Upraveno - Admin / nerad bych, aby byly problémy s autorskými právy.
zhrnutie pointy clanku:
ak ma auto diesel a novy motor s filtrom pevnych casti
tak pri pouzivani len v meste na kratke jazdy moze dosjt k vaznemu poskodeniu motora, ktore ale vyrobca NEUZNA ako reklamaciu
preto je vhodne zvazit ci je dobre do mesta auto s dieslovym motorom ...
Kúpu dieselového auta si dobre premyslite
http://chuguryan.blog.sme.sk/c/285916/K ... z1jdd14vu7
Kúpu dieselového auta si dobre premyslite
Moderátor: Colommbo
Kúpu dieselového auta si dobre premyslite
Naposledy upravil(a) Misojogi dne úte led 17, 2012 0:06, celkem upraveno 2 x.
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Problémy filtrů pevných částic jsou sice už dávno profláknuté, ale stále je dost těch, kteří si turbodiesel s filtrem pevných částic pořídí i přesto, že jezdí jenom krátké jízdy
Třeba si ten článek potencionální další koupěchtivý aspoň přečte, ať ví, do čeho jde.
Třeba si ten článek potencionální další koupěchtivý aspoň přečte, ať ví, do čeho jde.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
napr pre mna to bola uplne nova informacia
a este je dolezite z clanku aj to, ze stary hladky diesel (bez turba) je vhodny aj do mesta a naopak velmi dlho vydrzi ....
je ale smutne ked na to neupozorni predajca
za to by som zobral licenciu alebo nieco podobne
minimalne by som zavesil do prievanu ....
a este je dolezite z clanku aj to, ze stary hladky diesel (bez turba) je vhodny aj do mesta a naopak velmi dlho vydrzi ....
je ale smutne ked na to neupozorni predajca
za to by som zobral licenciu alebo nieco podobne
minimalne by som zavesil do prievanu ....
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Misojogi píše:napr pre mna to bola uplne nova informacia
Neoturbený motor je méně namáhán, tak logicky má dlouhou výdrž.Navíc se obvykle jedná o starší vozy, které se konstrukčně nešidily. Ale do města patří benzín, ačkoliv se koncern snaží namluvit něco jiného, tak fyziku neoje*e.Misojogi píše:a este je dolezite z clanku aj to, ze stary hladky diesel (bez turba) je vhodny aj do mesta a naopak velmi dlho vydrzi ....
Nový atmosférický diesel jsem už dlouho nezaznamenal.
Aneb když se oje*ává a nevyjde to
http://news.autoroad.cz/zajimavosti/352 ... at-palivo/
http://news.autoroad.cz/zajimavosti/352 ... at-palivo/