Magor ano, ale jen proto ze nema vkus. Tyhle kreace se do TP daji zapsat. Koneckoncu, bez toho by nesla udelat ani evidencni kontrola nutna k prepisu vlastnika.Brembo píše:Taktiež PZP bude nanič. Poistovna sa okamžite vyzuje-farba auta nesuhlasí s TP. STK -vozidlo neprešlo TK z dovodu nesuladu farby vozidla. Dalšia TK bude možná až po KO a prepísaní farby v TK alebo odstránení farebných folií. Taktiež v prípade nahodnej kontroly bude technický preukaz okamžite odobratý. Výhodná kupa s kopou problémov. Ten,kto to kupi,bude magor.
Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Re: Jaké auto?
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jaké auto?
Jedna pěkná je k mání https://www.autoscout24.cz/nabidky/skod ... ?cldtidx=6 "Jen" za 6.490,- €Jezevcik píše:Poslední dobrá škodovka před VW byla tisícárna....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
preco nie stovka? ved ta bola len facelift tisicky, inak ta ista kostra karoserie, tie iste napravy prevodovka a motorJezevcik píše:Poslední dobrá škodovka před VW byla tisícárna. Favorit byla jen o trochu menší zoufalost těch paskvilů od stovárny dále.
a potom:
do 100 aj 110R pripadne aj do 1000 sa dala domontovat zadna torzna tyc ktora vyznamne zvysovala stabilitu v zakrutach - urcite lepsie ako pevna zadna naprava na favorite ktora bola natvrdo zvarena z jedneho kusa
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Jaké auto?
Misojogi píše:preco nie stovka? ved ta bola len facelift tisicky, inak ta ista kostra karoserie,
ale už z východoslovenského plechu, nikoli z rakouského.
Možná by neškodilo, kdyby sis o tom napřed něco nastudoval, a až pak se vyjadřoval.Misojogi píše:...urcite lepsie ako pevna zadna naprava na favorite ktora bola natvrdo zvarena z jedneho kusa
Re: Jaké auto?
Vpredu pevna ramena s jednosmerym pohybem,vzadu kyvado,uzovka=lepsi v zakrutach nez Mc a vzadu ,,tuha,,? A jak by pak dopadly treba ziguliky se svejma zad napravama.
Nebo myslis,ze ty napravy byly stejne?
Jogi,trochu teorie a praxe,neuskodi.
Podvozek F a 100 konstrukcne jina galaxie.
Nebo myslis,ze ty napravy byly stejne?
Jogi,trochu teorie a praxe,neuskodi.
Podvozek F a 100 konstrukcne jina galaxie.
Re: Jaké auto?
vpredu mal favorit MacPherson ale vzadu mal obycajnu tuhu napravu(obycajna tyc ktora sa otaca okolo excentrickej osi moze chodit hore dole, nic viac), to viem pretoze som ho rozoberal, dokonca viac kusovPodvozek F a 100 konstrukcne jina galaxie.
tu uz Matiz ma lepsiu pretoze ma vzadu aspon viac prvkov a vyrovnavaciu stabilizacnu tyc
S130 a dalsie mala tzv vlecenu napravu ta na mna posobila najprepracovanjesim dojmom
urcite existuju daleko lepsie systemy ako tieto,
verim ze japonske vozy a BMW Audi Porsche a pod maju super napravy ale ja sa vyjadrujem k tym ktore som mal moznost vidiet a odskusat
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Jaké auto?
Zadny BMW....,psal jsem o nazoru a zkusenostech o F vs. uzovky vyjma Garde. Vlecku jsem nezminil. Psal o 100vce.
Napr v Alme je ,,divna ,,pevna naprava s ,,divnym,, ulozenim. (Neodborne umyslne napsano).
Funguje bez meho zasahu pro me nepochopitelne dobre a spolu s nastavenim predku,az nadstandartne na obycejne pro vetsinu,obycejne auto te doby.
Napr v Alme je ,,divna ,,pevna naprava s ,,divnym,, ulozenim. (Neodborne umyslne napsano).
Funguje bez meho zasahu pro me nepochopitelne dobre a spolu s nastavenim predku,az nadstandartne na obycejne pro vetsinu,obycejne auto te doby.
Re: Jaké auto?
McPherson je pojmenování tlumičové vzpěry kombinující tlumič, pružinu a často i otočný čep, ale o konstrukci nápravy jako takové, resp. zavěšení kol, toho mnoho neříká.Misojogi píše:vpredu mal favorit MacPherson
Pak jsi buď nevšímavý anebo nechápavý. "Tuhá náprava" je totiž něco úplně jiného.Misojogi píše:ale vzadu mal obycajnu tuhu napravu(obycajna tyc ktora sa otaca okolo excentrickej osi moze chodit hore dole, nic viac), to viem pretoze som ho rozoberal, dokonca viac kusov
Jinak na Favoritu nebylo z hlediska zvolené (výrobně, nákladově a vlastně i z hlediska údržby co nejjednodušší) koncepce zavěšení kol nic špatně (snad kromě několika desítek tisíc křivě svařených zadních náprav, které se vyráběly v BAZ na špatně nastaveném přípravku).
Nemá "lepší", má jinou, která se bez té tyče neobejde. Akorát se nejedná o žádný prvek navíc (to není víceprvkové zavěšení!), ani o "vyrovnavaciu stabilizacnu tyc", nýbrž o "Panhardskou tyč", kterou je ta zadní náprava příčně ustavena. Zadní náprava Favoritu se bez ní v klidu obejde, resp. ji k ničemu nepotřebuje.Misojogi píše:tu uz Matiz ma lepsiu pretoze ma vzadu aspon viac prvkov a vyrovnavaciu stabilizacnu tyc
Jestli narážíš na zadní nápravu "se šikmými osami kývání" (takhle se to totiž správně jmenovalo, o "vlečenou nápravu" rozhodně nešlo, neboť pak by nemohla být hnací), tak tu mělo méně než 1% vyrobených vozů řady 742. Snad to nechceš prezentovat jako etalon, když to vlastně téměř žádná škodovka koncepce "vše vzadu" neměla!Misojogi píše:S130 a dalsie mala tzv vlecenu napravu ta na mna posobila najprepracovanjesim dojmom
Jednak ti ve výčtu chybí Mercedes a italské vozy, jednak bych v klidu vyhodil Audi - ne z důvodu konstrukce, ale pro celkovou neodladěnost, resp. nedotaženost z hlediska nastavení. Ono totiž platí, že i z jednoduché konstrukce se správným nastavením dá vymáčknout maximum, a zrovna Favorit je toho zářným příkladem, zatímco třeba taková extrémně složitá přední náprava Audi A4 či Passatu nikdy nedokázala předvést vlastnosti, jaké jí byly dány do vínku konstrukčním uspořádáním.Misojogi píše:urcite existuju daleko lepsie systemy ako tieto,
verim ze japonske vozy a BMW Audi Porsche a pod maju super napravy
To je sice prima, nicméně z hlediska toho, k čemu jsi dospěl, jsi opět úplně mimo.Misojogi píše:ale ja sa vyjadrujem k tym ktore som mal moznost vidiet a odskusat
P.S.: Byl by z tebe skvělý bruselský úředník - podívej se do zrcadla a plivni si do ksichtu!
Re: Jaké auto?
Scott-Russelův mechanismus!Pedro píše:Napr v Alme je ,,divna ,,pevna naprava s ,,divnym,, ulozenim. (Neodborne umyslne napsano).
Re: Jaké auto?
co na to povedat ?Byl by z tebe skvělý bruselský úředník
na rozdiel od spominaneho uradnika si aspon precitam opacny nazor a uznam ho
vlastne vdaka za objasnenie, naozaj som mal o favorite horsiu mienku
viem ze bola az na zaver a ze bolo malo kusov ale mal som dojem ze je lepsia ako favorit ktory bol z tohto pohladu (zadnej napravy) krokom spatJestli narážíš na zadní nápravu "se šikmými osami kývání" (takhle se to totiž správně jmenovalo, o "vlečenou nápravu" rozhodně nešlo, neboť pak by nemohla být hnací), tak tu mělo méně než 1% vyrobených vozů řady 742.
pripustam ze to mohol byt len moj subjektivny dojem
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Jaké auto?
Ano, v závěru výroby, ale hlavně - pouze k několika málo vybraným provedením.Misojogi píše:viem ze bola az na zaver a ze bolo malo kusov
Jo, konstrukčně byla navržená dobře, akorát že hnací nápravu musíš vždy řešit jinak než "nehnací". Tedy srovnáváš principiálně nesrovnatelné - Favorit, jako předokolka, si vystačil s podstatně jednodušším řešením. Žádný krok zpět se proto nekonal!Misojogi píše:ale mal som dojem ze je lepsia ako favorit ktory bol z tohto pohladu (zadnej napravy) krokom spat
P.S.: Zadek "se šikmými osami kývání" měla např. poslední generace Space Wagonu. Proč? Inu proto, že existoval i ve verzi 4x4 a u MMC se tehdy ještě nešetřilo na poctivé konstrukci.
Re: Jaké auto?
A co teprve takový transaxle od Alfy?
https://fr.m.wikipedia.org/wiki/Fichier ... nsaxle.jpg
https://fr.m.wikipedia.org/wiki/Fichier ... nsaxle.jpg
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Jaké auto?
Absolutní špičkou však byl Multi-link od MMC. Už nikdo další si příště netroufne něco takového vyrábět sériově.
A koho to zajímá, nechť si vyhledá rovněž tzv. lyrovou zadní nápravu u předposlední generace Space Wagonu.
A koho to zajímá, nechť si vyhledá rovněž tzv. lyrovou zadní nápravu u předposlední generace Space Wagonu.
Re: Jaké auto?
Tak snad jen co "dělá" ta lyrová zadní náprava (od stopáže 2:32):
https://www.youtube.com/watch?v=mQROELotLjk
https://www.youtube.com/watch?v=mQROELotLjk