Oleje.cz

 

Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátoři: Pitris, Demo

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pitris » sob pro 08, 2018 14:05

Pokud V3, tak V3S :P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC 148kW - v motoru Repsol Competicion 5w40, na zimu Ravenol SSL 0w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 23495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pitris » ned pro 16, 2018 17:32

Řekl bych že velmi hezky napsáno :wink: https://www.autickar.cz/clanek/prichazi ... -internetu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC 148kW - v motoru Repsol Competicion 5w40, na zimu Ravenol SSL 0w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 23495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Colommbo » ned pro 16, 2018 18:00

"Abych to uvedl, přiznám se, že Camry mám rád. Mám krátkou zkušenost s předchozí generací, byť bez hybridu, a ještě v americké verzi. Zkušenost to ale byla moc příjemná. Camry je totiž takový ten velký sedan, který je sice na první pohled obyčejný, ale po určité době se stává vítanou oázou klidu, k čemuž navíc nepotřebuje prémiové materiály, dřevo a ionizátory vzduchu. Camry je americký sedan, ačkoli japonský, funguje přesně jak byste čekali. Velké, nenáročné auto, snadné na ovládání, příjemný společník pro každodenní život. Taková ta věc, na kterou je vždy spoleh a nikdy vás nenechá ve štychu."
Jako by psal o Omeze... :D
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, Valvoline MaxLife 5W40, Denso IK16TT
Uživatelský avatar
Colommbo
 
Příspěvky: 7587
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: Záboří nad Labem

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pedro » ned pro 16, 2018 20:13

A co kdyz někomu necha málo mista na vyjeti z rady a ten se mu opre kouli nebo davnejsim naraznikem o tu hruzu co ma přes cely predek.
SHáčko Penr. 10w50. Citygrip
Yiaruša 3dv MO CFS NT 5w40. Quartaris
Sediš 4x4 Val. Ac. C3 5w40. Riken
SůVa 650 Val. Drb. 10w40. Angel GT
Alma 3dv, hračka, Penr. 10w50. Klb. HP3

IVECO EC 80e180 Rubia 10w40
MAN TGS 26.360 Aral 10w40
Uživatelský avatar
Pedro
 
Příspěvky: 7465
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod pepoh » ned pro 30, 2018 9:05

Uživatelský avatar
pepoh
 
Příspěvky: 1793
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pitris » ned pro 30, 2018 11:50

No ale ten rozsypaný čaj by si mohl posbírat :mrgreen:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC 148kW - v motoru Repsol Competicion 5w40, na zimu Ravenol SSL 0w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 23495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pitris » stř led 02, 2019 13:29

Dosáhne slávy svého předchůdce :?: :wink: https://www.garaz.cz/clanek/prijizdi-no ... renak-4635
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC 148kW - v motoru Repsol Competicion 5w40, na zimu Ravenol SSL 0w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 23495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Colommbo » stř led 02, 2019 14:17

Dle mého soudu určitě ano, Jarku. A ta zmiňovaná klasická čtyřválcová patnáctistovka (oproti předchozí jednatrojce) v něm, aspoň co vím, opravdu je. Kdybych pro takovýto typ auta měl nějaké využití, neváhám ani chvilku, jako příležitostná hračka však není zrovna levné a pro běžný provoz na silnicích dle mého gusta nevyhovující.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, Valvoline MaxLife 5W40, Denso IK16TT
Uživatelský avatar
Colommbo
 
Příspěvky: 7587
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: Záboří nad Labem

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Pitris » stř led 02, 2019 14:29

Tak. Není to auto pro široké masy, ale ten kdo potřebuje tento typ auta by určitě Jimni-ho neměl opomenout....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC 148kW - v motoru Repsol Competicion 5w40, na zimu Ravenol SSL 0w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 23495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod pepoh » stř led 02, 2019 18:36

Pitris píše:No ale ten rozsypaný čaj by si mohl posbírat :mrgreen:

v 2030 mazda planuje 5% ciste ev, vacsina spalovak+baterky(hybrid).
wankel "nova generacia" Rotary Engine Range Extender bude v ev fungovat ako el.centrala
je spomenuty aj lpg , ako nahrada v pripade pohromy-nedostatku benzinu.
rx7,8 uz nebude, iba baterkáče, a s 1"piest" wankel ako centralou.. :oops:
bol chvaleny maly rozmer, tichost chodu.
Dyk móre, to táhne vocpoda / Sara 1,8 8V kovadlina 66kW R.I.P. _Total 10W-40
Gorenje BBQgrill 1,2 / 3×20kW LPG horák Obrázek Motul 8100 X-CESS 5W-40/B4
"Kdo je bez oleja, nech prvy hodi ojnicou." - Kompresie 9:1
Uživatelský avatar
pepoh
 
Příspěvky: 1793
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod tonny » stř led 02, 2019 20:27

Jimny kdyby tak nehnil. Jinak malý lehký obratný, vyjede víc než po čtyřech se vyškrábete. Dost ho maj myslivci a rybáři, e.on (energetika) jich pár nakoupila. Ojetiny si drží cenu. Takový civilnější Samurai.
Ford Explorer 1998, V6 4.0 lpg, Penrite Racing 10W-40 v motoru, Valvoline Max Life ATF v automatu.
Toyota Avensis 2,0 D4-D 2001, Toyota Camry 2,4 VVT 2002, Toyota Corolla Verso 1,8 VVTi 2006, manuály.
Uživatelský avatar
tonny
 
Příspěvky: 1667
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Libor » stř led 02, 2019 22:08

Jakožto ex majitel Jimnyho (v letech 2010-2016) bych i věřil, že tohle auto si své kupce najde. Jak píše Tonda, hnije jak čerstvý plech na dešti, strašně. Měl jsem 8 let starý kus a přesto jsem přes týden brousil, vyvařoval a odrezoval. Však taky výrobce na tento model dával 6 let záruku na prorezivění.
Pokud se ale pořádně ošetří, je to autíčko k nezaplacení. Trápí ho sice problémy s předními rejdy, ale kdo mazal, jezdil...
Chvílemi mi probleskává škeblí myšlenka, že bych si ho časem zase pořídil. Ten nový s G lookem se povedl, chválím ;-)
DOHC VTEC TURBO 134kW Sport plus
Kawasaki Versys 650 51kW
Ravenol VSW 0W30 a Motul 7100 10W40
Uživatelský avatar
Libor
 
Příspěvky: 1536
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jerry3 » sob led 05, 2019 14:52

Misojogi píše:
Pedro píše:Znamej ma taky Matize? Jezdi stejnym stylem? Tak to potom lze jeho info trochu pouzit.
znamy ma VW Touran a tiez sa veselo klzal a plaval a dalsi tiez isli opatrne

Ono to totiž není jen o gumách, ale taky o podvozku. :idea: V tomto ohledu je Favorit prostě zlatej
normalne zacnem lutovat ze som sa Favorita zbavil (rozobral na suciastky a zosrotoval)
Inak ak spravne rozumiem tak Felicia je na tom rovnako a ma rovnako dobry podvozok tiez

Má podvozek, na kterém z hlediska konstrukčního návrhu není nic špatně - na rozdíl např. od Oct.III bez víceprvkové zadní nápravy.
Jerry3
 
Příspěvky: 10745
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Misojogi » sob led 05, 2019 15:04

na rozdíl např. od Oct.III bez víceprvkové zadní nápravy.
Oktavia II bola este OK ?
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
Misojogi
 
Příspěvky: 2308
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvekod Jerry3 » sob led 05, 2019 15:12

Ano, ale nesměla mít zvýšený podvozek.
Jerry3
 
Příspěvky: 10745
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: pepoh a 0 návštevníků