To už neplatí, vývoj proste nezastavíš.kornel píše:Ziaden seriovy motor nieje nastaveny na hranu ani zdaleka...
Moderné motory TSI sú už z výroby nastavené za hranou.
Moderátor: Colommbo
To už neplatí, vývoj proste nezastavíš.kornel píše:Ziaden seriovy motor nieje nastaveny na hranu ani zdaleka...
Akych sucasti konkretne a ktorych motorizacii??.. to som teda fakt zvedavy. Plus podlozit konkretne faktami, ak nieco take tvrdimeemge píše: TSI sa preslávili svojou poruchovosťou a poddimenzovaním niektorých súčastí, ako keby boli "za hranou".
Presne toho sa týkal môj fór, ktorý zbytočne dramatizuješ.kornel píše:P.S 1.2 a menej 1.4 TSI malo problematicke rozvody, ovsem len u prvych rocnikov, inak ani tieto motory nemaju v podstate ziadne problemy...
rozpis sa..Co mam priame skusenosti, ludia povacsine nevedia jazdit s benzin turbomotormi, nevedia ich silne stranky vyuzivat tak aby zbytocne nezatazovali a nenamahali komponenty viac nez je nutne.
Lenže tie autá nie sú žiadne špeciály určené pre pretekárov.kornel píše:...Co mam priame skusenosti, ludia povacsine nevedia jazdit s benzin turbomotormi, nevedia ich silne stranky vyuzivat tak aby zbytocne nezatazovali a nenamahali komponenty viac nez je nutne...
Máš pro to oporu formou ověření shodnosti objednacích čísel dílů? Dnešní způsob výroby totiž umožňuje naopak maximální pružnost.kornel píše:...vyrobca predsa nebude vyrabat 20 rozne konstrukcne-materialovo odlisne nadimenzovany ten isty typ motora pre rozne oblasti kde sa dany voz-motor predava..UNIFIKACIA, inak moze svoj business zavriet..atd., jednoducho vyrobca vyrobi a nadimenzuje motor, komponenty ako aj naladi softver tak, aby mal dostatocne rezervy fungovat v akomkovelk prostredi za akychkolvek moznych podmienok...
https://www.autochip.eu/sk/chiptuning/t ... /id-14039/
Níže naleznete parametry před a po úpravě pro vozidlo: Citroen Berlingo 2.0 HDI - 90 HP. Modelová řada vyráběná od roku 2000.
Úprava tohoto modelu se provádí přes diagnostickou zásuvku. Řídící jednotka motoru od společnosti Bosch. Typ řídící jednotky EDC15C2.
Parametry Originál Úprava
Výkon HP 90 HP 118 HP
Výkon KW 66 KW 86 KW
Točivý moment - +58 NM
Maximální rychlost + 3 KM/H
Spotřeba město -0,30 L / 100 KM
Kombinovaná spotřeba -0,25 L / 100 KM
Spotřeba mimo město -0,20 L / 100 KM
vyzera to super, ale mam taky blby pocit z toho takze rad by som si verifikoval ci je to realne ...Chiptuning Vášho vozidla obsahuje
počítačová diagnostika motorovej jednotky pred a po úprave
úprava Vášho súčasného programu riadiacej jednotky
záloha pôvodného softvéru na CD *