otáčení, než se hmota rozloží rovnoměrně po obvodu kola. Tohle je sice kapalina, ale při prudké akceleraci (například) nemusí mít dostatek času na rovnoměrné rozložení po obvodu kola.
Jo a klasická úspora paliva, na kterou se snaží nachytat kupce, je taky pofidérní. Naopak, když budeme puntíčkáři, tak se zvýší hmotnost součásti, kterou musím roztočit. A k tomu potřebuji energii, která je jen a jen v palivu.


Při prudké akcelaraci zůstane kapalina stát a pneumatika ce bude točit pod ní. To bude kapalinu pozvolna roztáčet.
v.vilik

Re: Nedostanem defekt(zaceli sa sam)

Příspěvek od v.vilik »

Nick
Ono tohle je na dlouhou debatu, ale tu tady nechci rozpoutat, protože na těch stránkách si trochu protiřečí. Na hlavní straně napíší že je to kapalina a v otázkách zase že ne. Cituji:

"VIPSEAL zostáva kvapalný, chráni pneumatiku a disk."
a otázky
" BUDE SA VIPSEAL zhromažďovať v dolnej časti PNEUMATIKY?

Nie! Tixotropné vlastnosti VIPSEAL-u zabraňujú jeho zhromažďovaniu. Tixotropný gélový vzorec, vďaka
ktorému VIPSEAL vzdoruje gravitácii, priľne k pneumatike po vnútornej strane tej časti pneumatiky,ktorá sa dotýka vozovky. VIPSEAL neobsahuje žiadne lepidlá, takže žiadne chemické zmeny ktoré v pneumatikách nastávajú nemôžu ohroziť ochranu, ktorú ponúka. Tixotropný gél zabraňuje oddeleniu inteligentných častíc a neustále sa mení. Veľmi vysoké a veľmi nízke teploty pneumatík, ako aj odstredivá sila generovaná vysokými rýchlosťami, nespôsobí VIPSEALU žiadnu degradáciu.
"

Takže minimálně vzhledem k těmto mystifikacím u mně NE.
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Nedostanem defekt(zaceli sa sam)

Příspěvek od Jezevcik »

v.vilik píše: Takže minimálně vzhledem k těmto mystifikacím u mně NE.
Právě,že ty mýty,fámy a mystifikace vznikají takhle.Dříve než bych nad tím zlomil hůl,tak bych tam asi zavolal nebo napsal a pak bych vynášel soudy.
Nemělo by se stávat,ale stává se poměrně často,že jsou v popisech na internetu různé rozpory a nepřesnosti.A to jde kolikrát o zavedené a důvěryhodné značky.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Odpovědět