Auto po zvarani CO2 nestartuje
Moderátor: Colommbo
Auto po zvarani CO2 nestartuje
nechal som auto Matiz vyvarit klampiarovi, ktory zvaral zadny naraznik (daval nove celo)
vsetko som vzadu odstrojil vratane kablov a pre istotu som aj vycerpal nadrz s benzinom. (bezpecnost pri praci)
Po vyvareni a nastriekani som naspat pozapajal kable, vlozil spat cerpadlo do nadrze a nalial 15 litrov benzinu a chcel nastartovat.
Zial motor sice toci aj dve minuty, ale nenaskoci ani ťuk.
Rozmyslam kde by mohla byt chyba
moze byt zavzdusnene?
moze vyschnut palivovy filter a zapchat sa tak?
moze zblbnut imobilizer?
Inak klampiar NEODPOJIL baterku pocas zvaranie, ze vraj zvara uz 30 rokov a nikdy to nerobil
(u niektorych aut dokonca ked clovek odpoji bateriu tak moze ist rovno do servisu na nastavenie RJ)
Mozno to problem je ale zasa sa mi nechce verit ze by odisla riadiaca jednotka (CO2 ma cca 20V a elektronika v aute je dimenzovana minimalne na 40V napatove spicky)
Palubovka vyzera normalne ale ukazuje 0 litrov benzinu (ale merac paliva zacne ukazovat az ked naskoci motor)
mate nejake napady co by to mohlo byt?
do nicoho ineho som nesahal, maximalne som este nastriekal vyfuk pod autom ked bol na dvihaku hlinikovou farbou
vsetko som vzadu odstrojil vratane kablov a pre istotu som aj vycerpal nadrz s benzinom. (bezpecnost pri praci)
Po vyvareni a nastriekani som naspat pozapajal kable, vlozil spat cerpadlo do nadrze a nalial 15 litrov benzinu a chcel nastartovat.
Zial motor sice toci aj dve minuty, ale nenaskoci ani ťuk.
Rozmyslam kde by mohla byt chyba
moze byt zavzdusnene?
moze vyschnut palivovy filter a zapchat sa tak?
moze zblbnut imobilizer?
Inak klampiar NEODPOJIL baterku pocas zvaranie, ze vraj zvara uz 30 rokov a nikdy to nerobil
(u niektorych aut dokonca ked clovek odpoji bateriu tak moze ist rovno do servisu na nastavenie RJ)
Mozno to problem je ale zasa sa mi nechce verit ze by odisla riadiaca jednotka (CO2 ma cca 20V a elektronika v aute je dimenzovana minimalne na 40V napatove spicky)
Palubovka vyzera normalne ale ukazuje 0 litrov benzinu (ale merac paliva zacne ukazovat az ked naskoci motor)
mate nejake napady co by to mohlo byt?
do nicoho ineho som nesahal, maximalne som este nastriekal vyfuk pod autom ked bol na dvihaku hlinikovou farbou
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Auto po zvarani CO2 nestartuje
1. Nádrž se zbytky benzínu je doslova bombou!
2. To, co jsi napsal o přepěťové odolnosti, je silně nadhodnocené.
2. To, co jsi napsal o přepěťové odolnosti, je silně nadhodnocené.
Re: Auto po zvarani CO2 nestartuje
Nadrz s vypary je skutecne riziko. Kdyz uz,tak omezit mnozstvi vzduchu naplnenim. Na to nemusim mit papiry k PHM (jako ze je mam)
Zvara 30 let COckem? Nebo ,,elektrikou,, obecne.
Ty nikdy neodpojujes aku,ani treba po montazi svicek,nabijeni...?
Ja pri svareni,treba oprave fuku,vzdy. I kdyz se opravdu rika,ze u CO riziko SKORO nehrozi.
Zkus restart odpojenim pri zapnutem klicku a jestli bzuci cerpadlo
Zvara 30 let COckem? Nebo ,,elektrikou,, obecne.
Ty nikdy neodpojujes aku,ani treba po montazi svicek,nabijeni...?
Ja pri svareni,treba oprave fuku,vzdy. I kdyz se opravdu rika,ze u CO riziko SKORO nehrozi.
Zkus restart odpojenim pri zapnutem klicku a jestli bzuci cerpadlo
Re: Auto po zvarani CO2 nestartuje
ano normalne bzuci a asi po 20 sek zhasne - proste normalna funkcia ako vzdyjestli bzuci cerpadlo
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Auto po zvarani CO2 nestartuje
integrovany obvod pre autoradia MBA810DAS mal uvedene v katalogu Tesla Roznov pod Radhostem ze znesie max 28V trvale napajanie plus napatove spicky max 40VTo, co jsi napsal o přepěťové odolnosti, je silně nadhodnocené.
odporucana napatie napajanie je 5-20V
vychadzal som z tohoto udaju, ktory si mozes overit tu
http://katalogy.mobile.teslakatalog.cz/MBA810DAS.html
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Auto po zvarani CO2 nestartuje
nasiel som este toto
mimochodom kontrolka RJ pri otoceni klucikom do polohy I. zablika ako ma (teda blikne a zhasne)
pri polohe II. zacne tocit motor
takze predpokladam ze RJ by mohla byt OK
Bateria bola iba odpojena, ci aj skratovana? Nie je nic horsie, ako odpojit bateriu a nechat to tak, nema potom co pohltit napatove spicky pri zvarani, ak by sa dostali na plusove kable...pripojeny akumulator ma velmi maly vnutorny odpor a funguje ako vykonna prepatova ochrana, skuste pripojit zvaracku a zmerat napatie na nom Ak su poistky OK, tak odpalena RJ sa prejavuje presne takto, vobec nereaguje na diagnostiku ani nestartuje, proste je mrtva...
No ci si skratoval plusovy a minusovy kabel, aby medzi nimi nemohla vzniknut napatova spicka...ale ako vidim, urobil si to najhorsie, co si urobit mohol, odpojil si baterku a kable nechal vo vzduchu...skoda, mal si sa opytat pred zvaranim, teraz je uz dost neskoro...ked odisli poistky, tak to museli byt poriadne spicky...odpalene mozes mat teraz v aute prakticky komplet vsetku elektroniku, ktora tie spicky neprezila...drzim palce, aby jej bolo co najmenej...do buducnosti uz budes vediet, ze bud skratovat oba kable po odpojeni baterky, alebo radsej nic neodpajat, baterka spicky pohlti a oreze...
https://audiklub.cz/forum/prispevek/121 ... nestartujemeril si napeti na RJ motoru, na terminalu 30, 15? pokud tam je a nekomunikuje po vagu, umrela jednotka
mimochodom kontrolka RJ pri otoceni klucikom do polohy I. zablika ako ma (teda blikne a zhasne)
pri polohe II. zacne tocit motor
takze predpokladam ze RJ by mohla byt OK
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Auto po zvarani CO2 nestartuje
Jednoznačná diagnóza. Neodpojená baterka a tím odrovnaná část vstupu do ŘJ pro imobilizér.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Auto po zvarani CO2 nestartuje
bludil som a hladal rady po internete:
moze byt odideny snimac otaciek motora, alebo indukcna cievka alebo filter paliva alebo cerpadlo(to ale u ma ide minimalne v hadicke hore na cerpadle je benzinu dostatok)
Pripadne nejake kable
hmmm, auto pred opravou startovalo na jeden brnk, nebol ziaden problem klampiar ho mal asi tyzden (aj menej - od pondelka)
moze byt odideny snimac otaciek motora, alebo indukcna cievka alebo filter paliva alebo cerpadlo(to ale u ma ide minimalne v hadicke hore na cerpadle je benzinu dostatok)
Pripadne nejake kable
hmmm, auto pred opravou startovalo na jeden brnk, nebol ziaden problem klampiar ho mal asi tyzden (aj menej - od pondelka)
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Auto po zvarani CO2 nestartuje
co s tym? vymenit RJ alebo sa to da riesit?tím odrovnaná část vstupu do ŘJ pro imobilizér.
mimochodom rozlisujes co som napisal ja a co je citacia z internetu?
to co som napisal ohladom vypalenych poistiek bola len citacia z jedneho fora
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Auto po zvarani CO2 nestartuje
Jakou vypovídací schopnost to má o přepěťové odolnosti ŘJ motoru?Misojogi píše:integrovany obvod pre autoradia MBA810DAS mal uvedene v katalogu Tesla Roznov pod Radhostem ze znesie max 28V trvale napajanie plus napatove spicky max 40VTo, co jsi napsal o přepěťové odolnosti, je silně nadhodnocené.
odporucana napatie napajanie je 5-20V
vychadzal som z tohoto udaju, ktory si mozes overit tu
http://katalogy.mobile.teslakatalog.cz/MBA810DAS.html
Re: Auto po zvarani CO2 nestartuje
Většinou to bývá menší předřadná kostka u ŘJ. Sundej kabel od svíčky a protoč motor. Nebude házet jiskru.
Vrakáč to jistí.
Vrakáč to jistí.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Auto po zvarani CO2 nestartuje
Karle,ta posledni veta se da pochopit dvojsmyslne
Re: Auto po zvarani CO2 nestartuje
Samozřejmě ne auto na vrakáč, ale z vrakáče ŘJ.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Auto po zvarani CO2 nestartuje
Petře, mě hned napadlo to druhé.Pedro píše:Karle,ta posledni veta se da pochopit dvojsmyslne
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Auto po zvarani CO2 nestartuje
Z toho mála co vím o sváření mi 20V na svářečce přijde jako málo, vím o napětích kol 50V.Misojogi píše:Mozno to problem je ale zasa sa mi nechce verit ze by odisla riadiaca jednotka (CO2 ma cca 20V a elektronika v aute je dimenzovana minimalne na 40V napatove spicky)