Kupa Octavia I. rada -> Accord
Moderátor: Colommbo
tak tak ...
Oktavky I. boli citlive na prevodovku ...
Oktavky I. boli citlive na prevodovku ...
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Pokud vybereš dobře, tak by žádný problém nastat neměl. Jak.....Johnny55 píše:Tak som sa asi rozhodol...Dufam ze s diagnostikou a nejakymi drobnostami problem nebude...
Je tam nieco na co si dat pozor? je to pozinkovane?
Diky
.....a ohlídal si klimu, a stav zadních ložisek kol. Převodovka, pokud je to manuál, potřebuje jen správný olej, a neměly by s ní být potíže. Automat taky, ale možná bych byl obezřetnější. A jestli je to pozink nevím, ale už HR-V z r. 1999 ano. Každopádně bych po event. koupi vyměnil všechny provozní kapaliny.....skodovkar píše:Auto bych si projel, pořádně mu naložil a vyzkoušel funkci všeho. Osobně bych si velice hlídal stav převodovky.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Ty kapaliny - pak, pokud budeš chtít, Ti poradím, co použít.
A co se týče klimy, tak prvně, když bude motor zahřátý, a na volnoběh, nebude mrznout, a pustíš klimu, tak bys to měl poznat na otáčkách - jakoby se "zhoupnou", a pak by to samozřejmě mělo chladit, a pokud by byly zamlžené okna (hlavně čelní), a pustíš to na ně(j), tak by se mělo téměř hned odmlžit.....
A co se týče klimy, tak prvně, když bude motor zahřátý, a na volnoběh, nebude mrznout, a pustíš klimu, tak bys to měl poznat na otáčkách - jakoby se "zhoupnou", a pak by to samozřejmě mělo chladit, a pokud by byly zamlžené okna (hlavně čelní), a pustíš to na ně(j), tak by se mělo téměř hned odmlžit.....
....opravil jsem ho - troškuJohnny55 píše:Uz nazov temy je minulost ale diky
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF