Zase všetcí spíte..?

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Jerry3 »

Mě by zajímalo, proč u nás každá oprava, včetně té provizorní=nekvalitní, musí trvat tak dlouho, když jinde dokáží za stejnou dobu vystavět silnici novou, a to včetně mostů.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Pitris »

Proč :?: Protože Česko :!: Jaký pán taký krám :roll:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od skodovkar »

Colommbo píše:Průjezdy křižovatkou po rozsvícení příslušného světelného signálu jsou tím, co mě ve městech se*e úplně nejvíc...! Lidi chrápou, čuměj bůhví kam, než se rozjedou, to by vyrost kedlub
Ty "Ďábelské motory" TSI totiž nějak nejedou dokud se neroztočí fukar. :mrgreen:
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od lengy60 »

skodovkar píše:
Colommbo píše:Průjezdy křižovatkou po rozsvícení příslušného světelného signálu jsou tím, co mě ve městech se*e úplně nejvíc...! Lidi chrápou, čuměj bůhví kam, než se rozjedou, to by vyrost kedlub
Ty "Ďábelské motory" TSI totiž nějak nejedou dokud se neroztočí fukar. :mrgreen:
Už jsi s tím někdy jel? :wink: Já jsem z křižovatky rychleji,než nějaký lojza s atmem o dost větším obsahu,o bodlině ani nemluvím. :lol: Jenže ono se také musí na ten pedál šlápnout a ne čumět na PP,aby mi náhodou na displayi nevyskočilo dvoumístné číslo. :roll:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od skodovkar »

Právě, že jel 1,4TSI (90-100kW?) v OIII. Stačilo jednou :wink:
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od lengy60 »

skodovkar píše:Právě, že jel 1,4TSI (90-100kW?) v OIII. Stačilo jednou :wink:
Tak si to zkus ještě jednou,pak to samé s původní 1.6 MPI 75 kW a dej vědít,co z té křižovatky odjelo rychleji. :lol:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Jerry3 »

Problém je, když "se potká" nástup tlaku turba s protiprokluzem. To je potom problém rychle se rozjet.

P.S.: Teď mne napadla jedna souvislost se ženami - rozjíždějí se vždy a za všech okolností stále stejně, což působí potíže jak v případě, že je třeba "rychle odpálit", tak i v případě, kdy je citlivý rozjezd více než doporučeníhodný.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od skodovkar »

Při rozjezdu je třeba to mít už více vytočené, fukar už musí být v chodu. Na první odbočce mi to nejdříve skoro chcíplo a pak jsem tam vlítl dost tvrdě, atmosféra je předvídatelnější. Je fakt, že spotřebitel si stejně zvykne na všechno, tak vo co gou?
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9941
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Colommbo »

lengy60 píše:...na ten pedál šlápnout a ne čumět na PP,aby mi náhodou na displayi nevyskočilo dvoumístné číslo. :roll:
Mně při rozjezdu zcela běžně naskakuje trojmístné číslo a co jako...? :lol:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Jerry3 »

PP zásadně nesleduji, abych se nevylekal. :twisted: Zejména u motorky není praktické ověření jeho "dvoulitrového optimismu" příliš povzbuzující...
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od lengy60 »

Jerry3: Tak ono je dobré sledovat po čem jedu,že? :D Na kluzkém povrchu to holt podklouzne a já zase tak silný motor nemám,aby mi reagovalo ASR na suchém povrchu. :mrgreen:

skodovkar: Co myslíš tím předvídatelnější,že atmo do 3.000 nejede? :lol: Srovnávali jsme v rámci pracovních povinností Fab Combi 1.4 16 V 63 kW a Fab Combi 1.2 TSI 66 kW.Jak si myslíš že to dopadlo?Ta první si ani neškrtla,bo to turbo ti dá v 1500 takový postrk,že se nestačíš divit. :wink: Aby pak ta atmo stíhala při nějakém tempu,tak jsi ji musel držet někde mezi 3.500-5.000 ot.Takže se nemohu zbavit dojmu,že chyba byla mezi sedačkou,volantem a pedály. :mrgreen: Nicméně i Schumacher si musel zvykat na novou techniku,takže se nic neděje. :wink:

Colommbo: Tobě naskočí 100,to jako fakt? :lol: Ale já nemyslel včetně desetinné čárky. :mrgreen: Zeptám se kolegy,kolik mu ukazuje Mustang,když za to vezme.Tedy jestli se mnou bude mluvit,bo já jel už několikrát místem,kde přišel o to lízátko,když se vyhýbal té díře a při nejlepší vůli jsem tam žádnou neviděl,ani žádnou opravu. :shock: Samozřejmě mu to vždycky rád připomenu s doporučením,že by měl radši sedlat tu Corsu 1.4 s automatem a až se to trošku naučí,tak přesednout do něčeho silnějšího. :mrgreen:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od skodovkar »

lengy60 píše: Co myslíš tím předvídatelnější,že atmo do 3.000 nejede?
Turbobenzíny by měly mít menší kompresní poměr, tedy (dokud nezasáhne turbo)je to zdechlá atmosféra bez turba - a to chceš?! Proto řeším rozjezd, ne jízdu samotnou. Zároveň motor taky moc nebrzdí pokud máš malý objem a nízkou kompresi, což se mi taky nelíbí :roll:
lengy60 píše:Srovnávali jsme v rámci pracovních povinností Fab Combi 1.4 16 V 63 kW a Fab Combi 1.2 TSI 66 kW.Jak si myslíš že to dopadlo?Ta první si ani neškrtla,bo to turbo ti dá v 1500 takový postrk,že se nestačíš divit. :wink:
To jsem se nestačil a skončil málem na chodníku :evil:
lengy60 píše:Aby pak ta atmo stíhala při nějakém tempu,tak jsi ji musel držet někde mezi 3.500-5.000 ot.Takže se nemohu zbavit dojmu,že chyba byla mezi sedačkou,volantem a pedály.
To víš, jsem konzerva, pro mě už budou jen Mazdy :mrgreen: Ale člověk si zvykne na všechno.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9941
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Colommbo »

Hele, Míro, každá liška si chválí svůj ocas. Ty máš foukanej tříhrnek doma i v práci a přes to nejede vlak a ve tvém případě obzvláště (tedy ten vlak.) Howgh. :D
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od lengy60 »

Chlapci,ale tady byla na začátku řeč o rozjezdu z křižovatky a ne o nějakých zrychleních na 100 nebo 180 km/h.A tam než se s těmi 1.5 t mastodonty rozkoukáte,tak já jsem na další. :lol: A pro pořádek,bodlina je 3-válec,sl.Fab 4-vál.A co se týče brzdění motorem,tam je to o oleji.S pleťovkou jsem stál věčně na brzdě,s MO to brzdí motorem jedna báseň. :mrgreen:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Zase všetcí spíte..?

Příspěvek od Jerry3 »

A jakou máš výkonovou hmotnost?
Odpovědět