jerome píše:...Omču by si nevymenil za nič na svete...
Jsou pouze dvě auta, za něž bych byl ochoten tu moji černou holku vyměnit (modří už vědí)... Ta správná doba však ještě nenazrála.
P.S. Asi před osmi lety bylo na serveru Tipcars nabízeno k prodeji černé asi pět let staré Subaru kombi, snad Legacy, už si přesně nevzpomínám a nemám o kuřátkách zas takový přehled, ale co si pamatuju úplně přesně, byl třílitr s manuálem! Nějaké provedení sport, ani jsem netušil, že takovou variantu dělali. To by bývala byla taky zajímavá možnost...
Pitris píše:Já ale dnes viděl vnitřek (tuším že to byla nějaká) C4. Digidisplay jeden malý nad volantem (no to je taky něco ten pevný střed), druhý uprostřed nad kapličkou....
Před chvílí jsem na křižovatce stál vedle jakéhosi Renaulta (MPV?) a prohlídl si z kabiny trolejbusu vnitřek. Ti frantíci jsou s tím "fšechno uprostřed" úplně poťapaní Ještě ať tam dají i volant blbouni
frufru píše:Vyzerá to,že si s Bodlinou max.spokojný... ?
Taky jsem se držel hesla. Nikdy si nekupuj auto začínající na F: Fiat a fšecky francouzká fára. To heslo neplatí. Ta křesla v nové C3 jsou opravdu perfektní. I po dlouhé jízdě z toho vystoupím jako člověk. Bez bolesti zad a celkově se člověk necítí tak unavený. Je to stejný podvozek jak C4 Cactus, akorát to má kratší rozvor a menší kufr(o 80l). To auto primárně určené na dojez do práce a kolem komína, ale není problém s ním zajet i dál. V létě muselo hlavní auto do servisu. Problém s prostorem vyřešily malé kufry do letadla. Přidala se lednička a to auto dojelo do Chorvatska a zpět bez únavy a polámání.
hej fotely su gut, dovod preco som odskocil od kupy swifta, alebo 208 s bielym strukturovanym lakom na hlinach a za dobry peniaz. pred vstupom do showroomu som s tym pocital, ze ho berem domov (ale od momentu ked som si sadol...)
pred rokmi som nemal urobeny nazor na 3v. po odjazdenych 12tkm dojem dobry,aj na dialnici.
a to som sa obaval ci atmo 82k nebude brzda provozu. samozrejme otazka zivotnosti je stale otvorena .. http://www.citroenet.org.uk/miscellaneo ... etech.html https://www.youtube.com/watch?v=NHZrApVekXE
LPG X-CESS VST MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Pitris píše:Ti frantíci jsou s tím "fšechno uprostřed" úplně poťapaní
Jezdil jsem s tím v jednom Citroenu, Nissanu a tuším, že i v Toyotě, a navzdory počátečnímu nezvyku mi to nakonec vyhovovalo. Výhodu to představuje zejména pro ty, komu se horší zrak: vzdálenější pohled na oddálenou přístrojovku méně namáhá oči.
Veď práve,že som porovnával motory 2.0 103kw zhruba z toho istého obdobia. Netvrdím,že sú CRDi úplne bezporuchové,ale TDi-čka z tejto série a hlavne 16V sú doslova shity a to už bol ak sa nemýlim CR
Stačí so ohlídať to,to a to. Ako sme debatovali v inom vlákne - majitelia áut od VW groupe sa postupne zmieria s tým,že treba si niečo vždy hlídat a potom je všetko ok. Lenže pri iných značkách netreba hlídať nič a tie autá fungujú tak ako majú...
Rovněž jsem zvyklý jezdit, ne si stále něco hlídat. Evidentně to tak nemají všichni...
S koncernovými auty jsem jezdil, pokud jsem jejich opravy nemusel platit. V momentě, kdy mi došlo, že teď už je to na mně, během pár dní šlo to jediné, které jsem pořídil, do světa. Docela poučná zkušenost.
S koncernovými auty jsem jezdil, pokud jsem jejich opravy nemusel platit.
ktore auta okrem Mitsubishi su este take ze vrazas minimum penazi do oprav?
Znamy si kupil pred 8 rokmi na Tvoju radu tu na fore (tlmocil som mu ju vtedy) Mitsubishi ASX a teraz pre zmenu Outlander - spokojnost maximalna
ale ine podniky vari nevedia vyrobit kvalitne auto?
co taky Ford alebo Fiat alebo korejci alebo dalsi japonci? co je este take nizko poruchove okrem mysakov?
sused napriklad velmi chvali Forda az na to ze strasne hrdzaveju
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010