Zdravím, uz pul roku resim problém a nikdo mi není schopen poradit tož zkusím zde:
Auto focus c-max 1.8 benzin 92 kW.
Problem:při akceleraci me auto zacuka mezi cca 2700-2900 ot. Většinou na 3,4 a 5. Dela to pouze v tomto intervalu.
Mam nove poloosy, komplet vyfuk (neměnilo se kvůli teto závadě). Nove svicky, lambda dle technika na emisich ok,prý jen slabší katalyzátor.
Diagnostika neukázala nic.
Vyzkoušel jsem již 2 garázisty i autor servis. A bylo mi receno:
Svicky (vyměněno závada trva)
Ucpaný ventil u nadrze (profouknuto,jezdím s volnym vikem závada trvá)
Zásrany pal.filtr (pak mi servis řekl že vlastně u tohoto auta je filtr součást nádrže takže se nemeni komici:-)
Zásrana pal. sousta-používat aditiva (vyjezdíl jsem 2 plechovky vif a k nicemu)
Vzduch filtr a olej menen po 10000 každý cca půlrok.
Auto zere cca 0.3 l/1000 oleje, proto jsem dal 5w40 maxlife valvoline. Jestli to muže byt tím netuším?
Bylo mi ještě řečeno že to muže byt spojka, samo ale nechci měnit spojku zbytečne,když neprokluzuje apod.
Setkal se někdy někdo s ničím podobnými?
Děkuji moc:-)
Cukani při akceleraci
Moderátor: Colommbo
- Durex
- Příspěvky: 3948
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukani při akceleraci
Ahoj,i když nejsem autař,tak to vezmu logicky:
Spojka to nebude,protože ta by prokluzovala i jinde než jen v tomto pásmu ...
Zaráží mě slabší kat,když máš komplet nový výfuk ... vyměněn i s katem? Kolik je na něm najeto?
To,že je filtr v nádrži neznamená,že se nemění ... Jinak ale kdyby to bylo ucpaný,tak to nebude stíhat i při plných otáčkách
Palivová soustava by taky nedávala se vzrůstajícíma otáčkama.
Já bych to viděl na nějaký přechodový řežim palivový mapy. Zaměřil bych se na škrtící klapku a tps ...
Spojka to nebude,protože ta by prokluzovala i jinde než jen v tomto pásmu ...
Zaráží mě slabší kat,když máš komplet nový výfuk ... vyměněn i s katem? Kolik je na něm najeto?
To,že je filtr v nádrži neznamená,že se nemění ... Jinak ale kdyby to bylo ucpaný,tak to nebude stíhat i při plných otáčkách
Palivová soustava by taky nedávala se vzrůstajícíma otáčkama.
Já bych to viděl na nějaký přechodový řežim palivový mapy. Zaměřil bych se na škrtící klapku a tps ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Cukani při akceleraci
Ahoj,
cuká to jakoby "vynechával" přívod paliva od vstřiku, nebo nešel impulz od některé cívky na svíčku? Předpokládám, že ano, když tu popisuješ problém při akceleraci. Dělá to při studeném, nebo i zahřátém motoru?
Trošku tu závadu rozepiš, může to navést při pomoci
Mě škubalo auto, když jsem měl v "načnutý" jeden ze vstřiků.
Další auto škubalo, když byl silně zahřátý olej (dlouhá a rychlá jízda po dálnici), bylo vadné čidlo polohy klikového hřídele.
Filtr, i když je součástí palivového čerpadla, se také (u některých vozidel) mění, zpravidla ale až po 200.000 km.
A co klapa?
Edit: Durex byl rychlejší
cuká to jakoby "vynechával" přívod paliva od vstřiku, nebo nešel impulz od některé cívky na svíčku? Předpokládám, že ano, když tu popisuješ problém při akceleraci. Dělá to při studeném, nebo i zahřátém motoru?
Trošku tu závadu rozepiš, může to navést při pomoci
Mě škubalo auto, když jsem měl v "načnutý" jeden ze vstřiků.
Další auto škubalo, když byl silně zahřátý olej (dlouhá a rychlá jízda po dálnici), bylo vadné čidlo polohy klikového hřídele.
Filtr, i když je součástí palivového čerpadla, se také (u některých vozidel) mění, zpravidla ale až po 200.000 km.
A co klapa?
Edit: Durex byl rychlejší
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Cukani při akceleraci
Auto aktuálně na tacho 130 000. Kupovano pred 3 lety pri 75 000 ale kolik ma doopravdy bohuzel nedokazu odhladnout.
Dela to při zahratem motoru. Pri studenem ne...
Katalyzator je puvodni - menil se komplet vyfuk bez katu.
Dalsi voditko voditko: Kdyz pri jizde vyhodim kvalt, tak mi zacnou litat otacky (nekdy vice nekdy mene). Pokud auto stoji, otacky drzi jak pribite.
Skrtici klapku jsem si nechal cistit asi pred rokem a delali to pravdepodobne nejakym sprejem. Samozrejme se to nezlepsilo
Dela to při zahratem motoru. Pri studenem ne...
Katalyzator je puvodni - menil se komplet vyfuk bez katu.
Dalsi voditko voditko: Kdyz pri jizde vyhodim kvalt, tak mi zacnou litat otacky (nekdy vice nekdy mene). Pokud auto stoji, otacky drzi jak pribite.
Skrtici klapku jsem si nechal cistit asi pred rokem a delali to pravdepodobne nejakym sprejem. Samozrejme se to nezlepsilo
Re: Cukani při akceleraci
Snímač tlaku v sání? Vypadá to asi takto https://www.autokelly.cz/Product/ED-STE ... 3;33169947 a bude to někde na cestě vzduchu do válce. Může to být i za klapkou někde nepřístupně. Možná to zkusit odpojit a mohlo by to jet v nouzáku bez problému i když na ho*no (taky to nemusí jet vůbec, nevím). Případná oprava pouze výměnou. V té součástce dochází k deformaci membrány při jejím chodu a nic nevydrží věčně. Také diagnostika je problematická, dělá se to multimetrem, ŘJ nemusí poznat chybu pokud by byla v rozmezí běžných hodnot. https://youtu.be/ijK2LsN8ipw
Je čistý celý sací trakt? Nemá to nějaké klapky v sání, které by se mohly za jízdy hýbat? Není od věci připíchnout diagnostiku a projet se přímo s ní
Je čistý celý sací trakt? Nemá to nějaké klapky v sání, které by se mohly za jízdy hýbat? Není od věci připíchnout diagnostiku a projet se přímo s ní
Re: Cukani při akceleraci
co takto MAP senzor, vaha vzduchu a pripadne prisavanie falosneho vzduchu?
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Cukani při akceleraci
jeMisojogi píše:co takto MAP senzor
skodovkar píše:Snímač tlaku v sání
Re: Cukani při akceleraci
Za prvé, ikdyž máš nové svíčky, vyndej a zkontroluj odtrh, nedávej předepsaných 1.3 ale jen 1mm. Než je vyndáš, až bude tma, nastartuj a rozprašovačem nastříkej mlhu na kabely svíček. Jak se ti rozsvítí jak neonky vyměnit. Povol vysokonapěťovou kostku ke svíčkám a zkontroluj, jestli se neprobíjí zespodu na kostru. V poslední řadě asi máš vířivé klapky v sání, kontrola podtlaku a funkčnosti, to jsou ty otáčky kolem 3 tisíc, kdy se mění mapa ŘJ a zároveň tvar sání. Houpání při volnoběhu volnoběžný ventil , má již něco za sebou, a již pomalší reakce od ŘJ - výrobní vada SW. Mě to lítá taky a jezdím tak již 100 tisíc. Háklivé na kvalitu benzínu. To cukání je vždy svíčka, kabel, cívka ( kostka)
Nejběžnější vady Fordu.
Nejběžnější vady Fordu.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50