ake ma samovybijanie?
teda co sa moze stat ked povedzme bude tyzden pripojeny k akumulatoru vo vozidle. Na start moze byt super ale inak - to by asi chcelo prepocitat
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
Nejsem autoelektrikář a Mišovi příspěvky ignoruji, takže přesně nevím, proč tu zatahujete kondenzátor k baterii na startování. Vyobrazený "kapacitátor" tam bude kvůli subwooferu většího výkonu, kdy máte nataženy slabé vodiče až do kufru pro přenášení (hudební) špičky výkonu, kdy vám tu krátkou potřebu kondík dokrmí. Je to ale jen můj názor, vidím to takhle poprvé a určitě tuto debatu nebudu dále krmit.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90 Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
takže přesně nevím, proč tu zatahujete kondenzátor k baterii na startování.
to nebol moj prispevok, niekto tu napisal ze kapacitator (velky kondenzator) mu pomaha pri startovani v zime, tak som sa toho chytil
a inde dokonca niekto navrhoval len z kondenzatorov spravit startovaciu bateriu vhodnu do kazdej zimy schopnu dat obrovsky prud
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
Ten kapacitor má smysl z hlediska zajištění dostatečného proudu (přesněji proudového nárazu či špičky) pro první záběr startéru. Jenže musel by být pro tento účel také správně zapojený, tj. silový výstup do startéru namísto do zesilovače. Jenže slabou baterku tím nevylepšíš. Ba právě naopak, vždyť kapacitory bylo to, co si svým způsobem vynutilo pokrok i v případě autoakumulátorů. Teď narážím zejména na "válcové" (složené z válců) baterie zn. Optima.
Jerry3 píše: Teď narážím zejména na "válcové" (složené z válců) baterie zn. Optima.
Neříká se jim svitkové baterie? Kolega prodává Explorera se svitkovou baterií, což zdůrazňoval v inzerátu. Jinak bych o jejich existenci nevěděl. Doba jde dopředu.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90 Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Bohužel jsem to ještě nezjišťoval. Jen jsem na to narazil u fotovoltaiky, kdy to chtěli přesně tak zapojit, že to ta elektronika pozná. Já to v jiných případech jen nafázuji na stávající síť, která je pravá L1 jsem řešit nepotřeboval, neboť bych ji nepoznal ani na transformátoru a s hlavními zdroji v síti nedojdu do styku. Měřák na to nemám.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90 Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Soudruzi, slovo kapacitator navic ve spojeni "směšovací kapacitator", nevim zda existuje.
Trochu dle obrázku, to vypadalo, jako to co přesouvá De Lorean do, z budoucnosti. A jestli si myslíte, ze si z toho delam prcu, tak ano.
Dr Emeth Braun a Marthy,........
Ten kapacitor má smysl z hlediska zajištění dostatečného proudu (přesněji proudového nárazu či špičky) pro první záběr startéru. Jenže musel by být pro tento účel také správně zapojený, tj. silový výstup do startéru
ano presne toto som chcel, nad tymto uvazujem
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010