Návratnost denního svícení
Moderátor: Colommbo
Re: Návratnost denního svícení
J3: to špatné svícení - viditelnost za mrholení nebo mlhy může být způsobeno rozptylem světla. Nevím jak si to jako laik vysvětlím, ale něco jako nedokonalá optická geometrie, kdy jen malá část paprsku je roztříštěna do projekce velké plochy a pak když dojde na složité podmínky, mlha nastaví to projekční plátno, kdy vnímáš osvětlený prostor mimo kužel světlometů a v podstatě tě to oslňuje nebo nutí vnímat závoj před tebou.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Návratnost denního svícení
99% áut,ktoré stretnem na ceste s domontovanými DRL svietia len ako parkovačky. Je možné kupit i led parkovačky a su o viac než polovicu lacnejšie,než DRL. Takže v tom vidím hlavný problém. Ale tiež je pravdou,že čínske DRL su zvačša len parkovačky,len čínania tam iniciatívne pridali označenie. Svietivost denných svetiel,ktoré svietia ako maju,je diametrálne neporovnatelná voči ich napodobeninám. Počet LED nemá žiadnu suvislost s so svietivostou.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Návratnost denního svícení
Ale má. Čím víc proužek, tím víc Adidos!
Re: Návratnost denního svícení
u tych troska lepsich uz anoPočet LED nemá žiadnu suvislost s so svietivostou.
tam je totiz kazda LED ma svoju vlastnu mini parabolu a sosovku a navyse je to Cree LED dioda
cize ma velky vykon (radovo 1-5W) zatialco smejdy maju aj 30 diod ale obycajne SMD suciastky naletovane na plosaku bez odraznej plochy s vykonom mozno 50mW jedna - dokopy tiez daju slusny vykon ale optika a odrazova plocha nulova a to sa prejavi, nehovoriac o ucinnosti
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Návratnost denního svícení
Třeba zrovna ty moje DRL od Helly mají celý zadní plášť z kovového odlitku, který slouží jako chladič. Ono se to totiž při osazení dobrými (ve smyslu výkonnými) diodami v tom maličkém obalu dost hřeje... A jak jsem už napsal, dalo by se na ně v noci i jezdit.
Ještě poznámka k tomuto:
Ještě poznámka k tomuto:
Nikoli však optický výkon, poněvadž 10 diod-bludiček nenahradí jednu pořádnou (o té Mišou již zmíněné reflektorové optice ani nemluvě), neboť se to jaksi nesčítá. A kdo tomu nevěří, nechť si sám prakticky porovná čínskou čelovku s mnoha diodami od Vietnamců a jednodiodovou čelovku z obchodu pro horolezce.Misojogi píše:dokopy tiez daju slusny vykon
Re: Návratnost denního svícení
Ked som kupil bmw tak malo aktivovane denne svietenie dialkovymi svetlami, je to nastavene na 30% vykonu ale mam dojem ze u nas je to i tak zakazane
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Návratnost denního svícení
Samozřejmě!
Re: Návratnost denního svícení
Si ma absolutne nepochopil. 4 LED možu mat svietivost ako 18 LED. A ked je to kvalitné ,je jedno,kolko LED tam je.Misojogi píše:u tych troska lepsich uz anoPočet LED nemá žiadnu suvislost s so svietivostou.
tam je totiz kazda LED ma svoju vlastnu mini parabolu a sosovku a navyse je to Cree LED dioda
cize ma velky vykon (radovo 1-5W) zatialco smejdy maju aj 30 diod ale obycajne SMD suciastky naletovane na plosaku bez odraznej plochy s vykonom mozno 50mW jedna - dokopy tiez daju slusny vykon ale optika a odrazova plocha nulova a to sa prejavi, nehovoriac o ucinnosti
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta