Zase všetcí spíte..?
Moderátor: Colommbo
Re: Zase všetcí spíte..?
Mě by zajímalo, proč u nás každá oprava, včetně té provizorní=nekvalitní, musí trvat tak dlouho, když jinde dokáží za stejnou dobu vystavět silnici novou, a to včetně mostů.
Re: Zase všetcí spíte..?
Proč Protože Česko Jaký pán taký krám
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Zase všetcí spíte..?
Ty "Ďábelské motory" TSI totiž nějak nejedou dokud se neroztočí fukar.Colommbo píše:Průjezdy křižovatkou po rozsvícení příslušného světelného signálu jsou tím, co mě ve městech se*e úplně nejvíc...! Lidi chrápou, čuměj bůhví kam, než se rozjedou, to by vyrost kedlub
Re: Zase všetcí spíte..?
Už jsi s tím někdy jel? Já jsem z křižovatky rychleji,než nějaký lojza s atmem o dost větším obsahu,o bodlině ani nemluvím. Jenže ono se také musí na ten pedál šlápnout a ne čumět na PP,aby mi náhodou na displayi nevyskočilo dvoumístné číslo.skodovkar píše:Ty "Ďábelské motory" TSI totiž nějak nejedou dokud se neroztočí fukar.Colommbo píše:Průjezdy křižovatkou po rozsvícení příslušného světelného signálu jsou tím, co mě ve městech se*e úplně nejvíc...! Lidi chrápou, čuměj bůhví kam, než se rozjedou, to by vyrost kedlub
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Zase všetcí spíte..?
Právě, že jel 1,4TSI (90-100kW?) v OIII. Stačilo jednou
Re: Zase všetcí spíte..?
Tak si to zkus ještě jednou,pak to samé s původní 1.6 MPI 75 kW a dej vědít,co z té křižovatky odjelo rychleji.skodovkar píše:Právě, že jel 1,4TSI (90-100kW?) v OIII. Stačilo jednou
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Zase všetcí spíte..?
Problém je, když "se potká" nástup tlaku turba s protiprokluzem. To je potom problém rychle se rozjet.
P.S.: Teď mne napadla jedna souvislost se ženami - rozjíždějí se vždy a za všech okolností stále stejně, což působí potíže jak v případě, že je třeba "rychle odpálit", tak i v případě, kdy je citlivý rozjezd více než doporučeníhodný.
P.S.: Teď mne napadla jedna souvislost se ženami - rozjíždějí se vždy a za všech okolností stále stejně, což působí potíže jak v případě, že je třeba "rychle odpálit", tak i v případě, kdy je citlivý rozjezd více než doporučeníhodný.
Re: Zase všetcí spíte..?
Při rozjezdu je třeba to mít už více vytočené, fukar už musí být v chodu. Na první odbočce mi to nejdříve skoro chcíplo a pak jsem tam vlítl dost tvrdě, atmosféra je předvídatelnější. Je fakt, že spotřebitel si stejně zvykne na všechno, tak vo co gou?
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Zase všetcí spíte..?
Mně při rozjezdu zcela běžně naskakuje trojmístné číslo a co jako...?lengy60 píše:...na ten pedál šlápnout a ne čumět na PP,aby mi náhodou na displayi nevyskočilo dvoumístné číslo.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Zase všetcí spíte..?
PP zásadně nesleduji, abych se nevylekal. Zejména u motorky není praktické ověření jeho "dvoulitrového optimismu" příliš povzbuzující...
Re: Zase všetcí spíte..?
Jerry3: Tak ono je dobré sledovat po čem jedu,že? Na kluzkém povrchu to holt podklouzne a já zase tak silný motor nemám,aby mi reagovalo ASR na suchém povrchu.
skodovkar: Co myslíš tím předvídatelnější,že atmo do 3.000 nejede? Srovnávali jsme v rámci pracovních povinností Fab Combi 1.4 16 V 63 kW a Fab Combi 1.2 TSI 66 kW.Jak si myslíš že to dopadlo?Ta první si ani neškrtla,bo to turbo ti dá v 1500 takový postrk,že se nestačíš divit. Aby pak ta atmo stíhala při nějakém tempu,tak jsi ji musel držet někde mezi 3.500-5.000 ot.Takže se nemohu zbavit dojmu,že chyba byla mezi sedačkou,volantem a pedály. Nicméně i Schumacher si musel zvykat na novou techniku,takže se nic neděje.
Colommbo: Tobě naskočí 100,to jako fakt? Ale já nemyslel včetně desetinné čárky. Zeptám se kolegy,kolik mu ukazuje Mustang,když za to vezme.Tedy jestli se mnou bude mluvit,bo já jel už několikrát místem,kde přišel o to lízátko,když se vyhýbal té díře a při nejlepší vůli jsem tam žádnou neviděl,ani žádnou opravu. Samozřejmě mu to vždycky rád připomenu s doporučením,že by měl radši sedlat tu Corsu 1.4 s automatem a až se to trošku naučí,tak přesednout do něčeho silnějšího.
skodovkar: Co myslíš tím předvídatelnější,že atmo do 3.000 nejede? Srovnávali jsme v rámci pracovních povinností Fab Combi 1.4 16 V 63 kW a Fab Combi 1.2 TSI 66 kW.Jak si myslíš že to dopadlo?Ta první si ani neškrtla,bo to turbo ti dá v 1500 takový postrk,že se nestačíš divit. Aby pak ta atmo stíhala při nějakém tempu,tak jsi ji musel držet někde mezi 3.500-5.000 ot.Takže se nemohu zbavit dojmu,že chyba byla mezi sedačkou,volantem a pedály. Nicméně i Schumacher si musel zvykat na novou techniku,takže se nic neděje.
Colommbo: Tobě naskočí 100,to jako fakt? Ale já nemyslel včetně desetinné čárky. Zeptám se kolegy,kolik mu ukazuje Mustang,když za to vezme.Tedy jestli se mnou bude mluvit,bo já jel už několikrát místem,kde přišel o to lízátko,když se vyhýbal té díře a při nejlepší vůli jsem tam žádnou neviděl,ani žádnou opravu. Samozřejmě mu to vždycky rád připomenu s doporučením,že by měl radši sedlat tu Corsu 1.4 s automatem a až se to trošku naučí,tak přesednout do něčeho silnějšího.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Zase všetcí spíte..?
Turbobenzíny by měly mít menší kompresní poměr, tedy (dokud nezasáhne turbo)je to zdechlá atmosféra bez turba - a to chceš?! Proto řeším rozjezd, ne jízdu samotnou. Zároveň motor taky moc nebrzdí pokud máš malý objem a nízkou kompresi, což se mi taky nelíbílengy60 píše: Co myslíš tím předvídatelnější,že atmo do 3.000 nejede?
To jsem se nestačil a skončil málem na chodníkulengy60 píše:Srovnávali jsme v rámci pracovních povinností Fab Combi 1.4 16 V 63 kW a Fab Combi 1.2 TSI 66 kW.Jak si myslíš že to dopadlo?Ta první si ani neškrtla,bo to turbo ti dá v 1500 takový postrk,že se nestačíš divit.
To víš, jsem konzerva, pro mě už budou jen Mazdy Ale člověk si zvykne na všechno.lengy60 píše:Aby pak ta atmo stíhala při nějakém tempu,tak jsi ji musel držet někde mezi 3.500-5.000 ot.Takže se nemohu zbavit dojmu,že chyba byla mezi sedačkou,volantem a pedály.
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Zase všetcí spíte..?
Hele, Míro, každá liška si chválí svůj ocas. Ty máš foukanej tříhrnek doma i v práci a přes to nejede vlak a ve tvém případě obzvláště (tedy ten vlak.) Howgh.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Zase všetcí spíte..?
Chlapci,ale tady byla na začátku řeč o rozjezdu z křižovatky a ne o nějakých zrychleních na 100 nebo 180 km/h.A tam než se s těmi 1.5 t mastodonty rozkoukáte,tak já jsem na další. A pro pořádek,bodlina je 3-válec,sl.Fab 4-vál.A co se týče brzdění motorem,tam je to o oleji.S pleťovkou jsem stál věčně na brzdě,s MO to brzdí motorem jedna báseň.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Zase všetcí spíte..?
A jakou máš výkonovou hmotnost?