A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
Moderátor: Colommbo
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
Ja si jich nevazil nikdy. ČSSR, ČR. Nevyskytoval se v mem, nasem okoli, zadny bezmindrakovy.
Za placku se schovat, to jo. Zvlastni sorta lidi. Cest vyjimkam. Jako treba bejvaly známý jmenem Vladimír.
Za placku se schovat, to jo. Zvlastni sorta lidi. Cest vyjimkam. Jako treba bejvaly známý jmenem Vladimír.
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
Tak, jako může být hňup soused, doktor, soudce, politik opravář a Bůh ví, kdo ještě, najde se i mezi poldama taky exot. Poznal jsem mezi nimi hňupy, ale i férové lidi, jako v každé profesi. Tomu nezabráníme, vždy se blb najde a ten dobrý image určitě nevytvoří, že. Lidi povětšinou vnímají policii jako nutné zlo, alespoň co jsem si za svůj krátký život všiml, chápu to. Represivní složka nemůže být už z principu oblíbená. Mám však mezi poldy několik dobrých známých, normálních a férových lidí.
Mišo, trochu jsem googlil, ze zvědavosti, k vůli tomu "rýžování", pokutování, vs. významnému přínosu do státní pokladny, výběrem pokut. Zajímavé téma. V ČR je cca 530 Obvodních oddělení a u každého "bývalého okresu" i oddělení dopravní služby. Z celkového počtu cca 38.000 poldů, je dle dle různých zdrojů v aktivní službě (venkovní výkon, podílející se na dohled v dopravě) cca 9.000. Pokud by každý z nich, v průměru za měsíc udělil 3.000 Kč, jsme na částce 27.000.000 Kč, a to je v rozpočtu státu, z prominutím plivanec do moře.
Mišo, trochu jsem googlil, ze zvědavosti, k vůli tomu "rýžování", pokutování, vs. významnému přínosu do státní pokladny, výběrem pokut. Zajímavé téma. V ČR je cca 530 Obvodních oddělení a u každého "bývalého okresu" i oddělení dopravní služby. Z celkového počtu cca 38.000 poldů, je dle dle různých zdrojů v aktivní službě (venkovní výkon, podílející se na dohled v dopravě) cca 9.000. Pokud by každý z nich, v průměru za měsíc udělil 3.000 Kč, jsme na částce 27.000.000 Kč, a to je v rozpočtu státu, z prominutím plivanec do moře.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
- Colommbo
- Příspěvky: 9956
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
Znám, tedy aspoň myslím, že vím, o koho jde. A můžu potvrdit, dobrej a rovnej chlap. Asi jako já...Pedro píše:...Cest vyjimkam. Jako treba bejvaly známý jmenem Vladimír.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
no policajti sa tym naozaj hrdia ze aki su prinosni pre spolocnost, takze vdaka za argument, pouzijem ked nabuduce niekto z nich bude tvrdit nieco podobneMišo, trochu jsem googlil, ze zvědavosti, k vůli tomu "rýžování", pokutování, vs. významnému přínosu do státní pokladny, výběrem pokut.
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
Jestli jsem Tě pochopil správně, tj. "slovenčinu" a ti policajti se chlubí, resp. jsou hrdní na to, že dávají pokuty a tím jsou "prospěšní" pro společnost, tak to snad ani nemůže říct žádný "normální" člověk. To je minimálně na psychologa.
Alfou a omegou úkolů policie, myslím státní policii, jsou činnosti, uvedené v "zákoně o policii", a ne jen pokuty. Se nedivím, že tam pak máte takový bordel.
Alfou a omegou úkolů policie, myslím státní policii, jsou činnosti, uvedené v "zákoně o policii", a ne jen pokuty. Se nedivím, že tam pak máte takový bordel.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
Určite platí "Mám však mezi poldy několik dobrých známých, normálních a férových lidí."
Ale Libore, keby sa v SR mali snaživci snažiť vylepšiť plánovaný fond vybraných pokút, za priemerných vyzobaných 100 EUR na mesiac, by ich snáď rovno predoslali na skorý vyhadzov.
U nás je tiež (údajne) značne premnožený stav policajtov "na hlavu", v pomere iným štátom Európy.
No policajta pripraveného dozerať na poriadok vidíš málokedy (len výnimočné udalosti); u nás si totiž sami vymysleli, že občania bez výbavy, výcviku a poberania výhod, majú byť za nich očami, ušami a zberateľmi kvalitných dôkazov (možno ideálne až zadržiavatelia páchateľov na mieste činu), a že vždy treba na políciu zavolať - bohužial často predurčene len mestskú (a potom sa vyhovárajú všetci dokola na iné zložky, že to oni neriešia, akoby sme pri priestupku nepatrične kontaktovali oddelenie vrážd).
Takže bonz ako vyšitý, anonymné hlásenie cez telefón neexistuje (búdky na rozdiel od AT zlikvidované), ktoré sa môže v priebehu dní obrátiť cez "správnych ľudí" proti oznamovateľovi, na e-maily či pomalé listy väčšinou nezareaguje nikto (a aj tak si vystopovatelný).
Tento problém je aj v tom, že mrte úradníkov sú nepatrične vedené v stave polície, ale nikdy v živote nevykročia do skutočnej služby, zato pohodlne za písacími stolmi čakajú na výsluhové dôchodky.
A v neposlednom rade, v očiach verejnosti pôsobí tento zbor (rôzne špeciálne jednotky až celé najvyššie vedenie) ako prioritne zameraný na tutlanie trestných činností "svojich ľudí" (zaužitý výraz, netýka sa primárne polície), dokonca sa objavujú v médiách nesmelé náznaky, že časť polície je tu "sprivatizovaná" (to už je čo za nonsens v právnom štáte?), a v každom druhom svinstve typu vydieranie, "likvidácia", sprenevera, či len bitka občanov pre zábavu... je zapojený nejaký súčasný, či "bývalý" policajt. Ale pri týchto zložkách zabezpečenie svojich ľudí nekončí, do reťazca sú zapojení aj prokurátori a ďalší súkmeňovci cez najvyššie a najpofidérnejšie hlavy.
Potom už neostáva čas ani fond na riešenie zákonných predurčeností, a o dôvere ťažko hovoriť.
Ale Libore, keby sa v SR mali snaživci snažiť vylepšiť plánovaný fond vybraných pokút, za priemerných vyzobaných 100 EUR na mesiac, by ich snáď rovno predoslali na skorý vyhadzov.
U nás je tiež (údajne) značne premnožený stav policajtov "na hlavu", v pomere iným štátom Európy.
No policajta pripraveného dozerať na poriadok vidíš málokedy (len výnimočné udalosti); u nás si totiž sami vymysleli, že občania bez výbavy, výcviku a poberania výhod, majú byť za nich očami, ušami a zberateľmi kvalitných dôkazov (možno ideálne až zadržiavatelia páchateľov na mieste činu), a že vždy treba na políciu zavolať - bohužial často predurčene len mestskú (a potom sa vyhovárajú všetci dokola na iné zložky, že to oni neriešia, akoby sme pri priestupku nepatrične kontaktovali oddelenie vrážd).
Takže bonz ako vyšitý, anonymné hlásenie cez telefón neexistuje (búdky na rozdiel od AT zlikvidované), ktoré sa môže v priebehu dní obrátiť cez "správnych ľudí" proti oznamovateľovi, na e-maily či pomalé listy väčšinou nezareaguje nikto (a aj tak si vystopovatelný).
Tento problém je aj v tom, že mrte úradníkov sú nepatrične vedené v stave polície, ale nikdy v živote nevykročia do skutočnej služby, zato pohodlne za písacími stolmi čakajú na výsluhové dôchodky.
A v neposlednom rade, v očiach verejnosti pôsobí tento zbor (rôzne špeciálne jednotky až celé najvyššie vedenie) ako prioritne zameraný na tutlanie trestných činností "svojich ľudí" (zaužitý výraz, netýka sa primárne polície), dokonca sa objavujú v médiách nesmelé náznaky, že časť polície je tu "sprivatizovaná" (to už je čo za nonsens v právnom štáte?), a v každom druhom svinstve typu vydieranie, "likvidácia", sprenevera, či len bitka občanov pre zábavu... je zapojený nejaký súčasný, či "bývalý" policajt. Ale pri týchto zložkách zabezpečenie svojich ľudí nekončí, do reťazca sú zapojení aj prokurátori a ďalší súkmeňovci cez najvyššie a najpofidérnejšie hlavy.
Potom už neostáva čas ani fond na riešenie zákonných predurčeností, a o dôvere ťažko hovoriť.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
bloke:
Trochu jsem se o to zajímal, myslím proč zrovna takové (vysoké) počty. Jde o to, že policie u nás (obdobné to bude zřejmě i v SR), má ze zákona docela rozsáhlé povinnosti a agendy, které třeba v zahraničí policii vůbec nepřísluší. Další "problém" je nadměrná administrativní zátěž. To, co se v jiných státech pouze eviduje, musí policie prověřovat, šetřit. Další kámen úrazu je povinnost zabývat se jakýmkoli oznámením, i tím, které policii evidentně nepřísluší, už ze začátku.
Byrokracie, administrativa, stohy "zbytečných dokumentů, to je prostě v ČR hrozný moloch, který prorostl i do policie. Proto je nejméně polovina poldů v kanclu a na ulici ten zbytek (pokud nepočítám pořádkové jednotky a obdobné útvary).
To, co popisuješ, je hnus. Jiné slovo pro to nemám. Byl jsem na Slovensku za doby Federace. De facto jsem tam 1.5 roku žil (v Michalovcích). Mám tam spousty známých, takže vím, že to tam není úplně "all right". Korupci máme i tady, lobing taky. Ale, že to tam je až takové... Čumím.
Trochu jsem se o to zajímal, myslím proč zrovna takové (vysoké) počty. Jde o to, že policie u nás (obdobné to bude zřejmě i v SR), má ze zákona docela rozsáhlé povinnosti a agendy, které třeba v zahraničí policii vůbec nepřísluší. Další "problém" je nadměrná administrativní zátěž. To, co se v jiných státech pouze eviduje, musí policie prověřovat, šetřit. Další kámen úrazu je povinnost zabývat se jakýmkoli oznámením, i tím, které policii evidentně nepřísluší, už ze začátku.
Byrokracie, administrativa, stohy "zbytečných dokumentů, to je prostě v ČR hrozný moloch, který prorostl i do policie. Proto je nejméně polovina poldů v kanclu a na ulici ten zbytek (pokud nepočítám pořádkové jednotky a obdobné útvary).
To, co popisuješ, je hnus. Jiné slovo pro to nemám. Byl jsem na Slovensku za doby Federace. De facto jsem tam 1.5 roku žil (v Michalovcích). Mám tam spousty známých, takže vím, že to tam není úplně "all right". Korupci máme i tady, lobing taky. Ale, že to tam je až takové... Čumím.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
myslim si nieco podobne ale prislusnemu organovi ktory mi to povedal som to vtedy povedat nemoholJestli jsem Tě pochopil správně, tj. "slovenčinu" a ti policajti se chlubí, resp. jsou hrdí na to, (jsou na to pysni) že dávají pokuty a tím jsou "prospěšní" pro společnost, tak to snad ani nemůže říct žádný "normální" člověk. To je minimálně na psychologa.
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
A já pořád věřím - byť v každém stádě je někdo černý - že je drtivá většina příslušníků Sboru poctivých a dělajících svoji práci správně. Chytají vrahy, zloděje a lumpy a jde jim o dobrou věc. Vážím si jich, i když asi čím výš, tím těch poctivých bude ubývat.
A i ti co vybírají pokuty na silnicích (i na špatných místech) tam nestojí jen proto, že se jim tam líbí, ale proto že je tam někdo poslal....
A i ti co vybírají pokuty na silnicích (i na špatných místech) tam nestojí jen proto, že se jim tam líbí, ale proto že je tam někdo poslal....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
Ti, co měří tam, kde to nedává smysl, ale nepatří mezi elitu, o které píšeš. Její příslušníci se totiž za radarem nevyskytují.
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
Spomenul som si dnes na absurdnú historickú nehodu (ťukaciu), cca 20 rokov nazad.
Na začiatku výjazdu z čerpačky, už súbežne vodorovne s vozidlami (na ich hlavnej ceste), stálo pako s cudzineckou EČV (cudzie mesto, tuším MA) vo VW Polo https://goo.gl/maps/JuYFDMwWD9x . Stálo, stálo, zapnutá smerovka vlavo, žiaden náznak rozbehu na koniec výjazdu a zaradenie sa, alebo vybočenie z toho miesta kde stál (ešte pred ukončením plnej čiary). Pritom príležitostí mal dosť, cesta bola priebežne volná.
Už tam takto stál neviem ako dlho predtým než som chcel odísť - vyjsť na hlavnú, stál tam i vtedy keď ma pri mojej ambícii vyjsť blokoval ešte asi minútu, až kým som sa ho rozhodol obísť sprava ako prekážku a pokračovať v ceste. V momente, keď som bol pri jeho úrovni, to praded stočil doprava a rozbehol sa = narazil mi do lavých zadných dverí.
Privolanému policajtovi sme vysvetlili prebehnutú situáciu, ded nenamietal túto verziu (že stál veky na jednom mieste ako prekážka, že sa tam nevedel rozhodnúť čo ďalej, s blinkrom vľavo pri plnej a vpálil to do mňa vytočením vpravo); dokonca ani pri jeho rovnom rozbehu by do mňa nevrazil.
Najlepší bol však vyhodnocovací záver. Pablbý ujec doslova teatrálne nariekal a zároveň kričal policajtovi, že čo on teraz, on má väčšiu škodu a "jemu to aj tak preplatí firma" (to akože mne, čo vôbec nebolo isté, keby som bol papierovým vinníkom), ale jeho Polo je predsa vlastné, súkromné!
A na podobnej úrovni policajt spravil záznam, kde vinníka učinil mňa, vraj som tam mal čakať aj 3 hodiny (blokovať všetkých po mne na pumpe) kým by uj z miesta neodišiel; stálo ma to 500 korún, a v práci síce mávnutie rukou, ale aj tak som vyzeral ako výmyselník. Ak by mi dali preplatiť "škodu", stálo by ma to ešte o 14000 viac (v úvodzovkách preto, že to "opravovali" poisťovací podvodníci, dvere len nedbanlivo nedočistili od nárazníka VW).
Keby som viac plakal ja (držal tašku?), tak by asi príslušník dal za pravdu mne, mne sa však plakať nechcelo, len som argumentoval sledom nepredvídaných bizarných výčinov protivníka v ostrej premávke.
Na začiatku výjazdu z čerpačky, už súbežne vodorovne s vozidlami (na ich hlavnej ceste), stálo pako s cudzineckou EČV (cudzie mesto, tuším MA) vo VW Polo https://goo.gl/maps/JuYFDMwWD9x . Stálo, stálo, zapnutá smerovka vlavo, žiaden náznak rozbehu na koniec výjazdu a zaradenie sa, alebo vybočenie z toho miesta kde stál (ešte pred ukončením plnej čiary). Pritom príležitostí mal dosť, cesta bola priebežne volná.
Už tam takto stál neviem ako dlho predtým než som chcel odísť - vyjsť na hlavnú, stál tam i vtedy keď ma pri mojej ambícii vyjsť blokoval ešte asi minútu, až kým som sa ho rozhodol obísť sprava ako prekážku a pokračovať v ceste. V momente, keď som bol pri jeho úrovni, to praded stočil doprava a rozbehol sa = narazil mi do lavých zadných dverí.
Privolanému policajtovi sme vysvetlili prebehnutú situáciu, ded nenamietal túto verziu (že stál veky na jednom mieste ako prekážka, že sa tam nevedel rozhodnúť čo ďalej, s blinkrom vľavo pri plnej a vpálil to do mňa vytočením vpravo); dokonca ani pri jeho rovnom rozbehu by do mňa nevrazil.
Najlepší bol však vyhodnocovací záver. Pablbý ujec doslova teatrálne nariekal a zároveň kričal policajtovi, že čo on teraz, on má väčšiu škodu a "jemu to aj tak preplatí firma" (to akože mne, čo vôbec nebolo isté, keby som bol papierovým vinníkom), ale jeho Polo je predsa vlastné, súkromné!
A na podobnej úrovni policajt spravil záznam, kde vinníka učinil mňa, vraj som tam mal čakať aj 3 hodiny (blokovať všetkých po mne na pumpe) kým by uj z miesta neodišiel; stálo ma to 500 korún, a v práci síce mávnutie rukou, ale aj tak som vyzeral ako výmyselník. Ak by mi dali preplatiť "škodu", stálo by ma to ešte o 14000 viac (v úvodzovkách preto, že to "opravovali" poisťovací podvodníci, dvere len nedbanlivo nedočistili od nárazníka VW).
Keby som viac plakal ja (držal tašku?), tak by asi príslušník dal za pravdu mne, mne sa však plakať nechcelo, len som argumentoval sledom nepredvídaných bizarných výčinov protivníka v ostrej premávke.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
No ještě, že tak. Málem jsem začal v policii ztrácet důvěru.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
Prvně čtu o tom, že údajným poškozeným je řidič Superbu. Kdyby to napsali hned, nepochyboval bych, jak to celé bylo: porucha přizpůsobení (se).
Re: A je to venku: "Šéf a jeho podržtaška"
Už z komentářů řidiče, které byly prvotně zveřejněny vyplyno, že je to "pán suterén" a jel jak blb.
Jasně, vulgarity tam být neměly, to je přes čáru, ale ten pitomec celému problému šel hezky naproti. Jsem zvědavý na výsledek.
Jasně, vulgarity tam být neměly, to je přes čáru, ale ten pitomec celému problému šel hezky naproti. Jsem zvědavý na výsledek.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40