Jaký nový AKU?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaký nový AKU?
Embolio si z vás očividně udělal dobrý den. První příspěvek a hned klik na nesmyslné testy aku. Vsaďte se, že už nenapíše
Re: Jaký nový AKU?
Tak jsme si aspoň ulevili...
- Colommbo
- Příspěvky: 9970
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaký nový AKU?
Jo, to mě taky napadlo. Protože jsem však zgruntu dobrák (modří už vědí), každého člověka vidím z té lepčí stránky a když už teda nechráním, zkouším aspoň pomáhat...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaký nový AKU?
Pro dobrotu na žebrotu!
Re: Jaký nový AKU?
to sa tyka poslednych dvoch troch rokov, volal som do velkoskladu a tvrdili mi ze na Vartu mali kopec reklamacii takze davaju teraz prednost Exide (ale dodavaju vsetko, to je len ich odporucanie) mozno to bola len nejaka vadna seria, alebo nejaka manazer chcel setritS názorem, že kvalita akumulátorů Varta se poslední roky zhoršila, jsem se už setkal taky.
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Jaký nový AKU?
Já to letos se značkami moc neřešil, výměna "pro jistotu", nevím, jak tam byly dlouho. Do Explorera jsem koupil Exide premium (stará byla stejná) a do Corolly taktéž (stará byla Banner).
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Jaký nový AKU?
Ja s baterkami do auta moc nevymyšlam hoci aka noname vydrzi bez problemu 3-4 roky. Takže zamna cena rozhoduje
Re: Jaký nový AKU?
Jenže takovou dnes do moderního auta nemůžeš vůbec použít. Tedy někdy můžeš, akorát že ti vydrží pouze několik málo měsíců.
Re: Jaký nový AKU?
Ja si myslím že nieje ešte taky dopyt, ale neskôr začnú aj noname štart-stop baterie predávať.
Re: Jaký nový AKU?
Otázkou je, kdy se producentům no-name aku začne vyplácet výroba těch moderních aku, resp. zda vůbec někdy.
Re: Jaký nový AKU?
Ale aspon ja si myslím že Starline a Repstar , budu predávať lacné start stop aku.
- Colommbo
- Příspěvky: 9970
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaký nový AKU?
Starline není výrobce, jedná se o obchodní název používaný, pokud se nepletu, výhradně prodejcem Auto Kelly. Zboží ukryté v obalu s označením Starline může být vpodstatě jakékoli - dobré i špatné, sám výrobce zboží není nikde uveden.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaký nový AKU?
Tady jde spíše o aku pro tzv. inteligentní nabíjení, které je už dnes v moderních vozech plošně rozšířené. A příslušná technologie je do té míry drahá, až pochybuji o tom, že by ji no-name producent dokázal ve velkém, v dostatečném sortimentu a v požadované kvalitě promítnout do laciné výroby velkého množství typů tak, aby se mu získání odpovídajících technologií vůbec vyplatilo.Jozef píše:...lacné start stop aku.
Re: Jaký nový AKU?
tiež mám auto s tzv inteligentým nabíjaním,čo nie je až tak zlý szstém,keby dobíjal aku nonstop aspon mierne. S povodnou bateriou GM-výrobca neznámi to fungovalo normálne,v lete pri dennom svietení počas jazdy nenabíjal systém. Po umretí som dal Vartu Silver,inteligentné dobíjanie neprestajne dobíja,zvačša na pomerne vysokom napatí-14,5 V. Systém totiž podla stavu nabitia riadi i výšku nabíjacieho napatia.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta