To ano, ale nepadla otázka, kdo na nich jezdil. Vždy jedna paní povídala s ohromnýma zkušenostma, jak protektor je předurčen pro abonenty se na nich zabit.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Já měl jednou nově koupené protektory na krátkém Pajeru, říkal jsem si do terénu dobrý. První problém vyvážení. Po pár tisících kilometrech, když jsem jel se psem na výstavu, mi začalo od zadku bouchat kolo. Praskl kord pod dezénem a udělalo to bouli, na kterém to poskakovalo. Šlo o čas (registrace) a tak jsem byl rád, že jel za mnou kolega, který nás odvezl (MMO tehdy vyhrál).
Už bych do protektorů nešel, přeci jenom kostra má něco za sebou.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90 Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Otázkou je, před kolika roky to bylo. Nynější protektor je o něčem jiném. Protektorů se nezastávám, ale beru jízdní vlastnosti. Co jsem si dovolil na Vraníku, to ty super gumy za pět tyček jedna, mohou jen závidět.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50