Pitris píše:Harry píše:.....Horší je naběhnout si na asymetrické pneu s výrazně asymetrickým desénem, na př Nokian WR G2.....
Harry, máš na mysli asymetrický vzorek obecně, nebo konkrétně Nokiany ? A proč "naběhnout si" ?
V podstatě oboje!
Ale mohou to být i třeba letní Michelin Pilot Primacy 2
http://www.subaruclub.cz/graphics/msgbo ... macy_2.jpg
Ovšem některé výjímečné asymetrické pneu jsou téměř neutrální, mají desén téměř symetrický, či, lépe řečeno,
směrově neutrální, lze je tedy v klidu aplikovat; viz Continental Conti Sport Contact 2
http://www.google.cz/imgres?q=continent ... 0,s:0,i:69 To je ale opravdu výjímka.
Většina desénů na asymetrických pneu je opravdu silně asymetrických, je tedy vzhledem k tomu, že se v komerci nedělají zároveň směrové, tedy pravé a levé, úplná tragedie, obout si auto do takových pneu. Markantním příkladem je právě Nokian WR
G2.
http://www.subaruclub.cz/forum-tema/zim ... ssage64055
Když se pak na ta kola podíváš zezadu nebo zepředu, vidíš něco, jako podražené štafle.
http://www.subaruclub.cz/forum-tema/zim ... ssage64065 To ovšem nemůže v praxi fungovat ideálně, zvláště za kritických zimních podmínek, Tě to může buď podržet na silnici, nebo naopak poslat do pankejtu....
Skutečnost, že "běžná" asymetrická pneu, NESMĚROVÁ, zvláště pokud má mít dobrý záběr, je svým způsobem nesmysl, dokazuje skutečnost, že
v zemědělství se používají pouze asymetrické pneu, které jsou zároveň směrové. http://www.subaruclub.cz/forum-tema/zim ... ssage64070
Subaru Outback
3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.