Obě naše starší auta (2003, 2008) jsou ve stavu, že na STK by neměla problém, pokud by si frajeři na STK nehledali naprosto umělé záminky proč auto nepustit. Jediný důvod proč na STK nejezdím s auty bylo setkání "odborníky", kteří by měli skončit v kriminále, protože zkoušeli zcela zjevným způsobem zneužívat svého postavení a očekávali neznalost na straně majitele.pepoh píše:ruku na srdce, kto ma auto v takom stave ze to prejde bez "pomoci" cez stk?
STK je podle mě licence na provozování kriminální živnosti a jelikož se kriminálníkům vyhýbám, tak tam už osobně nejezdím a platím servisu výpalné za to, že to zařídí. STK není nic jiného než kartel posvěcený státem, který má pramálo společného s bezpečností a hodně společného s rejžováním na chudácích, co nemají na nové auto.
"Prosakuje olej" - když jsem to chtěl vidět, tak se začali vymlouvat, že tam něco napsat musí, protože je to starší auto.
"Pedály musíte demontovat" - pedály byly originální z výroby a jsou tam dodnes.
"Na zadním skle nemáte stěrač, my bychom vás neměli pustit" - auto má samozřejmě celoevropskou homologaci.
Tohel zkoušeli na chlapa, co by ti šmejdi asi zkoušeli na ženskou ...
Nakonec jsem našel STK, kde se chovali normálně, ale na tohle fakt nemám nervy, zejména když mají pravomoc/povinnost člověku s celem banální vadou zakázat odjet do servisu a musí se volat odtah.
Ministerstvo dopravy, jako jeden muž, patří za to jak "skvěle" v ČR fungují STK do kriminálu.