Jaké auto?

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Jaké auto?

Příspěvek od NOVON »

Pitris píše:Tak Mišo - máš tady tip za cca 1000 éček 8)
NOVON píše:....cenu porizeni 5000 kč + Ve finale to vyjde na nejakych 25 tis.kc i s porizenim....

MAZDA 323F,typ BJ,1.5 16V 65kw,r.v.99
Pokud je mišo zrucny autoklempiř tak ano..
Jsem se dival do dutin a v te mazde NENI ani znamka po ochrannem vosku.Jinak je to takova "motokara",o nejakem komfortu nemuze byt ani rec.Co se tyce toho zminovaneho komfortu odpruzeni,resp.podvozku,tak je na tom hure nez oktavka,bohuzel.Silne mi to pripomina civic 6G,se kterym jsem parkrat jezdil.Nicmene kdo si rad vychutnava sportovni jizdu,tak by byl spokojeny,kde zatocis,tam to jede..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27512
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9949
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Colommbo »

Jo, nejkrásnější trojka a poslední řada, která ještě za něco stála... :wink:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Jerry3 »

328 bych bral.
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Jaké auto?

Příspěvek od bloke »

Pred pár týždňami v relácii Grip: 17-ročné BMW 316i E46 compact, pôvodne chlapec nezohnal v Nemecku nijakého kupca za viac než 150 EUR, nakoniec ho cez známosti moto-TV-redaktora strelili za protekčne vysokých 500 EUR (cez "Sozialauftrag"). Ale ešte to malo modré logo (prešlap to chystané čiernobiele).
Vo výsledku chcel zaňho aj s príplatkom nejaké lepšie auto, vystačilo na ojazdenú Daciu.
https://www.tvnow.de/rtl2/grip-das-moto ... hr/2017/09
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Pedro »

Souhlas. A posledni "zivocisna" M3" s R6. Nastupce sic silnejsi, ale takovy nijaky, aapon teda z mejch pocitu z jizdy.
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Misojogi »

BMW řady 3 E46
kamarat to mal a zralo to minimalne 16 litrov na 100km
povedal ze nikdy viac a strelil to nakoniec ciganom za facku aby sa toho zbavil
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Jaké auto?

Příspěvek od lengy60 »

Tak to měl asi rozbitý. :lol:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27512
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Pitris »

Mišo to BMW je trošku mimo Tvoje podmínky :)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5791
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Jaké auto?

Příspěvek od jerome »

Pitris píše:Tak Mišo - máš tady tip : MAZDA 323F,typ BJ,1.5 16V 65kw,r.v.99
Na sporadicke tahanie vozika ano,ale na tahanie karavanu asi ee :|
NOVON píše:MAZDA 323F,typ BJ,1.5 16V 65kw,r.v.99 ...kde zatocis,tam to jede..

rypak jeden :mrgreen: :lol:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5791
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Jaké auto?

Příspěvek od jerome »

NOVON píše:Uz jsem ti to psal,nekorodujici auto (pokud nebylo vice bourane) je stara dobra AUDI 80.
Par jich bylo k mani,sice v cesku,ale bylo..Jenze nez se ty rozhybes,tak jsou fuč.
Tiez poznam jednu v blizkej rodine. Po hrdze ani stopa jedine co sa riesilo vnutorny tapacir/potah a vonkajsie listy na dverach.
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Jerry3 »

jerome píše:
NOVON píše:MAZDA 323F,typ BJ,1.5 16V 65kw,r.v.99 ...kde zatocis,tam to jede..

rypak jeden :mrgreen: :lol:
Měl jsem to potěšení poznat ještě něco mnohem lepšího: jede to přesně tam, kam třeba, aniž by se tomu řidič musel nějak moc věnovat. :D
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27512
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Pitris »

A nejhorší je, že má asi pravdu :evil: http://www.autoforum.cz/zajimavosti/ham ... -internetu :roll:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Misojogi »

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/te ... hteli-mit/
Automobilky by i v tak konkurenčním prostředí uměly vyrobit zajímavá a levná auta, jenže tyhle jejich bábovičky rozšlapává okovaná bota regulací. Jsou to právě všechny možné technické, ekologické a bezpečnostní předpisy, které diktují základní formu všech aut na trhu. Jsou velice striktní a výrobcům dávají velice málo svobody. Právě proto jsou si auta čím dál tím podobnější a hlavně proto jsou čím dál více vzdálené představám podstatné a jinak neignorovatelné části zákazníků o ideální podobě vozu. A auta se dělají v prvé řadě pro regulace a až v druhé pro ty, kteří je kupují. Proč? Protože to jinak nejde.

Výrobci aut jistě musí vědět, že systém start stop nikdo nechce, že litrový tříválec není ideální motor pro Octavii, že převodovka „z Corvette” se vážně nehodí do Opelu Astra. Jjenže co mají dělat, když mají pod krkem nůž obrovských pokut za nadlimitní spotřebu resp. emise CO2? Výrobci aut jistě vědí, že „orlí nos” trojkovému BMW nesluší. Jenže co mají dělat, když auto musí být dostatečně ohleduplné k chodcům při nárazu, jinak nebude moci do prodeje? Výrobci aut jistě vědí, že byste v interiéru měli rádi některé na omak příjemnější materiály, třeba stropnici. Jenže když ta nová musí být o několik desítek procent méně hořlavá, než ta, co jste měli ve starším autě, na mazlení už prostě nikdy nebude.

Bezpečnostní regulace jsou vůbec téma. Když se třeba v USA začal používat nárazový test malou částí přídě, konkrétně čtvrtinou, musela být struktura aut v mnohých případech zásadně upravena - šasí najednou muselo být pevné ve směrech, jako nikdy předtím. Výhoda pro zákazníky, jistě, ale pro výrobce nutnost předělat i věci, které by vás ani nenapadly a které jsou znovu limitující pro podstatnou část jeho konstrukce.

Musel se mj. změnit způsob, jakým se nafukují airbagy, protože hlavy pasažérů se najednou začaly pohybovat diagonálně, nikoliv dopředu a dozadu nebo do stran. A když upravíte tvar airbagů, musíte vzít v potaz i ona slepá tlačítka, která by s nimi mohla nějakým způsobem kolidovat. Změny regulí zejména v oblasti airbagů můžou znamenat i konec výroby auta - a Dodge Viper údajně není sám -, protože k tomu, aby vůz nové směrnice splnil, musel by být přepracován tak zásadně, že se to při jeho prodejích automobilce už vůbec nevyplatí dělat.

Bylo by ale naivní házet všechno jen na regulace, tak jednoduché to není. Ty jsou jen jednou stranou kleští, druhou a stejně drastickou představuje tlak nás samých, zákazníků. Naprostá většina z nás už dávno ztratila chuť platit něco navíc, a tak chceme cokoli koupit co nejlevněji. Ten start-stop by v autě být nemusel, pokud by výrobce mohl pokutu směrem k EU za jeho absenci promítnout do ceny, kterou bychom pak zaplatili. Jenže to neudělá skoro nikdo, a tak je tu start-stop, nižší cena a beztak nespokojený zákazník, který dal tolik peněz za auto s obtěžující věcí, o kterou nestál.

Jistě, iniciativa v tomto ani v jiných zmíněných případech nebyla na straně zákazníků, kdyby ale netlačili na cenu takovým způsobem, jako to dnes dělají, dovolili by automobilkám alespoň trochu volněji dýchat a ne každé regulaci se přizpůsobovat maximálním možným způsobem. Zákazníci ale na cenu tlačí, a tak výrobcům prostě nedávají na výběr - ti dělají, co mohou a i když se v rámci možného jistě snaží udělat auto představám klientů co nejbližší, nikdy jej neudělají tak blízké, jak by si obě strany přály.

Neustále bující regulace jsou tak významným faktorem až v posledních dekádách a spolu se stejně omezeným prostorem pro náklady jsou důvodem, proč dnes auta nejsou přesně taková, jaká byste je chtěli mít, alespoň ne ta masově vyráběná. Možná nežehráte, však nové vozy jsou čím dál tím bezpečnější, neustále se rozrůstá jejich základní výbava, jsou stále rychlejší a přesto stále levnější či nejhůře stejně drahá. A že žehráte a chtěli byste od nich něco navíc? Pak byste nejen vy, ale spousta dalších museli být ochotni zaplatit za auto citelně více než dnes. A to se, obáváme se, nikdy nestane...
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Jerry3 »

Pitris píše:A nejhorší je, že má asi pravdu :evil: http://www.autoforum.cz/zajimavosti/ham ... -internetu :roll:
Řízení např. moderních a dražších Audi mi připadá jako boj s třípísmenkovými systémy, a to pokaždé, kdybych snad dostal chuť se trochu svézt. :x
Odpovědět