ASX má VIN-ko začínající JMB a Outlander rovněž - tudíž by oba měly být ze země vycházejícího slunce.lengy60 píše:Neví někdo kde se vyrábí Mitsubishi ASX a Outlander?
Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 10001
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Hleďme... Jsa překvapen otass-ovi se omlouvám.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Zeby z francuza do japoncalengy60 píše:Neví někdo kde se vyrábí Mitsubishi ASX a Outlander?
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Koukam,ze by jste si bez tech pomocniku uz ani neprdli,soferi... Vypnout zapnout,drzet mackat...,abs,asr,esp,h2o,iq,NaCl...
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
jerome:Tak přiznám se,že jsem ho trošku okukoval ale nemá patřičný prostor na odložení zavazadel.
A taky jsem si chtěl ověřit,zda ta reklama,co teď slyším každý den v rádiu(bodyguard made in japan nebo hrdina made in japan),nekecá.
.
A taky jsem si chtěl ověřit,zda ta reklama,co teď slyším každý den v rádiu(bodyguard made in japan nebo hrdina made in japan),nekecá.
.
Naposledy upravil(a) lengy60 dne čtv říj 22, 2015 19:21, celkem upraveno 1 x.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Já mačkám povětšinou pouze tlačítka tempomatu a ovládání hlasitosti,rádio je naladěno na BEAT. Nezapínám světla ani stěrače,to dělá auto jaksi samo.Pedro píše:Koukam,ze by jste si bez tech pomocniku uz ani neprdli,soferi... Vypnout zapnout,drzet mackat...,abs,asr,esp,h2o,iq,NaCl...
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ale jasne treba ist s dobou. Kopa erbegov,tempomat ci automaticke brzdenie by mali byt uz samozrejmostou v kazdom aute
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tak proc jezdis v cem jezdis?
Do chuja s takovejma vecma.
Do chuja s takovejma vecma.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
takže musím mierne skorigovať svoje pôvodné "tvrdenie".. večer som si ešte vyšiel za kolegou na návštevu a odsledoval som to prepnutie.. Aktivácia a deaktivácia je v podstate okamžite na stlačenie, netreba žiadne sekundové podržania..Návštěvník píše:1s je natolik dlouhá doba, že ji považuji za regulérní přidržení.kornel píše:v Leone mi stačí na 1s stlačiť tl. deaktivácie ASR, ... aby k deaktivácii došlo, žiadne dlhšie pridržiavania...
Pedro.. nedramatizuj
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Pedro myslel som to v globale. Predsa len tieto vychytavky novej doby pomozu v nudzovych situaciach. Napr.tempomat mi chyba a pri chybe nejakeho curaka viac erbegov tiez
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
A má(š) v autě CAN-Bus? Pokud ano, pak má(š) extrémně dlouhou reakční dobu, poněvadž všechno, co "jede" přes CAN-Bus, má zpožděnou reakci na "zadání" pokynu. Proč? Inu proto, že např. zmáčknutí toho tlačítka ESP znamená zpracovat (zakódovat) specifický signál, poslat ho do sběrnice, nachat příslušnému "přijímači" čas na to, aby poznal, že je to pokyn k výkonu jisté funkce právě pro něho, rozkódovat ho, tj. zjistit, co se má vlastně udělat, a pak teprve něco vykonat. Tohle všechno trvá z mého pohledu příšerně dlouhou dobu.kornel píše:takže musím mierne skorigovať svoje pôvodné "tvrdenie".. večer som si ešte vyšiel za kolegou na návštevu a odsledoval som to prepnutie.. Aktivácia a deaktivácia je v podstate okamžite na stlačenie, netreba žiadne sekundové podržania...
P.S.: Podle toho zpoždění jednoznačně poznám, které spotřebiče jsou napojené na CAN-Bus a které ne.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
ASX je malé auto poplatné dnešní evropské blbé módě malých a k ničemu se nehodících SUVs. Běž se podívat na Outlandera, to je auto normální velikosti.lengy60 píše:jerome:Tak přiznám se,že jsem ho trošku okukoval ale nemá patřičný prostor na odložení zavazadel. .
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jak komu: někoho pošlou pod kytky (na krchově).jerome píše:... Predsa len tieto vychytavky novej doby pomozu v nudzovych situaciach.
Kdybych si mohl připlatit za to, aby moje auto nemělo ani jediný, rád to udělám. Jestli totiž mám z něčeho při řízení strach, tak je to polní a lesní zvěř + airbagy.jerome píše:... a pri chybe nejakeho curaka viac erbegov tiez
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Po novom crossoverovNávštěvník píše:ASX je malé auto poplatné dnešní evropské blbé módě malých a k ničemu se nehodících SUVs.
Tak si kup starsie auto bez nich Inak tych stretov auto - zver + streleni erbegov pri tom asi neni az take mnozstvo v porovnani stret auto-auto/auto-strom a vtedy su erbegy +Návštěvník píše:Kdybych si mohl připlatit za to, aby moje auto nemělo ani jediný, rád to udělám. Jestli totiž mám z něčeho při řízení strach, tak je to polní a lesní zvěř + airbagy.
Stresovat nad tym ze mam erbegy dufam ze nezrazim zver je trochu na palicu
Alebo si ich odpoj vytiahni kontrolku a mas pokoj
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jerome, pokud mohu hádat, tak ten Návštěvníkův strach z airbagů pramení spíše z jejich možného nevyzpytatelného chování a aktivace ve chvíli, kdy to zrovna nepotřebuješ.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40