....tak to se moc nepovedlo "na městské couračky" je diesel to nejnešťastnější řešení.JiRaY píše:.....dCi....si táta pořizoval vyloženě na městské couračky a kvůli spotřebě a praktičnosti....
Co na městské couračky
Moderátor: Colommbo
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
To je nám jasné že to není bůhvíjaká volba,ale k tomuhle jsou ty malé nákupní tašky primárně určené a mít auto na městské pojížďky v benzínu,to by nás sežralo,kolega jezdí s Octavií 1,6i po městě stejné couračky a v téhle zimě hladce i přes 10 l/100km,a v létě pod 8l/100km nejde a to je pro nás šílenost
Diesel je na dlouhý štreky. S tím nafťákem se asi pod 6litrů na sto při městských couračkách stejně nedostaneš. Hůř se to zahřívá - pokud Ti tedy "nezmrzne" nafta, větší opotřebení motoru, a kvůli těžšímu předku i podvozku, (teď) dražší nafta jak benzin, větší servisní náklady (filtry, STK) - a já jezdím po městě s benzinovou jednapětkou (a nijak extra úsporným stylem) za zhruba 6 a půl na sto.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
To chápu,já jsem založením taky radši benzíňák,ale prostě spotřeba hovoří jasně,6,4 litrů na sto nebo 8l je rozdíl,bohužel a proto jezdíme diesely po městě i krátké trasy...Ten Tvůj motor je svou úsporností známý,mám dojem že je to jeden z nejspořivějších benzíňáků tohoto objemu a výkonu,ostatní motory mají trošku jiné spotřeby,spíš kolem 8 litrů...Jinak o autě v motorizaci jako máš Ty jsem celkem dost přemýšlel,ale po tom co jsem si o tom motoru přečetl jsem od toho upustil,většina lidí co to vlastní na to nadává z důvodu (prý ) nevhodného zpřevodování a slabého motoru,byť za cenu dobré spotřeby je to prej zoufale líný
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
JiRaY: nechci rejpat,ale kolik stál servis toho ropáka? Já jen že ten rozdíl oproti spolehlivému benzínu stejně neprojedeš
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Jestli něco do města,tak motor benzin 1.0 až 1.3 a v automatu. jinou logickou variantu nevidím ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
to JiRaY: Je fakt, že 1.5VTEC má trošku delší převody, ale stopatnáctikoňová jednapětka v benzinu mi jako slabý motor teda nepřijde a na akceleraci se tomu 1.5 dCi 100%-ně přinejmenším "vyrovná" - i se spotřebou 6,5/100km.
Líný ten motor rozhodně není, tomu věř, ale každý má holt trochu jiné priority.....
A "neVTECová" jednačtverka (která ale po městě jezdí tak za sedum) s devadesáti koníky "strčí do kapsy" i stokoňovou benzinovou Fabču....a "třídvířko" taková "nákupní taška" je.
Líný ten motor rozhodně není, tomu věř, ale každý má holt trochu jiné priority.....
A "neVTECová" jednačtverka (která ale po městě jezdí tak za sedum) s devadesáti koníky "strčí do kapsy" i stokoňovou benzinovou Fabču....a "třídvířko" taková "nákupní taška" je.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Nic ve zlém, ale na co potřebuješ po městě, kde je povolená rychlost 50 km/h, resp. někde i 80 km/h nějaký přehnaný výkon?JiRaY píše:...Jinak o autě v motorizaci jako máš Ty jsem celkem dost přemýšlel,ale po tom co jsem si o tom motoru přečetl jsem od toho upustil,většina lidí co to vlastní na to nadává z důvodu (prý ) nevhodného zpřevodování a slabého motoru,byť za cenu dobré spotřeby je to prej zoufale líný
To mohu jenom potvrdit, já nejraději jezdím po městě a okolí v malém Daihatsu Cuore v automatu s litrovým motorem a v těchto podmínkách je takové vozidlo, alespoň dle mého názoru, jako ryba ve voděDurex píše:Jestli něco do města,tak motor benzin 1.0 až 1.3 a v automatu. jinou logickou variantu nevidím ...
mas na mysli Hondu Civic VTEC?a já jezdím po městě s benzinovou jednapětkou (a nijak extra úsporným stylem) za zhruba 6 a půl na sto.....
_________________
Honda CIVIC 1.5i VTEC 84kW Q8 Formula
Honda CBR 600 F4 PC35 81kW Motul 7100
a kolko Ti zerie na dlhe trate?
kolko Ti zereie po meste a kolko na dlhe trate ?já nejraději jezdím po městě a okolí v malém Daihatsu Cuore v automatu s litrovým motorem a v těchto podmínkách je takové vozidlo, alespoň dle mého názoru, jako ryba ve vodě
mozes sa rozpisat ?
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Ano. Když jsem s ní byl loni v létě v Černé Hoře.....Misojogi píše:....mas na mysli Hondu Civic VTEC?
a kolko Ti zerie na dlhe trate?
.....tak jsem jel (v noci po dálnici do Splitu) za 5,2 na sto, zpátky (taky po dálnici, ale přes den a s klimou) za 6,1 na sto. A v létě 2010 jsem byl "u Vás" v Tatrách (ještě bez "Milera")Pitris píše:.....Brno - Budva (CG) - Brno. 4 dospělí, plný zavazadlový prostor a asi polovina cesty s klimou. Držel jsem se těsně pod, nebo na hranicích rychlostních limitů byť s ručičkou otáčkoměru někdy za šestkou Za 14dní to vyšlo na 5,76litru na 100km.
(Brno - Vídeň - po dálnici do Splitu, a pak po pobřeží do Budvy v Černé Hoře, tam "nějaké to" popojíždění, a zpět téměř po stejné trase. Najeto 3300km na 190litrů benzinu + ten "Miller").
Jinak o "mé" dlouhodobé spotřebě tady: www.oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=968&start=22 a celoročně od ledna do ledna mě to v roce 2011 vyšlo průměrně na 6,4l/100km.Pitris píše:.....P.S. Teď jsem najel s benzinovou jednapětkou (a olejem Q8 10w50) 1000km na "dovču" do slovenských Vysokých Tater (400km tam - z toho asi půlka po dálnicích / 200km tam "popojížďky" / 400km zpět stejnou cestou) za 60litrů benzinu (sice v rámci rychlostních limitů, ale i s využíváním otáček nad 6000/min) - čili 6litrů na 100km.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Obě Xantie máme již dost dlouho a proto máme v úmyslu je obě vyměnit za něco jiného,Táta šel cestou Clia,proto jsem už v úvodu psal že auto nepatří mně,je proti benzínu zaujatý,prostě benzín nechce za žádnou cenu...moje příští auto bude v benzínu,ovšem dělám si chutě na japonce v motorizaci 1,8i a to se z té spotřeby po městě asi přeskočím K tomu automatu,děkuji,nechci,opravdu mám řazení rád,a nechci si přidělávat starosti ještě s automatem...
Otec má svoje vysněné auto MB 124 3,0D,který svojí žravostí hravě předčí soudobé benzíňáky,a ten si chce v brzké době pořídit,a k tomu mělo sloužit to Clio aby vykrývalo ty cukačky po městě a rozvozy náhradních dílů,dneska se odvezlo do opravy a čekáme na verdikt,jak to dopadne,bohužel nějaké takové přibližovadlo v dieselu v provedení VAN celkem potřebujeme,jiná možnost není,benzínové auto neprojde
Otec má svoje vysněné auto MB 124 3,0D,který svojí žravostí hravě předčí soudobé benzíňáky,a ten si chce v brzké době pořídit,a k tomu mělo sloužit to Clio aby vykrývalo ty cukačky po městě a rozvozy náhradních dílů,dneska se odvezlo do opravy a čekáme na verdikt,jak to dopadne,bohužel nějaké takové přibližovadlo v dieselu v provedení VAN celkem potřebujeme,jiná možnost není,benzínové auto neprojde