Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
-wankel nemala iba mazda, ale len oni ho pouzivali taku dlhu dobu. dokonca aj v zavodoch (787b).
v tomto klobuk dole, aj napriek negativam co ten motor ma.
tento novy motor to je podobna vec, zase ako jediny co idu touto cestou.
v tomto klobuk dole, aj napriek negativam co ten motor ma.
tento novy motor to je podobna vec, zase ako jediny co idu touto cestou.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Jaké auto?
islo o nove nezabehnute auto, po zabehu sa mozno spotreba normalizuje na nizsiupokud by tato složitá technologie měla znamenat pětinovou úsporu paliva (a kdoví...)...Zdá se, že v praxi ani náhodou.
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Jaké auto?
Věř a víra tvá tě uzdraví!
Re: Jaké auto?
Já bych nebyl tak skeptický a Mazdu apriori neodsuzoval. Je sympatické, že to v době, kdy se neznalí politici upnuli k elektřině jako jediné alternativě, nezabalili a zkouší inovace navzdory rozšířeným trendům. Dal bych jim šanci. Kritizovat umí každý, ale jít v sériové výrobě neprobádanou cestou, to je hodné obdivu.
Spalovací motory nezajdou přirozenou cestou, protože věřím, že ještě neřekly poslední slovo, ale bezhlavě je zničí politici, kteří si neuvědomují, že většina elektromobilů má svůj výfuk v elektrárnách produkujících z neobnovitelných zdrojů.
Spalovací motory nezajdou přirozenou cestou, protože věřím, že ještě neřekly poslední slovo, ale bezhlavě je zničí politici, kteří si neuvědomují, že většina elektromobilů má svůj výfuk v elektrárnách produkujících z neobnovitelných zdrojů.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
Já si cením každého novátorského počinu, ale už bych byl znovu nerad v pozici zákazníka-novátora. A nezapomněli soudruzi v Japonsku čirou náhodou opět na to, na jaké palivové svinstvo (bio) tu, v EU, jezdíme?
Re: Jaké auto?
takze ten bordel ma spolocneho menovatelapepoh píše:ked tie lode zacnu po mojich cestach jazdit/dymit, potom to zacnem riesit.
ale ked sa tak stane, tak budu najprv musiet splnit emisne normy a homologaciu ako kazde ine vozidlo.
vtaka poznas po peri, a vag po vyfuku..
https://www.auto.cz/volkswagen-chysta-r ... ins-130261Nyní už je tu dokonce nabídka na jednu ze součástí VW Group.
Tou je MAN Energy Solutions, v Německu sídlící společnost zabývající se primárně výrobou velkých dieselových agregátů a turbín, které se využívají v lodích nebo v elektrárnách.
Re: Jaké auto?
"Finance na to by německý koncern mohl získat také prostřednictvím prodeje některých svých divizí. Spekulovalo se o prodeji výrobce motocyklů Ducati..."
A já proč bylo na společné moto vyjížďce potřeba dolít olej v motoru Ducati.
A já proč bylo na společné moto vyjížďce potřeba dolít olej v motoru Ducati.
Re: Jaké auto?
kurna, neni to infekcni? radsej parkovat s vacsim odstupom, nerad by zhanal antibiotika do nadrze.
Re: Jaké auto?
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
Možná bych doplnil praktickou variabilitu interiéru a prostornost v oblasti zadních sedaček.
Re: Jaké auto?
A já že byť píší 1.4, tak obsah je 1339 ccm. Povinné ručení....
A taky že ta jednaosma je dóóst živá
A taky že ta jednaosma je dóóst živá
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Ano, určitě to je infekční:pepoh píše:kurna, neni to infekcni? radsej parkovat s vacsim odstupom, nerad by zhanal antibiotika do nadrze.
https://www.novinky.cz/krimi/511809-pro ... -poli.html
Re: Jaké auto?
Ani se té značce auta nedivím
Oni přece můžou všechno, a policie i soudy jsou k nim jenom nespravedliví
Oni přece můžou všechno, a policie i soudy jsou k nim jenom nespravedliví
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
spalovacie turbíny su efektívne len pri výkonoch nad 110kW. Stále sa nevyriešili problémy s náhradou drahých materiálov pre turbíny. Keramika stále nehodlá spolupracovat dostatočne,a lopatky sa ulamuju. Takže nadalej musia používat nikel,chrom. Titán vypadol z dovodu menšej odolnosti voči teplu a neunosne vysokej cene. Zatial jediným dopravným prostriedkom,ktorý na pohon použil spalovaciu turbínu bol tahač pre tažké náklady Leyland. Dalej sa ešte požili v lokomotívach pre Union Pacific.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Jaké auto?
Pamatuji si Chrysler https://cs.qwerty.wiki/wiki/Chrysler_Turbine_Car tady video https://www.youtube.com/watch?v=CdCudNSti_Q
Myslel jsem jako hybrid, jak se tím kdysi chlubila China https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_vok
a zkoušela i Toyota https://www.auto.cz/toyota-vyvijela-poh ... rid-124341
Uvidíme a třeba se něčeho rozumného dočkáme. Zatím mám jasno a nemám důvod měnit.
Myslel jsem jako hybrid, jak se tím kdysi chlubila China https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_vok
a zkoušela i Toyota https://www.auto.cz/toyota-vyvijela-poh ... rid-124341
Uvidíme a třeba se něčeho rozumného dočkáme. Zatím mám jasno a nemám důvod měnit.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40